• 1
  • 2
2022-09-14, 21:32
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Utannonserat p Sonys senaste state of play. Nytt spel frn Team Ninja (Nioh spelen). Ett open world Samurai action RPG. Kommer 2024. Konsolexklusivt till PS5 vad jag lst vilket dels betyder att det r next gen (eller current gen) exklusivt tack och lov. Men ocks att det kommer till PC. Slpps 2024.

https://m.youtube.com/watch?v=0gwsQvDGh4o

Vad tros om detta d? Kan dom vertrffa Sucker Punch och Ghost of Tshushima? Personligen var det spelet lite av en besvikelse d det kndes fr mycket likt resten av spelen inom genren.

Team Ninjas spel r vldigt annorlunda. andra sidan har dom inte varit open world frut.

Hoppas bara spelet fr sin egen karaktr och att det inte blir mer av the same. Inte bara jmfrt med Ghost of Tshushima, utan ven Nioh spelen. Strangers of Paradise kndes vl mycket som en reskinn.
Citera
2022-09-16, 23:03
Medlem
Jag tror p detta stenhrt!
Citera
2023-12-23, 11:46
Medlem
Yungvidzibois avatar
Bumpar trden.

Spelet kommer den 22 mars 2024,
tror ni det kommer till playstation plus?
Citera
2023-12-23, 22:55
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Bumpar trden.

Spelet kommer den 22 mars 2024,
tror ni det kommer till playstation plus?
Det gr det. Frgan r om du har tlamodet och vnta dock d du fr rkna med minst ett r efter release tills det blir tillgngligt p plus.
Citera
2023-12-24, 04:13
Medlem
Verkar intressant. Hoppas det kommer till PC senare.
Citera
2023-12-25, 15:18
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Det gr det. Frgan r om du har tlamodet och vnta dock d du fr rkna med minst ett r efter release tills det blir tillgngligt p plus.
Hade hoppats p en "day one" release p ps+ eftersom att det r ett sony spel, men men.
Jag har hga frhoppningar p spelet eftersom jag gillade Ghost of Tsushima
Citera
2024-02-01, 08:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Hade hoppats p en "day one" release p ps+ eftersom att det r ett sony spel, men men.
Jag har hga frhoppningar p spelet eftersom jag gillade Ghost of Tsushima
S funkar inte PS+ extra alls tyvrr. Det enda stora AAA-spel jag kan komma p som slppts p plus extra ungefr ett r efter r Horizon FW och det var precis nr det var DLC (som kostade pengar) p vg till det spelet. Ett AAA-spel som slppts dr "day one" r vl 0? De flesta "gratis" spel p PS+ r ju PS4-spel som r flera r gamla och nt enstaka som slpps efter kanske 2r och icke-AAA. Exempelvis hoppas jag p Elden Ring till plus nr DLC r p g och det snart gtt 2r sen det slpptes. Men Ronin p plus 365 dagar efter release? Det har jag vldigt svrt att tro.

https://youtu.be/JydfazusHfI?si=MiVa5X2qNd_exMpW

Gameplay-trailer. Slpps 22 mars.

Ngot jag verkligen inte gillar r designen. Ser ut som typ alla spel i slutet p PS3 och brjan p PS4-eran. Kom ihg att grafik och design r tv olika saker. Jag sger inte att spelet har dlig grafik, jag sger att designen knns vldigt generisk. Spelet har ju trots att det fr det mesta verkar vldigt annorlunda jmfrts med Ghost (vilket inte r konstigt) men jmfr hur Ghost ser ut som har bland den bsta desingen i ett spel ngonsin och s kollar man p Ronin som designmssigt ser ut som hundratals andra spel.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2024-02-01 kl. 08:50.
Citera
2024-02-26, 09:46
Medlem
Spelet verkar tvrintressant! r ba lite rdd att open-world activities kommer flja Ubisoft-formeln och vara rtt s oengagerande. Isfall kper man ju hellre Dragons Dogma 2 som slpps samma dag!
Citera
2024-02-29, 19:17
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
S funkar inte PS+ extra alls tyvrr. Det enda stora AAA-spel jag kan komma p som slppts p plus extra ungefr ett r efter r Horizon FW och det var precis nr det var DLC (som kostade pengar) p vg till det spelet. Ett AAA-spel som slppts dr "day one" r vl 0? De flesta "gratis" spel p PS+ r ju PS4-spel som r flera r gamla och nt enstaka som slpps efter kanske 2r och icke-AAA. Exempelvis hoppas jag p Elden Ring till plus nr DLC r p g och det snart gtt 2r sen det slpptes. Men Ronin p plus 365 dagar efter release? Det har jag vldigt svrt att tro.

https://youtu.be/JydfazusHfI?si=MiVa5X2qNd_exMpW

Gameplay-trailer. Slpps 22 mars.

Ngot jag verkligen inte gillar r designen. Ser ut som typ alla spel i slutet p PS3 och brjan p PS4-eran. Kom ihg att grafik och design r tv olika saker. Jag sger inte att spelet har dlig grafik, jag sger att designen knns vldigt generisk. Spelet har ju trots att det fr det mesta verkar vldigt annorlunda jmfrts med Ghost (vilket inte r konstigt) men jmfr hur Ghost ser ut som har bland den bsta desingen i ett spel ngonsin och s kollar man p Ronin som designmssigt ser ut som hundratals andra spel.
P vilket stt?
Citera
2024-03-20, 01:27
Medlem
towbs avatar
Ser ut som ett kul spel men grafiken r fr dlig och inte p ett charmigt stt. Svrt att motivera priset knner jag fr egen del.
Citera
2024-03-21, 00:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
P vilket stt?
P det stt jag skrev? Det ser ut som frsta bsta PS3/PS4-spel sett till designen. Vldigt trkigt design allts utan nt som sticker ut (som exempelvis Ghost... d)

Men jag har nd bestllt det fr gameplay ser kul ut. Sg att det fick 37/40 (3st som gav det 9/10 och en som gav det 10/10) i Famitsu.
Citera
2024-03-21, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
P det stt jag skrev? Det ser ut som frsta bsta PS3/PS4-spel sett till designen. Vldigt trkigt design allts utan nt som sticker ut (som exempelvis Ghost... d)

Men jag har nd bestllt det fr gameplay ser kul ut. Sg att det fick 37/40 (3st som gav det 9/10 och en som gav det 10/10) i Famitsu.

En japansk tidning ger det toppbetyg, i'm shocked.

Hade det kommit ett liknande spel med svensk kultur hade vi runkat allihopa ocks
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in