2023-10-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Men här ser vi ingen faktura eller kvitto, noll, zero, nada

Men vadå faktura? De skrev ju själva att de hann i ”sista sekund” betala in allt till SOS international.
Skicka bara en print på den betalningen?

Inte för att det bevisar ngn mopedolycka. Men då hade vi iaf fått veta att de betalat för den där transporten de hävdar ägt rum och inte ngn trött offert som vem som helst kan skicka iväg.
Citera
2023-10-23, 20:55
Medlem
Citat:
Länk till detta?
När jag klickar in på hennes sida får jag det meddelandet och kan sedan klicka ner det och gå vidare.Länk:
https://www.gofundme.com/f/hjalp-fel...nations/paused
Citera
2023-10-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeinah
Det är på grund av filtret hon har använt - testade den själv och det ser ut som att jag bara har en enda stor pupill utan någon iris. Betyder ju inte att hon inte kan ha haft handen i den kakburken också, men just den där videon är nog filtret att beskylla.

Vad är syftet med det filtret? Att man ska kunna se E-ad ut utan att man behövt lägga pengar på några substanser?
Citera
2023-10-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeinah
Det är på grund av filtret hon har använt - testade den själv och det ser ut som att jag bara har en enda stor pupill utan någon iris. Betyder ju inte att hon inte kan ha haft handen i den kakburken också, men just den där videon är nog filtret att beskylla.

Nämen! Missade det totalt, tack Det kanske märks att TikTok inte är min grej
Citera
2023-10-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Har du hört talas om faktura?

Nä, jag tror det är betalt 'kontant', men via någon/några som vill ha pengar tillbaka. Kortfristig lånegivare tex.

Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Men vadå faktura? De skrev ju själva att de hann i ”sista sekund” betala in allt till SOS international.
Skicka bara en print på den betalningen?

Inte för att det bevisar ngn mopedolycka. Men då hade vi iaf fått veta att de betalat för den där transporten de hävdar ägt rum och inte ngn trött offert som vem som helst kan skicka iväg.

Kommer från en annan användare, därav frågade jag om kvitton
Citera
2023-10-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
När jag klickar in på hennes sida får jag det meddelandet och kan sedan klicka ner det och gå vidare.Länk:
Jag såg, har inte sätt det innan heller
Citera
2023-10-23, 21:00
Medlem
Pengarna verkar minska på go fund me kontot också, va det inte 742k nyss
Citera
2023-10-23, 21:00
Medlem
Citat:
Kommer från en annan användare, därav frågade jag om kvitton

Ja sorry, nu var det jag som felciterade användare.
Citera
2023-10-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Ja de har väl antagligen bett om bevis eller sett att pengarna inte gått till det som var lovat. Skräll…
Citera
2023-10-23, 21:05
Medlem
-Herr-flick-s avatar
verkar lite skumt att dom flyger hem i vanligt "charterflyg" om man ligger i koma eller annan sjukdom ? har dom inte privata eller läkarflyg ?. Nu har jag inte varit utomlands på över 20 år och aldrig blivit sjuk utomlands så jag vet inte hur det fungerar men jag tycker det låter lite skumt Jag kanske har fel ?
Citera
2023-10-23, 21:05
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Ja de har väl antagligen bett om bevis eller sett att pengarna inte gått till det som var lovat. Skräll…

Hur har det gått med polisanmälan?
Citera
2023-10-23, 21:06
Medlem
Är det bara jag som såg över 742k kronor på kontot innan?

Det är mindre nu, är det något som händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in