Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2023-10-12, 19:51
Medlem
Substans: Exctacy

Dos: 400mg

Ålder: Kön: Vikt: 25 kille 55kg

Tid: Hur länge varade trippen? mins ej

Beskrivning: Skriv in din beskrivning av trippen.

Tja jag och polarna var ute sen bad han mig testa E, vilket jag gjorde ÅHFYFAN vilken resa det blev, jag märkte först inget på ca 25-30min sen PANG fyfan vilket rus det blev, Har mycket minnes lukor men kommer ihåg att jag skulle till macken och köpa snus men tog mig aldrig dit, ringde polisen på mig själv för jag vart så rädd över att en buske kolla på mig, så polisen grep mig tog mig på piss och nu är jag dömd för ringa narkotia, Jag hade desutom suttit sagt till polisen att jag är beronde av droger och att dom luktar äckligt, ja skäms och ångrar detta

Utvärdering: Ge betyg till din tripp.
2 av 10 poäng får denna tripp, de var ej så kul
Citera
2023-10-12, 21:30
Medlem
StoreSvartes avatar
Är du säker på att det är E du tog?
Citera
2023-10-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Är du säker på att det är E du tog?

Polaren säger de är det med vad skulle de annars kunna vara?
Citera
2024-01-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Substans: Exctacy

Dos: 400mg

Ålder: Kön: Vikt: 25 kille 55kg

Tid: Hur länge varade trippen? mins ej

Beskrivning: Skriv in din beskrivning av trippen.

Tja jag och polarna var ute sen bad han mig testa E, vilket jag gjorde ÅHFYFAN vilken resa det blev, jag märkte först inget på ca 25-30min sen PANG fyfan vilket rus det blev, Har mycket minnes lukor men kommer ihåg att jag skulle till macken och köpa snus men tog mig aldrig dit, ringde polisen på mig själv för jag vart så rädd över att en buske kolla på mig, så polisen grep mig tog mig på piss och nu är jag dömd för ringa narkotia, Jag hade desutom suttit sagt till polisen att jag är beronde av droger och att dom luktar äckligt, ja skäms och ångrar detta

Utvärdering: Ge betyg till din tripp.
2 av 10 poäng får denna tripp, de var ej så kul

Tveksamt till att det är E du tagit? Är du säker på att du inte blitt trippad bre? Jag tar regelbundet E och stapplar aldrig på det sättet du gitish på??
Citera
2024-09-15, 00:15
Medlem
Det osar raketforskare av din otroligt vackra tripprapport, väldigt imponerande hur ni lyckas fånga så mycket med så få ord.
Skulle sagt att det 100% inte var MDMA du fick i dig, lika troligt du bara inte är ämnad att bränna fler hjärnceller än du redan lyckats med...
Citera
2024-10-23, 23:43
Medlem
När jag testade för 10 år sedan så var jag kramgo och ville lyssna på folk hela tiden. Kände för mycket fina känslor om alla jag pratade med. Det var en fin upplevelse men jag föredrar leva i verkligheten, även om den ofta suger.
Citera
2024-10-27, 23:21
Medlem
Villavagnars avatar
Haha tvivlar inte på dig med den mängden första gången.

Om man nu har rent mdma som inte är bankat med annat så utgå alltid från din kroppsvikt sen plussa 50 på det.
Alltså du väger 55kg + 50 så har du 105mg som är din optimala dos för att må som bäst/skönast mdma rus.

400mg är sjuk överdos för vem som helst, inte direkt farligt i den mängden ännu men med så mycket så omvandlas mdmat i kroppen till mda som är sjukt psykedeliskt, kan man tripp rätt så jävla hårt, prata med folk som inte finns där, minnesluckor you name it.

Tyckte själv om det stadiet förr när jag körde mycket mdma, men sett and settings gäller då, tryggt bra ställe.
Citera
2024-10-28, 01:30
Medlem
BlackMetals avatar
Din tripprapport får samma betyg som din tripp. 2/10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in