2024-01-03, 23:16
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Citerar dig mest denna gång då jag vill ha all info om gädda #335 och du har valt hans plufsiga nylle som avatar?! (Du är en skön skribent ) PM eller här, allt funkar. Tack på förhand.
Jag sitter inte på särskilt mycket information om honom tyvärr. Tycker bara hans fejs var värt att föreviga i form av en avatar.

Rebus skapad av Hassan finns kvar i tråden.
Citera
2024-01-03, 23:23
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Gädda 341 tackar så mycket och är tacksam. Undrar hur tacksam han känner sig när hans arbetsgivare och anhöriga får veta vad han gjort

Heja dumpen!

Riktigt slemmig typ, satt där och låtsades inte veta vilka de var, så väldigt jävla tacksam och sen, oj dig känner jag igen. Skulle inte bli förvånad om vi fick fler nyheter om denna snubbe inom kort, en sån som alltid kommer undan och använder charm och ödmjukhet när han skiter på sig.

Bra gjort att inte skaka hans jävla hand. Fattar inte hur Patrik håller sig så lugn.
Citera
2024-01-03, 23:28
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
#341 har väldigt tydligt två olika sidor. Jag tror Patrik såg det och avstod att ta honom i hand i slutet. Först är 341 deppig och gör sig liten. Det är mycket självömkan. När han tror att han lyckats sälja in den bilden ändras han radikalt. Han tar ögonkontakt med kameran och Patrik och börjar le och se självsäker ut. Den här mannen är van att manipulera! Inte fan lurar han mig inte. Jävla äckelgubbe.
Citera
2024-01-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
#341 har väldigt tydligt två olika sidor. Jag tror Patrik såg det och avstod att ta honom i hand i slutet. Först är 341 deppig och gör sig liten. Det är mycket självömkan. När han tror att han lyckats sälja in den bilden ändras han radikalt. Han tar ögonkontakt med kameran och Patrik och börjar le och se självsäker ut. Den här mannen är van att manipulera! Inte fan lurar han mig inte. Jävla äckelgubbe.

Håller med. Det här är en som är van vid att prata inför folk och vrida på diskussioner.
Citera
2024-01-03, 23:37
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Den där minibussen är ju ett spår som jag tror någon kan nappa på och känna till? Militärspåret/försvarsmakten vet i fan? Min erfarenhet av det är att jobbar man där så berättar man inte det hur som helst för vem som helst? Speciellt inte för ett ”barn” - skulle gissa på att det är en vantrövling från hemvärnet som kör ut choklad till dem likasinnade turboscouterna…
Tror nog vi får avvakta till någon som vet vem han är röjer honom här på fb. Tror inte det är så lönt att söka på honom. Det är en tragisk jävel…
Känner likadant. Kvalificerad skitsnackare med noll militär aura. Precis allt han säger kan vara uppdiktat. Påstår att han heter "Henrik Olsson". Ja, det är ungefär det första namnet man kommer på om man ska hitta på ett namn.

#341 är lika mycket nål i en höstack som #337, tyvärr.

Sen har han 10 år på Kik så Patriks tveksamhet är motiverad. Visst kan man ta i hand men det finns ingen anledning egentligen. Det är inte så att man suttit och gjort affärer. "Jag vet var den där handen har varit" är dock ett löjligt citat när precis varenda människa går runt med en koloni E-coli mellan fingrarna.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-03 kl. 23:43.
Citera
2024-01-03, 23:43
Medlem
139s avatar
"Ärligt nu Felicia .. 100% vill du verkligen ses .. du är så fin jag är bara gammal och fet ju"

Så nära #341 var att inse att hela upplägget var på tok för bra för att vara sant, men det räckte inte hela vägen tyvärr. Men ändå mer självinsikt än vad de flesta fultjocka gubbgäddor brukar ha.
Citera
2024-01-04, 00:15
Medlem
Äcklets bölande och gnäller om att ställa in övergreppet för att hon vill använda kondom
Ni som tycker synd om honom är helt cp
Citera
2024-01-04, 00:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
"Ärligt nu Felicia .. 100% vill du verkligen ses .. du är så fin jag är bara gammal och fet ju"

Så nära #341 var att inse att hela upplägget var på tok för bra för att vara sant, men det räckte inte hela vägen tyvärr. Men ändå mer självinsikt än vad de flesta fultjocka gubbgäddor brukar ha.

Magiske Obelix ansåg möjligen att bautastenen i brallan uppvägde eventuella brister.

Brukar inte gäddorna ha en stor tro på sin händighet och sina organ?
Citera
2024-01-04, 00:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch

Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Riktigt slemmig typ, satt där och låtsades inte veta vilka de var, så väldigt jävla tacksam och sen, oj dig känner jag igen. Skulle inte bli förvånad om vi fick fler nyheter om denna snubbe inom kort, en sån som alltid kommer undan och använder charm och ödmjukhet när han skiter på sig.

Bra gjort att inte skaka hans jävla hand. Fattar inte hur Patrik håller sig så lugn.

Detta är nog en av dem som inom kort sitter där och chattar, söker barn och nätrunkar igen. De tycker bara synd om sig själva att de blivit avslöjade. Ska det svida redigt så måste svinet ID:as, så jobba på nu!
Citera
2024-01-04, 01:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Ja.. det borde han förvisso insett när 14-åringen frågar efter Marlboro röd
Citera
2024-01-04, 06:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
ok då förstår jag, vilket nummer hade den andra mannen med hunden då?

Konfrontationen är bortplockad från hemsidan men han finns i det här videoklippet vid 1:44:33

https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/
Citera
2024-01-04, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Äcklets bölande och gnäller om att ställa in övergreppet för att hon vill använda kondom
Ni som tycker synd om honom är helt cp
Ja verkar vara poppis att vilja riskera att göra ett barn gravid. Hur fan tänker dem?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in