Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-03, 15:48
Medlem
trueforgoods avatar
Har ett gram HHC som jag fick av en polare. Vill inte röka skiten men tänkte ev käka det (med fett som med vanligt weed). Är det värt det eller bör jag kasta skiten?
Citera
2023-10-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUKOCHBALLETORTYR
Min HHCO vape som polisen skickade på analys kom tillbaka positivt för både HHC och THC, mitt urin var dock rent. lmao.

Va för modell? Varifrån handlade du och hur fick snuten tag i den?
Citera
2023-10-10, 21:38
Medlem
Ser att det är många som fått avtändningssypmtom. Har upplevt det med efter bara en kvälls bruk typ (utan frekvent bruk), tjock i halsen, snuva osv under morgon/förmiddag dagen efter. Inte fan kan det vara hälsosamt iaf.
Tänk om man bara kunde få vara ifred och nyttja originalet...

Känner mig inte sugen på att bruka HHC något mer iaf. Gillade det i början men det känns verkligen att man suger i sig någon halvsyntetisk skit.
Citera
2023-10-11, 18:13
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Ser att det är många som fått avtändningssypmtom. Har upplevt det med efter bara en kvälls bruk typ (utan frekvent bruk), tjock i halsen, snuva osv under morgon/förmiddag dagen efter. Inte fan kan det vara hälsosamt iaf.
Tänk om man bara kunde få vara ifred och nyttja originalet...

Känner mig inte sugen på att bruka HHC något mer iaf. Gillade det i början men det känns verkligen att man suger i sig någon halvsyntetisk skit.

Jag TROR att detta till stor del beror på att man inte är van vid att vejpa. Jag har brukat cannabis i många år och jag känner inte någon direkt skillnad på "ATn" på cannabis eller HHC/HHC-O.
Citera
2023-10-12, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Jag TROR att detta till stor del beror på att man inte är van vid att vejpa. Jag har brukat cannabis i många år och jag känner inte någon direkt skillnad på "ATn" på cannabis eller HHC/HHC-O.

Kan bara hålla med, får exakt samma avvänjningssymptom som med vanligt röka.

Min teori är att många snorungar som inte vet bättre använder HHC och liknande altnoids och inte fattar att det är normalt att må dåligt i några dagar när man har skithög tolerans och plötsligt slutar.
Citera
2023-10-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigbertil
Kan bara hålla med, får exakt samma avvänjningssymptom som med vanligt röka.

Min teori är att många snorungar som inte vet bättre använder HHC och liknande altnoids och inte fattar att det är normalt att må dåligt i några dagar när man har skithög tolerans och plötsligt slutar.

Det konstiga är att jag inte rökt så ofta, så jag tycker inte att jag borde ha någon vidare tolerans, men jag får de klassika förkylningssymtomen dagen efter ändå. Kanske har högre tolerans än jag tror, eller så kanske man bygger upp den snabbare och att den håller i längre än vanligt röka.
Citera
2023-10-13, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Det konstiga är att jag inte rökt så ofta, så jag tycker inte att jag borde ha någon vidare tolerans, men jag får de klassika förkylningssymtomen dagen efter ändå. Kanske har högre tolerans än jag tror, eller så kanske man bygger upp den snabbare och att den håller i längre än vanligt röka.

Min personliga upplevelse är att toleransen går upp snabbare på detta än med "the real deal", förmodligen pga den höga koncentrationen.

Men jag har också tagit jävligt mycket hela sommaren så kanske bara min hjärna som är helstekt Upplever dock ändå att jag blir rejält beng efter bara nån veckas paus, men toleransen är tillbaka efter ett par kvällar.

Skämt åsido så kanske din kropp helt enkelt inte klickar bra med denna substans? Sånt händer ju med alla droger.
Citera
2023-10-19, 17:55
Medlem
Rekommendation ifrån mig.
Har svårt att bli hög med HHC vape då jag måste röka så mycket att jag hostar, att köra 10 droppar 50% HHC-olja gjorde en riktigt hög men tar en stund. Dock känner man spår av effekten i några dagar efteråt. Man kan även blanda, alltså kanske 5 droppar olja och vapa till rätt nivå.
Lite svårare att hitta i sverige dock.
Men ett tips är att söka efter tillverkaren av HHC-O/THCP som de svenska återförsäljarna säljer.
Kommer upp ett företag i Tjeckien då. Canatura
Beställde direkt ifrån deras hemsida (finns för privatkunder och företag), beställde på lördagen och hämtade DHL-paketet på Torsdagen.
Är nog billigast och man får legit grejer.

Något jag inte sett andra nämna, visst får (åtminstone HHC) orgasmer att kännas 10x mer eller är det bara jag?
Citera
2023-10-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warlacozte
Något jag inte sett andra nämna, visst får (åtminstone HHC) orgasmer att kännas 10x mer eller är det bara jag?
Håller inte med, sex är inte alls lika skönt som på vanligt röka.
Citera
2023-10-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Har ett gram HHC som jag fick av en polare. Vill inte röka skiten men tänkte ev käka det (med fett som med vanligt weed). Är det värt det eller bör jag kasta skiten?

Ime var det en hyffsad cannabioid. Gillar du THC så bör du uppskatta det.
Citera
2023-10-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666tih
Va för modell? Varifrån handlade du och hur fick snuten tag i den?
puffy från smoketower, verkar inte finnas i sortiment längre
Citera
2023-10-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUKOCHBALLETORTYR
puffy från smoketower, verkar inte finnas i sortiment längre

Tack, har sett den förut.

Hur fick de tag i den? Posten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera