2023-10-14, 18:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Det är väl främst den efterföljande strofen, som de inte läste upp, som är problematisk
Stackars lilla barn indikerar att DNA strängen inte kan bestämma sig för om den ska gå upp eller ner, den är emot rasblandning, eller vad är det problematiska?
Citera
2023-10-17, 03:13
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Ljuger som en... Markus började säga borst.... antar att han tänkte på "ljuger som en borstbindare" Borde inte det också ha varit rätt? Det var vad jag tänkte på och även om jag sällan använder nåt av uttrycken har jag nog mer ofta hört "ljuger som en borstbindare" än "ljuger som en häst travar"
Citera
2023-10-17, 14:27
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ljuger som en... Markus började säga borst.... antar att han tänkte på "ljuger som en borstbindare" Borde inte det också ha varit rätt? Det var vad jag tänkte på och även om jag sällan använder nåt av uttrycken har jag nog mer ofta hört "ljuger som en borstbindare" än "ljuger som en häst travar"

Svära som en borstbindare är väl ändå uttrycket
Citera
2023-10-17, 14:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Svära som en borstbindare är väl ändå uttrycket
Både svära och ljuga som en borstbindare är vedertagna uttryck

https://sv.m.wiktionary.org/wiki/som_en_borstbindare
Citera
2023-10-17, 18:47
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perjantai
Startade just första avsnittet av säsong 10 på Discovery. Är det någon slags gaslighting på gång eller varför låtsas man att Olof och Ebba vann förra gången? Det var väl ändå Erik och hans kona.

Låtsas man som det verkligen? Du har inte missuppfattat det på något vis eftersom dom vann säsong 8?
Citera
2023-10-17, 22:24
Medlem
Crapmagics avatar
Konfekt-praliner är vi allihopa, jag med! & du med

Ganska lamt av lagen att inte igenkänna Jonny Holm från det legendariska reportaget när man besökte hans snuskburk nere på svetsen

Jay Smith van enbart Idol för att man tyckte att han hade ett erotiskt gångbart internationellt artistnamn

Vad är en liter bomull? tror dom att vi är helblåsta?

Lite ogenerad reklam för Lulu i "The Mammas" i gåva från en feminist till dig

Jag hade nämnt Lilla Ego samt Apa i Under Pressure om Snabbmatskedjor

"Anklagar rasister kritiker för att vara"
(så Filip och Fredrik buntar samman lite smått och tror sig dessutom kunna
avgöra vad rasism är för nått )

Möbeln som är kopplad till vanlig dödsorsak i fattiga länder är frånvaron av en svensk Hästens säng

Att dö i barnsäng gjorde även morsor i Sverige på 1800-talet & bakåt & det hade inget med fattigdom att göra
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-17 kl. 23:24.
Citera
2023-10-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ganska lamt av lagen att inte igenkänna Jonny Holm från det legendariska reportaget när man besökte hans snuskburk nere på svetsen

Jay Smith van enbart Idol för att man tyckte att han hade ett erotiskt gångbart internationellt artistnamn

Vad är en liter bomull? tror dom att vi är helblåsta?

Lite ogenerad reklam för Lulu i "The Mammas" i gåva från en feminist till dig

Jag hade nämnt Lilla Ego samt Apa i Under Pressure om Snabbmatskedjor

"Anklagar rasister kritiker för att vara"
(så Filip och Fredrik buntar samman lite smått och tror sig dessutom kunna
avgöra vad rasism är för nått )

Möbeln som är kopplad till vanlig dödsorsak i fattiga länder är frånvaron av en svensk Hästens säng

Att dö i barnsäng gjorde även morsor i Sverige på 1800-talet & bakåt & det hade inget med fattigdom att göra

Världsrekord i o va gnällkärring?
Citera
2023-10-18, 00:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Världsrekord i o va gnällkärring?
Och då var jag ändå ur form, jag brukar vara pipigare normalt i nästa list-post så lovar jag att klämma in nått positivt! åså för att ta ner uppåt! stämningen lite
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 00:50.
Citera
2023-10-18, 23:21
Medlem
Crapmagics avatar
Ni borde ha valt Harry Bellafonte! för han var antirasist och kände Martin Luther anser Filip

Men snart händer det nått positivt!
Vaginal flatulens vare ett fräshare ord än musprutt!!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 23:58.
Citera
2023-10-19, 00:02
Medlem
Helt otroligt vad svag Krunegård är i årets säsong. Han kan inte må riktigt bra va?
Citera
2023-10-19, 22:20
Medlem
Crapmagics avatar
Finns det egentligen någon skillnad mellan kvinner och män?

Kvällens för en gångs skull roliga störningsljud med gråtande kändisar som ringde hem till en vän i Postkodmiljonären genererade visst skratt (rätt reaktion) hos Ola och Unge även om dom såg lite vissna ut så omvandlade dom saknad till nått positivt!

Medans den alltid lika känslostyrda fast vanligtvis positivt fulsjungande Hanna Hellqvist fick
i bjärt kontrast istället nu sin kväll förstörd i affektiv empati, det ryckte även i Emmas mungipor (fel reaktion)

Spelare i svenska DAM-VM truppen 2023 (Jag gissar på Josefin Lillhage!)

Maria tudor?
Ida Lovelace
(inte kända och för gamla för att vi ska bry oss om hens död idag)

Men snart händer det nått positivt i programmet! jag vågar tro!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-19 kl. 23:05.
Citera
2023-10-19, 22:26
Medlem
flippwrs avatar
Ordningsfråga! Förrut släppte de veckans avsnitt på söndag kvällar! Är det ändrat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in