Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-02, 16:17
  #13
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easymoneysniper10
Kan du skicka DM till mig? Kan inte skicka dm pga 50 inlägg:/

Går tyvärr inte skicka DM till dig av den samma anledningen.
Citera
2023-11-02, 16:42
  #14
Medlem
Semi-off topic men... Vilka är the big 4 inom konsultvärlden?
Citera
2023-11-03, 02:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Går tyvärr inte skicka DM till dig av den samma anledningen.

Ok får ställa lite frågor här.

Hur är det att jobba som konsult med salesforce? Hur är tech-stacken? Är det mycket no-code? Hur ser en dag ut för dig som konsult inom sf? Vad är de största fördelarna resp nackdelar med sf-konsult?
Citera
2023-11-03, 02:41
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korken69
Semi-off topic men... Vilka är the big 4 inom konsultvärlden?

Big 4 syftar på PWC, Deloitte, KPMG, EY.
Citera
2023-11-03, 17:36
  #17
Medlem
Jag jobbar som Applikationskonsult inom D365 CRM (mao ingen programmering utan arbetar mer med low code/konf av system).

Ser inga konstigheter med att börja med Salesforce om det är en bra tjänst som erbjuds. Ett stort företag kommer (bör) även ge dig möjligheter att styra lite själv vilket håll du vill utvecklas. Jag jobbar på ett större IT-Konsultbolag och man blir åtminstone här uppmuntrad till att utveckla sig själv i den riktning man själv brinner för. Jag har en kollega som började inom HR och hon nu är systemarkitekt inom Dynamics ERP.

Har även kollegor som gått från ett CRM till ett annat, ex från D365 -> Salesforce.
Citera
2023-11-04, 23:07
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korken69
Jag jobbar som Applikationskonsult inom D365 CRM (mao ingen programmering utan arbetar mer med low code/konf av system).