Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-11, 19:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Haha. Jag märker att ironin sprutar lång väg...

Nej nej
Citera
2023-11-12, 02:16
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Ja. Han hade nog noll gäster.

Tom. hans fru och dotter stod över tydligen.
Citera
2023-11-13, 15:10
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Hört av en polare som befinner sig i marbella att tjockisen att setts köra runt i en vanlig typ opel sa polaren. Vad hände med Rolls royce osv?
Citera
2023-11-13, 15:31
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Hört av en polare som befinner sig i marbella att tjockisen att setts köra runt i en vanlig typ opel sa polaren. Vad hände med Rolls royce osv?
Kanske en vanlig bruksbil? Man tar ju inte Rollsen för att åka och köpa cigg typ. En scooter hade varit ännu smidigare.
Citera
2023-11-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske en vanlig bruksbil? Man tar ju inte Rollsen för att åka och köpa cigg typ. En scooter hade varit ännu smidigare.

Whut? Många rika anväder feta suvar likt porsche lambo osv som bruksbilar för dom är rika. Kolla halva Östermalm är fullt av Range rover sports som ligger på 1,5 mille som bruksbilar, inte opel för 150k.

El scootern ska klara hans vikt också, tveksamt att det finns några som klarar ett kvarts ton.
Citera
2023-11-13, 15:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Whut? Många rika anväder feta suvar likt porsche lambo osv som bruksbilar för dom är rika. Kolla halva Östermalm är fullt av Range rover sports som ligger på 1,5 mille som bruksbilar, inte opel för 150k.

El scootern ska klara hans vikt också, tveksamt att det finns några som klarar ett kvarts ton.
Nåja att han enligt "rykten" rattat en Opel betyder ju ingenting.
Låter bara som allmänt dyngspridande av någon som skulle vilja hänga i Marbella.
Citera
2023-11-13, 15:41
En rik och upptagen man som Olof skickar väl ändå en av sina hundratusentals livvakter för att köpa potatismos de få tillfällen han äter snabbare än butlern hinner leverera.

Citat:
Låter bara som allmänt dyngspridande av någon som skulle vilja hänga i Marbella.

Han fångades ju på film i Sverige när han stod och tankade sin pappas rostiga Volvo eller vad det var.
Citera
2023-11-13, 16:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
En rik och upptagen man som Olof skickar väl ändå en av sina hundratusentals livvakter för att köpa potatismos de få tillfällen han äter snabbare än butlern hinner leverera.

Han fångades ju på film i Sverige när han stod och tankade sin pappas rostiga Volvo eller vad det var.
Vad betyder det?
Woody Harelsson tog lokalbussen ifrån city till Järna och käkade på lokala pizzerian där.
Citera
2023-11-13, 16:39
Medlem
Citat:

Är du efterbliven? Min vän bor ju i Marbella på heltid? Vadå skulle vilja hänga i Marbella? Du vet att det finns folk med pengar som inte heter Olof va?

Dyngspridare eller inte så såg han fettot ratta en Opel
Citera
2023-11-13, 16:52
Citat:
Vad betyder det?
Woody Harelsson tog lokalbussen ifrån city till Järna och käkade på lokala pizzerian där.

Okej då, Olof är uppenbarligen rik eftersom Woody åker buss när han ska äta pizza.

Först såg jag det inte men din otroligt bra liknelse har verkligen övertygat mig!
Citera
2023-11-14, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Okej då, Olof är uppenbarligen rik eftersom Woody åker buss när han ska äta pizza.

Först såg jag det inte men din otroligt bra liknelse har verkligen övertygat mig!

Men Fridell hans europachef måste ju snatta mat på willys. Livet är orättvist
Citera
2023-11-17, 07:17
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Men Fridell hans europachef måste ju snatta mat på willys. Livet är orättvist

Ja, har vi något nytt om Europachefen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera