Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-14, 13:58
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Detta ^ Plus hur får du närhet och kan tala om djupare frågor? Hur lagar hon mat åt dig och tar hand om dig när du är sjuk? Hur följer hon med dig på saker och framför allt: Hur presenterar du henne för kompisarna? Hur daskar du till henne i rumpan när hon står och diskar? Hur städar hon toaletten o.s.v.

Fan grabbar, såhär desperata får ni inte bli, det är livsfarligt, ni kan bli blåsta på pengar o.s.v. Samma sak med Tinderkvinnorna, den nivån av desperation är dödsfarlig. Skaffa ett husdjur att kela med istället. De lyssnar gärna på ens problem och känner av ens sinnesstämning och man kan gå ut med dem och träffa andra med djur. What women doesnt love a dog guy, right?

Robotar kommer nog komma inom 20-30 år som kan göra detta
Citera
2023-10-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hade jag kunnat programmera hade jag väldigt gärna velat kopiera konceptet men med enbart horribla brudar att välja på. , nån med borderline som hotar att ta livet av sig om du inte agerar exakt som hon vill, en rabiat feminist, en trebarnsmorsa (tre olika pappor) som dumpar sina damp-barn på dig för att åka på finlandsfärja, en BLM-tant som kallar dig rasist och kolonisatör osv.

Det är ju min verklighet vilka kvinnor jag har och välja på. Det är väl därför en del män väljer att chatta med en robot.
Citera
2023-10-14, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
1993 fanns internet i allra högsta grad. Dude, för i helvete. Vi i lilla Sverige, hade WiFi i våra jaktplan sedan 1970. Jaktlänk heter det, men for all intents and purposes så är det WiFi.

Givetvis pratar jag om i hushåll. Det är underförstått. Precis som AI funnits i nästan 100 år. Det är inte förän nu folk börjar ha det i sina hem.
Citera
2023-10-14, 15:19
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Dude?! Var stoppar man in kuken i ett jaktplan?
Här tydligen:
https://64.media.tumblr.com/a9237e16...zf45o1_400.jpg
Citera
2023-10-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag betvivlar inte de artificiella skrevens förträfflighet, men det blir ju två olika enheter. Är inte det att betrakta som bigami?

Du kan nog köpa det i samma plastförpackning och inte separata om du är moraliskt orolig.
Citera
2023-10-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Detta ^ Plus hur får du närhet och kan tala om djupare frågor? Hur lagar hon mat åt dig och tar hand om dig när du är sjuk? Hur följer hon med dig på saker och framför allt: Hur presenterar du henne för kompisarna? Hur daskar du till henne i rumpan när hon står och diskar? Hur städar hon toaletten o.s.v. ?

Haha det hade nog inte feminstfanskapen räknat med. Husse kanske, men knappast hjonen. Populationen kommer att kollapsa. Inte heller finns den manliga drivkraften att göra succe kvar heller när en perfekt robot tar över stafettpinnen.

Män behövdes inte sa de, tills mänskligheten står på ruinens brant då vill säga.

Tack å hej leverpastej
Citera
2023-10-14, 19:35
Medlem
Ja det låter som en bra idé. För att inte gå miste om sexet så kan man ju tejpa fast en fleshlight på datorn så kan man chatta medans man "ligger" med flickvännen.

Den ambitiöse mannen köper en realistisk sexdocka för 50 tusen och kombinerar den med AI-flickvän. Sexdockan blir flickvännens fysiska manifestation i vår värld.
Citera
2023-10-14, 20:00
Medlem
brianmolkos avatar
AI flickvänner, nakenbilder, ser hellre på riktigt då

Ja när de kommer robotar så kan ni ju
För de som ni importerar och vill knulla ser ju ut som robotar

Att ni nöjer er är det här som Spotify 0 AI
och skiva riktigt IRL
Citera
2023-10-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
https://candy.ai/

Här kan man välja flera olika AI flickvänner och chatta med dom. De gör precis som du säger, tjatar aldrig och skickar nakenbilder från alla olika vinkar bara du ber dom. Är man på dåligt humör så får dom en alltid på bra humör genom att skicka något humoristiskt.

Måste säga att jag som är en gammal gubbe är väldigt imponerad av vart tekniken tagit oss.

Köp en tamagotchi.
Citera
2023-10-14, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
Haha det hade nog inte feminstfanskapen räknat med. Husse kanske, men knappast hjonen. Populationen kommer att kollapsa. Inte heller finns den manliga drivkraften att göra succe kvar heller när en perfekt robot tar över stafettpinnen.

Män behövdes inte sa de, tills mänskligheten står på ruinens brant då vill säga.

Tack å hej leverpastej
Tog en titt på hemsidan..och De där är inget hot mot kvinnor, de är bara en rolig grej. Ingen fara skedd!

Ni ÄR behövda, you know. Förstår att ni känner er åsidosatta och bespottade men ni ÄR behövda, vi kvinnor älskar er män. Vi fungerar inte utan varann, så är det. Ville bara du skulle veta det.
Citera
2023-10-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Patetiskt!

Det är det. men om man tänker på det så är det ganska patetiskt att runka också, och det gör ju väldigt många.

Frenetiskt dra sitt skinn fram och tillbaka för att få utlösning.
Citera
2023-10-14, 20:55
Medlem
Bastubosses avatar
Är man verkligen i rätt förhållande om man överväger att byta ut sin partner mot en AI men förfan jag dömer inte, dumpa frugan och bilda familj med denna artificiella intelligens. Skaffa digitala barn och hela baletten. Du kanske kan umgås med dom i VR om några år matrix är inte långt borta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in