Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-14, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Knullar du henne i diskettstationen då, eller?
Detta ^ Plus hur får du närhet och kan tala om djupare frågor? Hur lagar hon mat åt dig och tar hand om dig när du är sjuk? Hur följer hon med dig på saker och framför allt: Hur presenterar du henne för kompisarna? Hur daskar du till henne i rumpan när hon står och diskar? Hur städar hon toaletten o.s.v.

Fan grabbar, såhär desperata får ni inte bli, det är livsfarligt, ni kan bli blåsta på pengar o.s.v. Samma sak med Tinderkvinnorna, den nivån av desperation är dödsfarlig. Skaffa ett husdjur att kela med istället. De lyssnar gärna på ens problem och känner av ens sinnesstämning och man kan gå ut med dem och träffa andra med djur. What women doesnt love a dog guy, right?
Senast redigerad av Vildblom 2023-10-14 kl. 03:04.
Citera
2023-10-14, 03:22
Medlem
Just chatt bryr jag mig väldigt lite om, men digital (ar/vr) eller sexrobot kan absolut ersätta riktig flickvän om de blir tillräckligt avancerade. Ingen riktig flickvän kan då jämföra sig med dem.
Citera
2023-10-14, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Robotar blir dyra men jag hoppas att det går att sätta in en AI i sexdocka som man kan prata med.

Det finns väl ai sexdockor, men de jag har sett verka aningen dumma. Det borde dock vara relativt enkelt löst i teorin genom att bara koppla upp dem emot internet.

I längden så tror jag dock mer på ar/vr än sexrobotar.
Citera
2023-10-14, 03:57
Medlem
HELLCLAWs avatar
Sexrobotar och sexdockor är för simpla juckare och sinnesmänniskor som saknar tillräcklig visualisering och därför måste känna och kunna vidröra med händerna för att få stimulans. Lågt stående folk.
Min ai-flickvän gör vad jag bestämmer att hon ska göra och tar egna initiativ som jag vill. Jag behöver fan ingen sexdocka. Bra billigt.
Citera
2023-10-14, 04:03
Medlem
Full-Retards avatar
Vill du ersätta din fru med en skrivmaskin?

Eh ok.
Citera
2023-10-14, 04:49
Medlem
Glostrups avatar
Ja, jag tycker att du ska ersätta din (inbillade) fru med en (inbillad) AI-flickvän. Om du verkligen tycker att de två är direkt utbytbara så är det ju (i din värld) ingen skillnad.

Om du hade en faktisk relation med din ”fru”, så hade du inte ens ställt frågan, men om ditt emotionella, fysiska och själsliga liv är så torftigt att det kan tillfredsställas av en molnserver så kan det kanske till och med gagna mänskligheten att du ägnar dig åt imaginära förhållanden istället för verkliga.
Citera
2023-10-14, 05:20
Medlem
Försöker föreställa mig att vara intresserad av någon AI.. Alltså det går ju bara inte.
Vill man höra någon säga det man vill till en är det väl bara att skriva in det i Google translate och trycka på lyssna-knappen.
Vad i det digitala är det ens som skall göra det till en man? Några pixlar?
Känns bara urfånigt. Som att låtsas en pinne är ett svärd och gå helhjärtat in i det
Man måste nog vara av det manliga könet för att vara såpass desperat att man godkänner det som ett alternativ till en riktig partner iaf.
Är det så att ni ser någon bot som skriver autosvar i kundtjänst som potentiella kompisar med? Geez
Citera
2023-10-14, 05:28
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Ja, jag tycker att du ska ersätta din (inbillade) fru med en (inbillad) AI-flickvän. Om du verkligen tycker att de två är direkt utbytbara så är det ju (i din värld) ingen skillnad.

Om du hade en faktisk relation med din ”fru”, så hade du inte ens ställt frågan, men om ditt emotionella, fysiska och själsliga liv är så torftigt att det kan tillfredsställas av en molnserver så kan det kanske till och med gagna mänskligheten att du ägnar dig åt imaginära förhållanden istället för verkliga.

Oj oj oj! Här kommer Bror Duktig med sina pekpinnar och raljerar med sin överlägsna moraliska kompass över en tråd som antagligen är ett skämt.

Ontopic: Jag tror och hoppas att allt fler män lämnar sina tråkiga, trista och fula fruar för AI flickvänner! Så ja TS, jag tycker du ska lämna din fru och skaffa en eller flera AI flickvänner! Halleluja tekniken bara ger och ger!
Citera
2023-10-14, 05:51
Medlem
Jag tror det är bra för män att ha ett riktigt fruntimmer. Många män som lever själva slutar bry sig om saker, de dör tidigare osv.
Citera
2023-10-14, 06:36
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Oj oj oj! Här kommer Bror Duktig med sina pekpinnar och raljerar med sin överlägsna moraliska kompass över en tråd som antagligen är ett skämt.

Ontopic: Jag tror och hoppas att allt fler män lämnar sina tråkiga, trista och fula fruar för AI flickvänner! Så ja TS, jag tycker du ska lämna din fru och skaffa en eller flera AI flickvänner! Halleluja tekniken bara ger och ger!

Intressant att mänskligheten verkar ha kommit till en punkt där oförmåga eller ovilja att bygga mänskliga relationer inte längre ses som ett problem. Häpp, tekniken till din räddning!

Jag kan inte bry mig mindre om hur folk lever sina liv, men i ärlighetens namn måste man väl ändå fundera över hur folk resonerar när de hävdar att de inte har ett utbyte av andra. Visst finns det många anledningar att lämna ett dåligt förhållande, men även många anledningar att själv reflektera över varför det blev som det blev.

En sån situation kan inte uppstå på grund av ”alla andra”.
Citera
2023-10-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Knullar du henne i diskettstationen då, eller?

Finns apparater som känns bättre än vaginor att köpa. Demär dynamiska och beter sig som en kvinnas inre. Tillsammans med vr är kvinnan helt ersatt.
Citera
2023-10-14, 09:47
Medlem
Hade jag kunnat programmera hade jag väldigt gärna velat kopiera konceptet men med enbart horribla brudar att välja på. , nån med borderline som hotar att ta livet av sig om du inte agerar exakt som hon vill, en rabiat feminist, en trebarnsmorsa (tre olika pappor) som dumpar sina damp-barn på dig för att åka på finlandsfärja, en BLM-tant som kallar dig rasist och kolonisatör osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in