Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-14, 20:10
  #229
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men tillbaka till Greta så är hon inte i närheten så smart som hon tror själv eller som andra framställt henne som när hon så okritiskt låter terroristhyllare stå på scen med henne. Hon är helt galet empatilös mot förintelseöverlevare och deras anhöriga. Och mot alla judar som ÅTERIGEN måste vara rädda pga andras äckliga rasism och skit som sprids om dom.

Greta var en obildad autistisk tjej som är känd för att hon skolkade från skolan och folk tyckte symboliken i att ett barn sa ifrån var gulligt.

Hon är nu tyvärr en vuxen obildad autistisk kvinna nu som inte är värd att lyssna på.

Hon visade nu att hon inte har en susning om hur världen ser ut.

jag citerar Gretas agerande med Greta själv "How dare you"
Citera
2023-11-14, 20:10
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utmedmena
Kanske inte, men troligen tyckte inte nazisekten att Joseph Goebbels lät konstlad när han talade heller.

Gamla gubbar som hatar tonårsflickor, get over yourself
Citera
2023-11-14, 20:36
  #231
Avstängd
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GruvGreta
Någon som vet varför? Palestina/Israel?

Rätt eller fel av demonstranten?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...le10024053.ece

Horan gillar själv att avbryta och förstöra för andra så hon fick väl för första gången smaka på sin egen medicin. Smakade den gott, undrar jag.
Citera
2023-11-14, 20:37
  #232
Medlem
karlsoons avatar
När man ser sånna som Greta med anhängare på scen så slås slås man av att alla är fula som fan. Varför är det så? Varför är alla miffon?
Citera
2023-11-14, 20:41
  #233
Medlem
Heisenburgs avatar
Har ni sett den aggressiva negern som går efter mannen i grön jacka. Är det Gretas BBC som rycker ut till hennes försvar? Är Greta så degenererad att hon låter sin fitta töjas av aggressiva svarta män?
Citera
2023-11-14, 20:42
  #234
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vem är skjuten i Panama?

Klimataktivister som blockerade en väg.

Var någon pensionär som gick bärsärk på dem.
Citera
2023-11-14, 20:43
  #235
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Ja, civilbefolkningen i Afghanistan hade inte gjort något ont. En gallup som gjordes i Afghanistan 2011 visade att runt 80 % av befolkningen där inte kände till vad 9/11-dåden var för någonting.

Tyskland är en lite annan femma eftersom Hitler tänkte försöka erövra hela Europa. Däremot begicks det rena övergrepp som tex i Dresden. Hitler förfogade dock över en av världens största och mest avancerade arméer, palestinierna skjuter nyårsraketer.
Så Palestina som bara vill att hela världen ska bli ett islamistisk kalifat går bra, men om en tysk vill ta över Europa så gråter du?
Kallar du mördade och våldtagna Israeler för offer för nyårsraketer? Nigger, please.
Citera
2023-11-14, 20:44
  #236
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Klimataktivister som blockerade en väg.

Var någon pensionär som gick bärsärk på dem.
Med all jävla rätt!
Citera
2023-11-14, 21:15
  #237
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Klimataktivister som blockerade en väg.

Var någon pensionär som gick bärsärk på dem.
Så himla rätt. Dom kan innebära livsfara för andra. Hoppas han inte blir dömd.

Dom andra aktivisterna verkade avvika efter han började skjuta, tydligen var inte protesterna så viktiga för dom ändå😄
__________________
Senast redigerad av karlsoon 2023-11-14 kl. 21:19.
Citera
2023-11-14, 21:18
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
JAG var med i GBG och var med och förberedde inför det så jag kan säga att du sitter och hittar på nu. Grön Ungdom var übertydliga med att vi inte sysslade med våld, bara skulle gå i lagliga demonstrationer och det var långa förberedelser på hur man skulle utestänga våldsamma demonstranter från sin klunga genom att kroka armkrok och vägra släppa in dom. Jag var där i flera dagar i stora demonstrationståg utan att nånsin hamna i en kravall då Grön Ungdom var superseriösa med att organisera så att ingen skulle hamna i våld av misstag. Säg vad du vill om Gustaf men nån våldsam vänsterextremist är och var han aldrig!*Snipp!*

Varför är inte jag förvånad?

Det var rätt många av grön ungdom som befann sig på Hvitfeldtska när polisen slog till eller blev nedridna av polisen när de försökte ta sig därifrån. Så det där är historierevisionism av klassiskt vänstersnitt.
Skulle inte förvåna mig om det var Gustav som fick ut skjutvapnet som fanns på Hvitfeldtska precis innan polisen omringade skolan då han var i närheten enligt honom själv.

Fanskapet försvarade även upploppen i en artikel i Arbetet och ville skylla allt som gick snett på polisens agerande när han vet/visste att det fanns vänsterextrema upprorsmakare på flera platser i Göteborg, somliga han fortfarande umgås med än idag.

Nä du, dra den om Snövit när du ändå håller på...
Citera
2023-11-14, 21:38
  #239
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Så visst vurmar hon för terrorister, som allt annat vänsterpack.

Varför gör de det? Finns det någon logisk förklaring till detta?
Citera
2023-11-14, 21:57
  #240
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Varför gör de det? Finns det någon logisk förklaring till detta?

Israel har antagligen inte skrivit under klimatmålen.

Jag har faktiskt ingen aning. Men en hel del verkar vara extremt obildade och blinda av sin ideologi. Folk som kommer med Pride flaggor till Pro Hamas demonstrationer och ger stöd till en ideologi som vill mörda dem. Varpå Hamas supportrarna tar deras flaggor och de förvirrade vänster anhängarna inte förstår någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in