Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackreg
Svettis, lika genomrutten som Golof. Påstår sig vara i Milano på ”möte” och lägger upp en bild av Duomon i Milano som är zoomad till max. Dock ser man lite av himlen som är klarblå..
Problemet är bara att det är grått och regn i Milano idag och har så varit en tid.
Klart som korvspad att hon oxå är inblandad. Hon o T*ti*n* Voloshin* (syster?) *=a har kört med telefonscams i Ryssland och varit med i Escobar Cashscammen.
Slog på numret som går till TATIANA VOLOSHINA (+74951187645) som står som kontakt till Western Union kontot.
Fick det här från ngn typ av rysk Enirosida. Så det scammas friskt från det numret. Och Olof pappa är oxå är inblandad. Vilken skräll.
https://numbase.ru
Fanns flera sidor med bara dåliga omdömen.
Översatte bara tre av säkert flera hundra dåliga omdömen.
"En bedragare som försöker komma åt en mobilbank. Ber om den hemliga koden från SMS. Bedragare"
"Jag beställde ett samtal tillbaka från FSS och någon obehaglig kvinna ringde mig från detta nummer (hon presenterade sig inte!). Hon svarade väldigt motvilligt och oförskämt och när jag sa att det stod annorlunda i TC så la jag på"
"Skriver att han vill köpa varor på Julia eller Avito. skickar sedan en länk som, när du klickar, visas ett fönster med tillägg av bankkortsdata. och stjäl pengar från kortet efter att ha fått informationen. Bedragare"
REVOLUT
*EOR* *USTAFSSON:
Beneficiary Name: *EOR* *USTAFSSON
Beneficiary Address: Biskopsvagen 7, 115 21 Stockholm, Sweden
Beneficiary Bank: REVOLUT
Beneficiary Bank Country: LITHUANIA
Beneficiary Account Type: Personal
IBAN: LT56 3250 0268 6958 9112
BIC/SWIFT: REVOLT21
SVETL*N* VOLOSHIN*:
Beneficiary Name: SVETL*N* VOLOSHIN*
Beneficiary Address: 289 HACIENDA LAS CHAPAS, MARBELLA 29604, SPAIN