2023-10-31, 13:40
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
Lyssnade på intervjun med henne för några dagar sen. Jag fick väldigt starka autism-vibbar när jag hörde henne prata… är det någon mer som tänkt på det?

Någon/några diagnoser lär hon ha.
Citera
2023-10-31, 19:26
Medlem
24 personer hade kollat Sophie på MrKoll denna månad : ) Alla i denna tråden kanske?
Citera
2023-11-05, 23:18
Bannlyst
Hon verkar ha skaffat en pojkvän?
Det kan knappast va för pengarna för de ser man direkt att han inga har
Citera
2023-11-07, 19:47
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Hon verkar ha skaffat en pojkvän?
Det kan knappast va för pengarna för de ser man direkt att han inga har

Det säger nog sig självt, jag har svårt att tänka mig att någon man med vett och pengar skulle välja henne som partner.
Citera
2024-06-26, 22:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Nu har jag inte hört på den podd du nämner men jag såg intervjun med henne på SVT. I den tycker jag personligen hon att gav ganska omständiga, svävande, för att inte säga konstiga, svar på varför hon gick med på det hon gjorde. Typ "Jag tänkte väl inte på det när jag väl var i det utan tänkte bara att jag ska ju säga ja till allt liksom" eller " jag trodde det ingick i jobbet att man var tvungen att säga ja". Och hur ska man tolka dessa svar ?. Som att hon både ville och inte ville på samma gång ??. Eller är det möjligen så att hon faktiskt mådde dåligt av något som inte hade ett dugg med hennes porrkarriär att göra ?. Men att hon övertygades av någon/några om att det visst hade med porren att göra ?.

Här ska man vidare komma ihåg att de som Sanna ansåg sig hjälpt av, och som heter Talita, är en extrem organisation i vars "världsbild" b.l.a anses att ingen person som sysslar med porr eller prostitution gör detta av egen fri vilja. Dessa "Talitaner" har även vad de kallar "uppsökande verksamhet" där de söker upp människor aktiva inom sexfilm och/eller prostitution för att påtala det dåliga i deras leverne samt förmå dem att sluta. De som sedan går med på det erbjuds ett av Talitas egenkomponerade 1-åriga "rehabiliteringsprogram" där slutmålet beskrivs som "inträdet i ett nytt liv". Slutligen är jag dock för egen del fullständigt övertygad om att en del av deras "programmering" syftar till att få sina klienter helt och fullt övertygade om att det de sysslade med var fullständigt fördärvligt och fel. Även, eller ska vi säga särskilt, de som inte är fullt så övertygade.
Jag bumpar en gammal tråd. Talita är en sjuk organisation, alla medlemmar. Sen den hycklande polisen Simon häggström, som är mer aktivist än polis. Bara utländska fnask som först tjänar grova pengar och sen ljuger om trafficking. Det skulle gå att använda utlänningslagen och skicka hem dom. Dom får extremt med gåvor och Simon häggström får sälja sina böcker. Om Sanna rough har fastnat hos Talita så blir hon snart religiös.
Citera
2024-07-14, 16:20
Medlem
Galnetattarens avatar
Är hon inte rätt risig ?
Vad är det för stolpskott till kille hon utnyttjar ?
Citera
2024-10-31, 11:25
Medlem
Är det Sanna som sedan i somras är skriven i en liten etta i en Stockholms förort?
Fyller 40 om ett par veckor!?
Nån som vet hur hon försörjer sig idag?
Citera
2024-10-31, 21:26
Medlem
En av de absolut mest skräckinjagande kvinnor Vilde tagit in, men kuk i röven? Det jävlar kan hon iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in