Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, denna skit igen? Du har redan skrivit detta förut. Jag frågade då om du försökte säga att hon inte var med på planet. Du svarade då:

Nu har du fått bevis så det heter duga och du fortsätter ändå att mala på... SJÄLVKLART är det hon på planet.

Att 'metadatan visar 2018' säger ingenting. Personen hade laddat ner bilden från Facebook - en sida som korrumpera metadatan. Man ser alltså inte året då bilden togs där det står profile_date_time.

Finns inga bilder på henne på ett plan
Citera
2023-10-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImaTroll
Postade om detta igår men tar det engång till:
Det verkar vara så att man mer och mer ofta väljer att skicka svårt skadade personer på bår (eng. stretcher) via reguljärflyg.

Nedan hittar ni en länk till ett fall vars sjukdomsbild liknar det som beskrivits för Felicia (trafikolycka, hjärnskada mm). Som framgår valde man att flyga den filipinska kvinnan med bår på reguljärflyg av kostnadsskäl.
http://www.itij.com/latest/news/case...er-tbi-patient

din länk visar error
Citera
2023-10-24, 20:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
många frågetecken kvarstår

inte en enda bild på tjejen efter olyckan

inte en enda bild på tjejen + familj efter olyckan

väldigt lite aktivitet på deras sociala medier samt anhörigas/vänners krya på dig önskningar

svensk media är knäpptyst

status polisanmälningar

inte ett ord från en chockad och sorgsen pojkvän

inga av hennes vänner tar henne i försvar på facebook och instagram

inga av hennes vänner delar denna story och lägger upp besök på sjukhus/thailand
(insta folk, utvikningsfotografer, b-c-d kändisar, festfixare)

inget i thai media om detta

får fan mer bildbevis och kommunikation om en bortsprungen katt blivit påkörd i ett normalt svenskt svensson facebook flöde och kommentarsfält

Tror du att man som förälder tar kort på sin skadade dotter som ligger i koma och börjar posta på nätet? Kom igen… Om något så tyder det på vettiga föräldrar.
Citera
2023-10-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImaTroll
Postade om detta igår men tar det engång till:
Det verkar vara så att man mer och mer ofta väljer att skicka svårt skadade personer på bår (eng. stretcher) via reguljärflyg.

Nedan hittar ni en länk till ett fall vars sjukdomsbild liknar det som beskrivits för Felicia (trafikolycka, hjärnskada mm). Som framgår valde man att flyga den filipinska kvinnan med bår på reguljärflyg av kostnadsskäl.
http://www.itij.com/latest/news/case...er-tbi-patient

Ja och vi konstaterade att en person i respirator inte ska flyga
Citera
2023-10-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Hon är skriven/folkbokförd på kommunen, vilket man i vissa fall kan göra. Så hon är skriven i Stochkholm
Aha. Då är väl det som en försäkring då. Man kan checka ut från sina skulder, men ha kvar rättigheterna ifall men skulle behöva dem.
Citera
2023-10-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror du att man som förälder tar kort på sin skadade dotter som ligger i koma och börjar posta på nätet? Kom igen… Om något så tyder det på vettiga föräldrar.

Vart är pappan? du skriver föräldrar, det är mamma son och morbror, som åkt ner
Citera
2023-10-24, 20:56
Medlem
ImaTrolls avatar
Citat:
din länk visar error

Här är rätt länk
https://www.itij.com/latest/news/cas...er-tbi-patient
Citera
2023-10-24, 20:59
Medlem
Äntligen fick vi ett ordentligt svar från familjen Cedergren. Då vet vi att hon faktiskt varit inlagd på sjukhus pga. olyckan. Hade jag vetat att tråden skulle blivit så stor som den blev hade jag aldrig skrivit mitt inlägg på sida 25. Det är helt galet hur snabbt tråden fick fart. Trodde mitt inlägg skulle hamnat bland mängden bara. Men hade de kunnat presentera bevis tidigare hade detta aldrig skett. Fortfarande ett mysterium att ingenting rapporterats i thailändsk media. Men jag tror nu på familjen Cedergren.

Måste erkänna att de körde århundradets största "Uno reverse card" på Flashback. Århundradets största "fuck you!" till alla som tvivlat, haha. Nu när de bevisat allt så ska jag skänka en slant om de öppnar insamlingen igen, det är det minsta jag kan göra efter all denna soppa. Hoppas hon återhämtar sig efter olyckan.

Att göra en "Cedergrenare" är nu en Uno Reverse Card fast x10.

Denna tråd förtjänar bli årets tråd på Flashback.
Senast redigerad av Ehandel 2023-10-24 kl. 21:06.
Citera
2023-10-24, 21:02
Medlem
antingen är vi alla här inne helt körda eller så har vi rätt
Citera
2023-10-24, 21:07
Medlem
Citat:
många frågetecken kvarstår

inte en enda bild på tjejen efter olyckan

inte en enda bild på tjejen + familj efter olyckan

väldigt lite aktivitet på deras sociala medier samt anhörigas/vänners krya på dig önskningar

svensk media är knäpptyst

status polisanmälningar

inte ett ord från en chockad och sorgsen pojkvän

inga av hennes vänner tar henne i försvar på facebook och instagram

inga av hennes vänner delar denna story och lägger upp besök på sjukhus/thailand
(insta folk, utvikningsfotografer, b-c-d kändisar, festfixare)

inget i thai media om detta

får fan mer bildbevis och kommunikation om en bortsprungen katt blivit påkörd i ett normalt svenskt svensson facebook flöde och kommentarsfält

Hennes bästa vän har delat storyn.
Citera
2023-10-24, 21:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Vart är pappan? du skriver föräldrar, det är mamma son och morbror, som åkt ner
Du märker ord… Föräldrar, familj, mamman… spelar roll… Felicias närmaste har valt att inte lägga ut bilder på den stackars tjejen som ligger i koma. Ett fullt rimligt beslut som varje normalt funtad människa skulle ta.
Citera
2023-10-24, 21:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehandel
Äntligen fick vi ett ordentligt svar från familjen Cedergren. Då vet vi att hon faktiskt varit inlagd på sjukhus pga. olyckan. Hade jag vetat att tråden skulle blivit så stor som den blev hade jag aldrig skrivit mitt inlägg på sida 26. Det är helt galet hur snabbt tråden fick fart. Trodde mitt inlägg skulle hamnat bland mängden bara. Men hade de kunnat presentera bevis tidigare hade detta aldrig skett. Fortfarande ett mysterium att ingenting rapporterats i thailändsk media. Men jag tror nu på familjen Cedergren.

Måste erkänna att de körde århundradets största "Uno reverse card" på Flashback. Århundradets största "fuck you!" till alla som tvivlat, haha. Nu när de bevisat allt så ska jag skänka en slant om de öppnar insamlingen igen, det är det minsta jag kan göra efter all denna soppa. Hoppas hon återhämtar sig efter olyckan.

Att göra en "Cedergrenare" är nu en Uno Reverse Card fast x10.

Denna tråd förtjänar bli årets tråd på Flashback.

Ja, nu är det bara foliehattarna kvar. Jag tycker inte att du gjorde fel och vad ska man säga. Du är en mästare på förundersökningar. Någon sa att du inte skulle vara en bra polis. Hade jag varit försvunnen hade jag velat ha dig som utredare. Vem fan hittar ens en burmesisk man som jobbar på Röda Korset och översätter namnet till deras språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in