Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-09, 09:54
  #1
Medlem
Yungvidzibois avatar
Så var det dags igen,
Den 6e november släpptes det nya Football manager spelet.
Mer om nyheterna i årets version kan man läsa om här

Har ni spelat spelet? Vad tyckte ni om det? Vilket lag tränar ni just nu?
Citera
2023-11-09, 10:16
  #2
Medlem
Har tagit tjack och spelat fotboll manager 2024 sen det släpptes i måndags. Knappt sovit eller ätit, bästa footboll manager i modern tid. Har spelat med Brage i superettan.
Citera
2023-11-09, 10:35
  #3
Medlem
Funderar själv på att köpa de. Senaste FM jag spelade var FM20, hur stor skillnad är det egentligen jämfört med tidigare spel? Har läst om nyheterna som sägs vara nya men sådant märker man dessvärre inte av i vissa andra spel så
Citera
2023-11-09, 12:11
  #4
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Funderar själv på att köpa de. Senaste FM jag spelade var FM20, hur stor skillnad är det egentligen jämfört med tidigare spel? Har läst om nyheterna som sägs vara nya men sådant märker man dessvärre inte av i vissa andra spel så
Det är inte jättestor skillnad, iallafall intr sedan FM23. Men sedan fm20 har det ändrats ganska mycket.
Jag tycker helt klart du ska köpa det om du tycker om FM
Citera
2023-11-09, 18:37
  #5
Medlem
Jämfört med fm 20 är det extremt stor skillnad.
Spelarna anpassar sig bättre efter varandra. En wingback och en ytter springer inte in i varandra längre, utan anpassar sig efter varandra.
Citera
2023-11-09, 22:12
  #6
Medlem
Går inte att spela, släpper in mål i varenda match.
Citera
2023-11-10, 10:02
  #7
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Går inte att spela, släpper in mål i varenda match.
Well, jag spelade precis klart en säsong med Bajen.
Släppte in minst mål i hela allsvenskan.
Citera
2023-11-10, 18:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Well, jag spelade precis klart en säsong med Bajen.
Släppte in minst mål i hela allsvenskan.

Det är väl min taktik det är fel på då, säkert. Men jag provade att ladda ner en koreansk taktik som var bra defensivt av bilderna att döma men jag släpper in mål ändå.
Citera
2023-11-11, 00:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Det är väl min taktik det är fel på då, säkert. Men jag provade att ladda ner en koreansk taktik som var bra defensivt av bilderna att döma men jag släpper in mål ändå.

Den bästa defensiven är att vara offensiv, kan inte släppa in mål när man håller i bollen. Parka bussen slutade fungera för 10 år sen. Modern fotboll är offensiv, Mourinhos fotboll är passé.
__________________
Senast redigerad av TjackOchLov 2023-11-11 kl. 00:41.
Citera
2023-11-11, 20:57
  #10
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Den bästa defensiven är att vara offensiv, kan inte släppa in mål när man håller i bollen. Parka bussen slutade fungera för 10 år sen. Modern fotboll är offensiv, Mourinhos fotboll är passé.
Detta! framåtlutad Fotboll är vägen framåt
Citera
2023-11-28, 14:40
  #11
Medlem
Ny patch kmr att släppas i början av december som ska fixa alla problem
Citera
2023-12-01, 11:31
  #12
Medlem
Hirvis avatar
Tycker nya FM är det svåraste hittills.
Kanske har jag blivit sämre, men brukar köra en journeyman-fil och ta jobb och arbeta mig uppåt och vanligtvis är det en process nästan spikrakt uppåt. Denna gång började jag i ett dåligt MLS-lag, fick kicken, fick ett till MLS-lag, gick bra i grundserien men flopp i slutspelet så avgick pga hatar MLS. Fick jobb i ett rövgäng i Turkiet, åkte ut. Fick sparken, inga mer bra jobb och nu harvar jag runt i division 1 helt plötsligt i Sverige. Jag som var "The special one" och istället blev jag typ Poya Asbhagi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in