Som jag frsttt det s fr man som hemls i Sverige ekonomiskt bistnd att rra sig med fr att kunna f sig en bit mat utan egentliga krav p nykter och drogfrihet?
Jag sg p ett dokumentr att i Kanada s kunde skterskor dela ut narkotika gratis till hemlsa vilket tydligen ska minska bengenheten att beg brott. Hur lter detta egentligen? Om mnniskor i Sverige fick gratis heroin och pengar, skulle de ngonsin vilja frndra sin livsstil? Om heroinister fr gratis heroin, borde inte alkoholister f gratis sprit?
Jag tycker personligen att heroinbehandlingar och liknande som i Schweiz br diskuteras mer.
Staten via Apoteket tillverkar heroin, kokain, amfetamin, alla tabletter du kan tnka
och importerar fin-fint rka. Med inkpsvolym p 3000 ton hasch skulle du f ner
priset fr en holk till 2-3 kronor.
Staten via Apoteket tillverkar heroin, kokain, amfetamin, alla tabletter du kan tnka
Vissa tycker inte att socialbidrag br delas ut till folk som sitter och knarkar hela dagarna.
Hade inte hemlsheten kat om haschet kostade 2-3 kr holken? Br ju frlora pengar p skatteintkter fr alla som ej arbetar.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!