Citat:
Samtliga inlägg du länkar här är preskriberade, förutom möjligen inläggen om Gestapo (mod), där jag fick en varning som jag visste att jag skulle få. Jag fick dock fortsätta att vara på forumet efter det och det var värt en varning.
Självklart känner jag mig censurerad när du är jätteonline men inte släpper fram mina inlägg i tråden. Nog om det nu, någon la upp dem tillslut.
Suck på dig med, najas. Jag frågar igen:
Var är inläggen som gav mig en månad avstängning i nutid?
Jag diskuterade musik i musiktråden och chattade i chattråden.
Var är beviset att jag har alternativa konton (1.07)?
Befängt. Jag har bara ett konto, asdman123. Du påstår felaktigt att jag har flera konton. Du är ute och cyklar och jag får noll info om hur du/ni felaktigt tänker om det och ger mig ett halvår avstängning utan vidare.
Går ni på byskvaller och hörsägen eller vad är grejen?
Självklart känner jag mig censurerad när du är jätteonline men inte släpper fram mina inlägg i tråden. Nog om det nu, någon la upp dem tillslut.
Suck på dig med, najas. Jag frågar igen:
Var är inläggen som gav mig en månad avstängning i nutid?
Jag diskuterade musik i musiktråden och chattade i chattråden.
Var är beviset att jag har alternativa konton (1.07)?
Befängt. Jag har bara ett konto, asdman123. Du påstår felaktigt att jag har flera konton. Du är ute och cyklar och jag får noll info om hur du/ni felaktigt tänker om det och ger mig ett halvår avstängning utan vidare.
Går ni på byskvaller och hörsägen eller vad är grejen?
Citat:
Du har grävt djupt i mina varningar. Samtliga är dock preskriberade och jag har fått hålla låda här efter dessa gamla inlägg du febrilt grävt fram.
Detta är gammalt och förbi.
Jag undrar varför jag fick en månad relativt nyligen. Det var inte pga. något av dessa inlägg om krimbron och skit. Inte alls.
Vilket färskt inlägg gav mig en månad för ohörsamhet i nutid?
Varför åker jag på ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto, asdman123? Hur många gånger måste jag ställa den frågan innan jag få ett konstruktivt svar?
Kan du länka dessa mer aktiva inlägg också? De som gav en månad och ett halvår? Väntar ivrigt.
Detta är gammalt och förbi.
Jag undrar varför jag fick en månad relativt nyligen. Det var inte pga. något av dessa inlägg om krimbron och skit. Inte alls.
Vilket färskt inlägg gav mig en månad för ohörsamhet i nutid?
Varför åker jag på ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto, asdman123? Hur många gånger måste jag ställa den frågan innan jag få ett konstruktivt svar?
Kan du länka dessa mer aktiva inlägg också? De som gav en månad och ett halvår? Väntar ivrigt.
Dina övriga identiska spaminlägg släpps inte igenom. Återigen: posta INTE om dina inlägg igen, när de inte dyker upp direkt.
Vad gäller sakfrågan så blandar nog ihop dina olika konton om du tror att detta är preskriberade varningar. Det är alltså från kontot asdman123, som du startade denna tråden om, och den äldsta av de varningarna är från 30 september i år...
Eftersom du ju påstår du läst reglerna kan det ju inte vara så att du tror att en varning från den 30 september skulle vara preskriberad. Så därför är ju alternativen att du blandat ihop dina konton. Det styrks också av att du pratar om varningar i Musik-delen, då kontot asdman123 inte fått någon sådan varning. Lite genomskinligt är det allt, din upprördhet...
Senast redigerad av najas 2023-12-27 kl. 15:08.
Senast redigerad av najas 2023-12-27 kl. 15:08.