2023-10-19, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
En normal familj med ett normalt barn hade såklart agerat precis som du själv skriver.
Nu är ju fallet tyvärr inte så, hur gärna familjens vänner och bekanta skulle önska det. Troligen vet få av dem ens vilket trasigt liv den stackars tjejen levt. Det i sig är ju fruktansvärt tragiskt.

Vad gäller känd person på IG som dör förstår jag inte alls vad du menar. Skulle kändisen be folk pyttsa in 1,4 miljoner, tagit stålarna och skitigt i att lägga upp jack shit efter det? Lägg till att vedebörande dessutom hade samma bakgrund som Felicia men framställt sig som en gullig hästtjej som bara råkat ut för en olycka? Helt osannolikt, samma ifrågasättande hade skett även där.

Hade jag varit förälder i det nu aktuella fallet hade jag så fort jag förstått magnituden av mitt barns leverne och framfart på internet och i det allmänna rummet, satt halva släkten på att jaga rätt på allt material, radera varenda bild/video och släcka ner varenda konto på varenda tillgänglig plattform. Resten av halvan hade fått ägna sig åt att uppdatera de som välvilligt skickat in pengar till min ohängda unges olycka medans jag tagit hand om mitt barn på sjukhuset.

Fatta bara vad Felicia vaknar upp till! Hade familjen varit lite smidigare hade det mesta flygit under radarn och ingen hade ifrågasatt något troligen, nu blev läget helt och hållet det motsatta. Extremt dålig krishantering helt enkelt.
Precis alla alla hennes ev kompisar har läst och sett allt detta, hon kommer att bli enormt utnyttjad och det lär sluta med samma saker som hon sysslade med i Thailand, knarka och sälja sex.
Citera
2023-10-19, 20:39
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
En normal familj med ett normalt barn hade såklart agerat precis som du själv skriver.
Nu är ju fallet tyvärr inte så, hur gärna familjens vänner och bekanta skulle önska det. Troligen vet få av dem ens vilket trasigt liv den stackars tjejen levt. Det i sig är ju fruktansvärt tragiskt.

Vad gäller känd person på IG som dör förstår jag inte alls vad du menar. Skulle kändisen be folk pyttsa in 1,4 miljoner, tagit stålarna och skitigt i att lägga upp jack shit efter det? Lägg till att vedebörande dessutom hade samma bakgrund som Felicia men framställt sig som en gullig hästtjej som bara råkat ut för en olycka? Helt osannolikt, samma ifrågasättande hade skett även där.

Hade jag varit förälder i det nu aktuella fallet hade jag så fort jag förstått magnituden av mitt barns leverne och framfart på internet och i det allmänna rummet, satt halva släkten på att jaga rätt på allt material, radera varenda bild/video och släcka ner varenda konto på varenda tillgänglig plattform. Resten av halvan hade fått ägna sig åt att uppdatera de som välvilligt skickat in pengar till min ohängda unges olycka medans jag tagit hand om mitt barn på sjukhuset.

Fatta bara vad Felicia vaknar upp till! Hade familjen varit lite smidigare hade det mesta flygit under radarn och ingen hade ifrågasatt något troligen, nu blev läget helt och hållet det motsatta. Extremt dålig krishantering helt enkelt.

Jamenvisst. Men om det handlar om överlevnad?

Nä, jag hade inte härjat där. Jag hade härjat på andra kanaler.

Att hon nu vaknar upp till denna shitstorm är inte ens värt en miljon. Där tänker vi lika.

Angående ”kända personer”… de har liksom inte tagits på sängen. De har sin roll klar.
Senast redigerad av vichy6 2023-10-19 kl. 20:43.
Citera
2023-10-19, 20:44
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jamenvisst. Men om det handlar om överlevnad?

Nä, jag hade inte härjat där. Jag hade härjat på andra kanaler.

Att hon nu vaknar upp till denna shitstorm är inte ens värt en miljon. Där tänker vi lika.

Angående ”kända personer”… de har liksom inte tagits på sängen. De har sin roll klar.

Jo, föräldrarna lär ångra att dom bara inte belånade huset eller sålde hästarna för att betala av det istället för att gå ut offentligt och be om pengar.
Nu har en kvarts miljon personer sett hennes mus bli knullad, hennes OF och porrfilmer har spridits något otroligt.

Men det kanske är bra för henne, nu kanske hon tjänar pengar på det.
Citera
2023-10-19, 20:46
Medlem
Vill även tillägga att oavsett vad som än sker, så är det extremt vidrigt beteende att kräva HELA summan för sjukhusvistelse och ambulansflyg hem, när familjens villa kostade 6 mille och de har flera tävlingshästar.

Det är ingen familj som har ont om pengar. Om de inte har cash på kontot hade de haft råd att ta ut ett lån nu och betala senare när de sålt av sina ägodelar. De har inte ens försökt betala 1kr själva.

Aldrig slog tanken på att sälja av sina ägodelar för att rädda sin dotter? Familjen har även gått ut och klagat på att staten inte tagit hem henne och betalat rubbet, trots att de är utvandrade med skatte&folkbokföringsbrott! Och Felicia har skulder på över en kvarts miljon som Kronofogden jagar.

Familjen Cedergren Sörensen är en mycket vidrig familj, oavsett hur allt detta slutar. De har gjort tillräckligt med skit. Riktigt riktigt trashig familj som nu leker offer.

Kolla även upp vem hennes kille är. Han är en dömd bedragare från Norge. Förhelvete! Blir förbannad på dessa typer av folk.
Senast redigerad av Ehandel 2023-10-19 kl. 20:51.
Citera
2023-10-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Hur motsäger jag mig själv? Det är inte en 100%ig lögn.
Hon kan lika gärna tänka att hon drar en liten halvlögn för att det ska bli uppmärksammat.
Hade ju varit 100 ggr värre om personen inte ens var i koma och hon ljög om det.

Men exakt var har du för grunder som gör att du tror att hon faktiskt har legat i koma?

Familjen? Som i övrigt ljuger om exakt allting? Trovärdig källa.
Jag blir helt mörkrädd av alla er som ”tvivlar”. Bara inse att detta är psykopater som bedrar och ljuger så pass att de tror på de själva.
Citera
2023-10-19, 20:49
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Word.
Finns inget mer att tillägga.

Finns inga Word i detta.

Ehandel har en egen agenda. Hela den här tråden är sorglig.

Flickan har skador. Word.

Om det är bedrägeri är det inte Ehandelsroll.

Finns inget brott begånget nu
Citera
2023-10-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Men det kanske är bra för henne, nu kanske hon tjänar pengar på det.

Hade hon tagit in en spökskrivare och släppt en ljudbok om hela den här situationen och allt som ledde fram till den så hade jag nog köpt den för 39:-
Citera
2023-10-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Finns inga Word i detta.

Ehandel har en egen agenda. Hela den här tråden är sorglig.

Flickan har skador. Word.

Om det är bedrägeri är det inte Ehandelsroll.

Finns inget brott begånget nu

Ja det är sorgligt med er stackare som tror gott om så uppenbara kriminella idioter.
Citera
2023-10-19, 20:52
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehandel
Vill även tillägga att oavsett vad som än sker, så är det extremt vidrigt beteende att kräva HELA summan för sjukhusvistelse och ambulansflyg hem, när familjens villa kostade 6 mille och de har flera tävlingshästar.

Det är ingen familj som har ont om pengar. Om de inte har cash på kontot hade de haft råd att ta ut ett lån nu och betala senare när de sålt av sina ägodelar. De har inte ens försökt betala 1kr själva.

Aldrig slog tanken på att sälja av sina ägodelar för att rädda sin dotter? Familjen har även gått ut och klagat på att UD inte tagit hem henne och betalat rubbet, trots att de är utvandrade med skatte&folkbokföringsbrott! Och Felicia har skulder på över en kvarts miljon som Kronofogden jagar.

Familjen Cedergren Sörensen är en mycket vidrig familj, oavsett hur allt detta slutar. De har gjort tillräckligt med skit. Riktigt riktigt trashig familj som nu leker offer.

Kolla även upp vem hennes kille är. Han är en dömd bedragare från Norge. Förhelvete! Blir förbannad på dessa typer av folk.

Ge dig.

Dina fakta är rent crap.

Hon är på väg hem. Ska fortsätta en resa för att bli människa igen.

Du hetsar med kamera på Arlanda?
Citera
2023-10-19, 20:53
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Men exakt var har du för grunder som gör att du tror att hon faktiskt har legat i koma?

Familjen? Som i övrigt ljuger om exakt allting? Trovärdig källa.
Jag blir helt mörkrädd av alla er som ”tvivlar”. Bara inse att detta är psykopater som bedrar och ljuger så pass att de tror på de själva.

Det är helt enkelt inte rimligt.
Men flashback har ofta gjort ett jävligt bra jobb med att gräva fram saker journalister aldrig lyckades med så vi får se, jag kan mycket väl ha helt fel.
Citera
2023-10-19, 20:58
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Fasen att man inte känner någon som sitter på planet!
Citera
2023-10-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ja det är sorgligt med er stackare som tror gott om så uppenbara kriminella idioter.

Jag brukar inte bli blåst… anmälde och fick tillbaka mina pengar

https://i.postimg.cc/TYrc6GXQ/IMG-7472.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in