Citat:
Ursprungligen postat av
Blackdollkiller
Den där minibussen är ju ett spår som jag tror någon kan nappa på och känna till? Militärspåret/försvarsmakten vet i fan? Min erfarenhet av det är att jobbar man där så berättar man inte det hur som helst för vem som helst? Speciellt inte för ett ”barn” - skulle gissa på att det är en vantrövling från hemvärnet som kör ut choklad till dem likasinnade turboscouterna…
Tror nog vi får avvakta till någon som vet vem han är röjer honom här på fb. Tror inte det är så lönt att söka på honom. Det är en tragisk jävel…
Känner likadant. Kvalificerad skitsnackare med noll militär aura. Precis allt han säger kan vara uppdiktat. Påstår att han heter "Henrik Olsson". Ja, det är ungefär det första namnet man kommer på om man ska hitta på ett namn.
#341 är lika mycket nål i en höstack som #337, tyvärr.
Sen har han 10 år på Kik så Patriks tveksamhet är motiverad. Visst kan man ta i hand men det finns ingen anledning egentligen. Det är inte så att man suttit och gjort affärer. "Jag vet var den där handen har varit" är dock ett löjligt citat när precis varenda människa går runt med en koloni E-coli mellan fingrarna.