Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Enligt mamman så verkar dem ha varit delaktiga att ge jocke psykologisk hjälp, mamman skriver såhär
"Vi sökte hjälp för Joakims problem men fick inte den hjälp vi behövde.
En dag fick han ett sammanbrott, slog sönder saker, skrek. Det var fruktansvärt synd om honom.
Min mans föräldrar var på besök. De ringde till barnpsyk för att få råd och hjälp när jag och min man försökte lugna honom. Vi fick rådet att komma in med Joakim akut.
Han fick stanna för vård, min man var hos honom hela tiden.
Därefter flyttade Joakim till familjehemmet"
Så som vanligt går jockes och mammans berättelser isär...
Som psykopat kan man ljuga hur enkelt som helst eftersom skuldkänslor kan aldrig kännas.
Jag kände en psykopat när jag var typ 16 år gammal.
Allt handlar om manipulering och djävulskap, men vanligt folk kan inte ens greppa hur, så charmiga människor kan vara extremt onda.
Jocke har alltid varit ett offer och en hjälte på samma gång enligt hans egna uppmålning av sig själv som person.
Till och med familjen tvingades ta avstånd från hans manipulering och djävulskap som började i tidig ålder.
Bröderna kunde acceptera lite lögner om deras mor i utbyte mot lite exponering och kändisskap genom Jockes youtubekanal.
Men självklart så vet bröderna att Jocke är en äkta psykopat vilket broder Chrille tvingades berätta efter att Jocke försökte avsluta Crilles karriär och liv genom uthängning som kvinnoförnedrande kokainsnortare.