Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-27, 15:05
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Samtliga inlägg du länkar här är preskriberade, förutom möjligen inläggen om Gestapo (mod), där jag fick en varning som jag visste att jag skulle få. Jag fick dock fortsätta att vara på forumet efter det och det var värt en varning.

Självklart känner jag mig censurerad när du är jätteonline men inte släpper fram mina inlägg i tråden. Nog om det nu, någon la upp dem tillslut.

Suck på dig med, najas. Jag frågar igen:

Var är inläggen som gav mig en månad avstängning i nutid?

Jag diskuterade musik i musiktråden och chattade i chattråden.

Var är beviset att jag har alternativa konton (1.07)?

Befängt. Jag har bara ett konto, asdman123. Du påstår felaktigt att jag har flera konton. Du är ute och cyklar och jag får noll info om hur du/ni felaktigt tänker om det och ger mig ett halvår avstängning utan vidare.

Går ni på byskvaller och hörsägen eller vad är grejen?

Citat:
Du har grävt djupt i mina varningar. Samtliga är dock preskriberade och jag har fått hålla låda här efter dessa gamla inlägg du febrilt grävt fram.

Detta är gammalt och förbi.

Jag undrar varför jag fick en månad relativt nyligen. Det var inte pga. något av dessa inlägg om krimbron och skit. Inte alls.

Vilket färskt inlägg gav mig en månad för ohörsamhet i nutid?

Varför åker jag på ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto, asdman123? Hur många gånger måste jag ställa den frågan innan jag få ett konstruktivt svar?

Kan du länka dessa mer aktiva inlägg också? De som gav en månad och ett halvår? Väntar ivrigt.

Dina övriga identiska spaminlägg släpps inte igenom. Återigen: posta INTE om dina inlägg igen, när de inte dyker upp direkt.

Vad gäller sakfrågan så blandar nog ihop dina olika konton om du tror att detta är preskriberade varningar. Det är alltså från kontot asdman123, som du startade denna tråden om, och den äldsta av de varningarna är från 30 september i år...

Eftersom du ju påstår du läst reglerna kan det ju inte vara så att du tror att en varning från den 30 september skulle vara preskriberad. Så därför är ju alternativen att du blandat ihop dina konton. Det styrks också av att du pratar om varningar i Musik-delen, då kontot asdman123 inte fått någon sådan varning. Lite genomskinligt är det allt, din upprördhet...
Senast redigerad av najas 2023-12-27 kl. 15:08.
2023-12-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Dina övriga identiska spaminlägg släpps inte igenom. Återigen: posta INTE om dina inlägg igen, när de inte dyker upp direkt.

Vad gäller sakfrågan så blandar nog ihop dina olika konton om du tror att detta är preskriberade varningar. Det är alltså från kontot asdman123, som du startade denna tråden om, och den äldsta av de varningarna är från 30 september i år...

Eftersom du ju påstår du läst reglerna kan det ju inte vara så att du tror att en varning från den 30 september skulle vara preskriberad. Så därför är ju alternativen att du blandat ihop dina konton. Det styrks också av att du pratar om varningar i Musik-delen, då kontot asdman123 inte fått någon sådan varning. Lite genomskinligt är det allt, din upprördhet...

Det fetade är fel. Jag skrev nämligen:

"Samtliga inlägg du länkar här är preskriberade, förutom möjligen inläggen om Gestapo (mod), där jag fick en varning som jag visste att jag skulle få. Jag fick dock fortsätta att vara på forumet efter det och det var värt en varning."

Sen får du mer än gärna släppa fram mina inlägg som inte alls är spamm då jag skriver olika saker.

Har aldrig påstått att jag fått en varning i musikdelen. Hur fan tolkar du saker egentligen?

Sen, trådens huvudfrågor:

1: Varför en månad för ohörsamhet?
2: Varför ett halvår när jag bara har ett konto? Va?
2023-12-27, 16:27
Medlem
najass avatar
Citat:
Det fetade är fel. Jag skrev nämligen:

"Samtliga inlägg du länkar här är preskriberade, förutom möjligen inläggen om Gestapo (mod), där jag fick en varning som jag visste att jag skulle få. Jag fick dock fortsätta att vara på forumet efter det och det var värt en varning."

Sen får du mer än gärna släppa fram mina inlägg som inte alls är spamm då jag skriver olika saker.

Har aldrig påstått att jag fått en varning i musikdelen. Hur fan tolkar du saker egentligen?

Sen, trådens huvudfrågor:

1: Varför en månad för ohörsamhet?
2: Varför ett halvår när jag bara har ett konto? Va?

Vad gäller din fetning är det obegripligt att du fortfarande verkar hävda att dina varningar är preskriberade? Den äldsta är mindre än 3 månader gammal! För helvete, hela kontot asdman123 är ju så nytt att det knappt går att ha icke-preskriberade varningar. Vad är det du inte begriper?

Vad gäller musiken...Du är medveten om att dina tidigare inlägg finns här i tråden eller? Nedan är två av dem, min fetning:

Citat:
Jag hängde i musikdelen och i chatten när jag fick en månad för ohörsamhet, det är väl rimligt av er att hosta fram var jag har varit olydig, eller?

Ett halvår för flera konton? Jag är ett stort frågetecken här. Jag har bara asdman123 (plus det här nu). Går ni på skamlöst byskvaller och sabbar folks konton?

Söker fortfarande inläggen som gav mig en månad och bevis på att jag har flera konton, det sista blir stor humor.

Citat:
"2.01. Ohörsamhet
Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning."

När jag blev avstängd för ohörsamhet så satt jag och chattade i chattråden (rätt svårt att gå offtopic där va). Killen jag skrev med är inte avstängd.

Den andra tråden var i en musik tråd där jag diskuterade musik.

Pang utan förvarning fick jag en månad avstängning. Vet inte varför, av vem eller vilka inlägg som syftas. Hittar jag det i eran regelbok menar du?

Sen igen: Varför får jag sex månader för 1.07 bär jag bara har ett konto? Du svarar inte på den frågan.

Jag har bara ett konto, asdman123.

Kan du lägga fram lite fakta istället för att be mig läsa reglerna?
Hur går man offtopic i en chattråd förresten?

Hade du läst reglerna hade du fått svaret på din första fråga: 1 månad får man när det är andra avstängningen inom ett år. Du fick varningar på dina andra konton och de räknas samman.

Ett halvår är då nästa steg, om man begår ytterligare ett 1.xx-brott vilket du gjorde genom att posta med ett av dina andra konton när du var avstängd med asdman123
2023-12-27, 16:33
Medlem
Jag har aldrig skrivit att jag har fått en varning i musikdelen, varför skriver du det?

Jag skrev att jag satt i musikdelen när jag blev avstängd i en månad.

Nåja. Fortfarande:

Varför en månad avstängning? Visa inläggen.

Varför ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto? Vänligen lägg fram underlag som styrker det du/ni påstår.

Kan du tänka dig den? Ingen varning sen 30 september, och sen pang utan vidare; en månad och sen kliver man på en mina till och får ett halvår - för alternativa konton - som jag inte ens har?

Sen är det inte spam om man lägger flera inlägg som har olika innehåll. Är det skönt att kunna sålla?

Edit: Hur ofta får man posta här inne för dig? Ge mig ett tidsspann.
Senast redigerad av fattardy 2023-12-27 kl. 17:06.
2023-12-27, 16:38
Medlem
najass avatar
Citat:
Jag har aldrig skrivit att jag har fått en varning i musikdelen, varför skriver du det?

Jag skrev att jag satt i musikdelen när jag blev avstängd i en månad.

Nåja. Fortfarande:

Varför en månad avstängning? Visa inläggen.

Varför ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto? Vänligen lägg fram underlag som styrker det du/ni påstår.

Kan du tänka dig den? Ingen varning sen 30 september, och sen pang utan vidare; en månad och sen kliver man på en mina till och får ett halvår - för alternativa konton - som jag inte ens har?

Sen är det inte spam om man lägger flera inlägg som har olika innehåll. Är det skönt att kunna sålla?

Men snälla! Säg inte att du tror att varningen den 30 september är din senaste! Jag har skrivit mycket tydligt att det är den äldsta. Din senaste varning var för mindre än en månad sedan, den 30 november. Jag har postat dina inlägg som gav varningar ovan.

Om du kunde ge fan i att spamma inlägg hade du fått dom visade.
2023-12-27, 16:43
Medlem
Efter min avstängning på en vecka stod det överstruket "preskriberat". Hur ska jag tolka det?

Jag har vad jag vet ingen varning sen 30e september (kan inte dubbelkolla pga avstängning). Får lita på dig här.

Är det rimligt att få en månad för ohörsamhet när jag diskuterar musik i musikdelen samt chattar i chatten. Om jag har fel, vilka inlägg gav mig en månad då? Vänligen visa? Du har bevisat att du kan.

Igen, jag har bara ett konto. Jag kan ju inte bevisa det för dig. Du kan däremot bevisa för mig vilket mitt andra konto är enligt dig, därav denna trådstart.

Snälla, visa mig nu!
2023-12-27, 17:17
Medlem
najass avatar
Citat:
Efter min avstängning på en vecka stod det överstruket "preskriberat". Hur ska jag tolka det?

Jag har vad jag vet ingen varning sen 30e september (kan inte dubbelkolla pga avstängning). Får lita på dig här.

Är det rimligt att få en månad för ohörsamhet när jag diskuterar musik i musikdelen samt chattar i chatten. Om jag har fel, vilka inlägg gav mig en månad då? Vänligen visa? Du har bevisat att du kan.

Igen, jag har bara ett konto. Jag kan ju inte bevisa det för dig. Du kan däremot bevisa för mig vilket mitt andra konto är enligt dig, därav denna trådstart.

Snälla, visa mig nu!

Jag har redan visat alla de inlägg du fått varning för med kontot asdman123 samt skrivit att månadsavstängningen kom sig av varningar på dina andra konton.

I övrigt så redovisar vi inte 1.07 eller metoderna bakom hur det fungerar av lätt insedda skäl.
2023-12-27, 17:23
Medlem
Citat:
Jag har redan visat alla de inlägg du fått varning för med kontot asdman123 samt skrivit att månadsavstängningen kom sig av varningar på dina andra konton.

I övrigt så redovisar vi inte 1.07 eller metoderna bakom hur det fungerar av lätt insedda skäl.

Vad lämpligt!

Så om en psyksjuk kompis bor hos mig i ett halvår och skriver en massa tok från sitt konto och laptop så straffas jag ett halvår för det? Ja på det?
2023-12-27, 17:24
Medlem
najass avatar
Citat:
Vad lämpligt!

Så om en psyksjuk kompis bor hos mig i ett halvår och skriver en massa tok från sitt konto och laptop så straffas jag ett halvår för det? Ja på det?

Vad i hela friden skulle det ha med saken att göra? Dina psyksjuka kompisar känns lite off här.
2023-12-27, 17:27
Medlem
Så rent krasst kan en tjomme sitta på ett universitet och få samtliga fb-användare avstängda, eller missar jag något?
2023-12-27, 17:29
Medlem
najass avatar
Citat:
Så rent krasst kan en tjomme sitta på ett universitet och få samtliga fb-användare avstängda, eller missar jag något?

Du missar det mesta verkar det som. Först psyksjuka kompisar och nu universitet?
2023-12-27, 17:30
Medlem
Citat:
Vad i hela friden skulle det ha med saken att göra? Dina psyksjuka kompisar känns lite off här.

Nej.

En kompis med ett fb-konto har bott på min soffa i ett halvår i ett halvår. Han har skrivit massa tok med sitt konto och jag tar för givet att ni smällde mitt konto av bara farten.

Du verkar förvånad. Vilket gör mig ännu mer oförstående till varför jag åker på alternativa konton.

Lämpligt att ni inte kan utveckla det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in