Citat:
Ursprungligen postat av
gomersgotoground
Plötslig spädbarnsdöd är ett fenomen som är känt sedan antiken. Många fall inträffar redan innan första vaccinen ges till barn. Din förvirrade vaccinkoppling är därmed väldigt svag.
Att även vuxna kan avlida plötsligt utan uppenbar förklaring är också känt sedan lång tid och ingenting nytt sedan mRNA-vaccinen kom. De tros oftast bero på rytmrubbningar i hjärtat och forskning på fenomenen har visat att åtminstone hälften beror på det. Ju mer vi lär oss om människokroppen (mycket finns kvar att lära sig) desto större andel kommer att kunna förklaras.
Det händer att spädbarn "dör plötsligt" innan dom fått vaccin säger du. Jaha? Fast den intressanta frågan är väl om en större andel spädbarn som får vaccin "dör plötsligt", än spädbarn som inte får sprutor.
Minns att jag hörde en del om det här fenomenet på TV-nyheterna som barn. Men det är först nu, långt i efterhand, som har jag förstått att många föräldrar var övertygade om att det berodde på vaccin barnet fått kort innan det dog. Jag minns aldrig att SVT nämnde något om det, back in the day. Och istället för att reda ut den här frågan ordentligt så har läkarvetenskapen snöat in sig på tusentals långsökta andra förklaringar.
Du menar att SADS var en grej innan 2021. Okej kanske det. Men om du påstår att du
hade hört talas om SADS innan dess så påstår jag att du är en lögnare. Så verkar ju onekligen som det skett en plötslig ökning. Även här har vi fått höra massvis med fantasifulla idéer om vad denna plötsliga ökning kan bero på. Och fortfarande ingen som vågar ifrågasätta sprutorna.
"ALLA medicinska behandlingar medför en risk för biverkningar."
-Jag vet ingen som inte skriver under på det påståendet. Alla vet att det är så.
Men sen när det kommer till praktiken så vill folk inte låtsas om det, just när det gäller vaccin.
Lite märkligt.