Citat:
Ursprungligen postat av
LeLLa
Undrar verkligen varför det är viktigt för P att gifta sig med C.B?? Räcker det inte med att vara sambo?!
Vad tycker hennes föräldrar om att bli C.B:s "kärföräldrar" (som han kallar det) på riktigt måntro?
Har en känsla av att de inte är överförtjusta i sin dotters val av make. Men håller masken såklart.
Med tanke på att Hans W höll handen en lång stund på Bauers kind när han lämnade över Pernilla tror jag nog de tycker om honom, så gör man inte annars.
Citat:
Ursprungligen postat av
Realdoll00
Tror mer att Bauer skyndat på "av omtanke" kring svärföräldrarna. Det där andra ordet tar jag inte i min mun... 🤮
Kikar man på hans ögon under obevakade ögonblick är de att likställa med en hajs, så hans "omtanke" är med största sannolikhet ursprungen ur egoism.
Obehaglig människa.
Du läser inte in vad du själv vill se?
Citat:
Ursprungligen postat av
Shieldhero
Pernilla är i det stadiet att hon mer söker någon för sällskap snarare än för kärlek... känner många såna som egentligen bara är ute efter att inte behöva vara ensam men de älskar inte partnern de är med utan de vill mest bara ha en kompis som är med dem dygnet runt. Sen kommer ju lite fördelar med en sån också sexuellt och så också. Dessa par kan hålla ihop otroligt länge dessutom om båda är på samma våglängd.
Snälla nån, det syns ju att hon är så kär att hon håller på att smälla av! Jag tror inte en pedant står ut med en så kaosartad familj som deras verkar vara för pengar, jag tror på kärlek.