Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 09:07
  #11617
Medlem
Snusfris avatar
Han har väl högt blodtryck så röd i fejset han är. Sniffa puder och anabola då lär snoken blöda titt som tätt.
Citera
2024-01-04, 09:08
  #11618
Avstängd
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
För att din mamma är.en hora o du är en horunge.
HUR FAN SKA EN SPARK CONNECTA NÄR HAN SITTER FRAMFÖR HENNE I BILEN ? FYSISKT OMÖJLIGT DÄ HON INTE ÄR PROFFS. ALLT FÖR ATT SKIFTA FOKUS FRÅN KVINNOMISSHANDLAREN CHRIPPA.
Det är sant att Linnea sparkade Chrippa i bilen, jag har en trovärdig källa som såg det
Citera
2024-01-04, 09:13
  #11619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Kollade just på den där ostbågetjockisen Anjos patetiska video där han lägger på ljudeffekter och försöker framställa sig som en detektiv baserat på avfotade bilder som grisflickans mamma har tagit på sin svettiga ipad. Baserat på vad som står i dessa meddelande säger ingenting. Alla fattar att chrippa brukat våld mot henne. Ni som försvarar honom kommer se jääävligt dumma ut framöver. Hoppas innerligt dom förlorar vårdnaden då det är uppenbart att spermahinken Julia inte är kapabel till att ta hand om barn och då pappan Chrippa är en drogmissbrukande kvinnoboxare. Man vill bara börja poppa popcorn och njuta av freakshowen.

Folk fick gå på cirkus förr i tiden för att få såna här halvmänniskor och missfoster - här serveras det fritt dygnet om!

Tack till alla inblandade för er generositet...!
Citera
2024-01-04, 09:29
  #11620
Medlem
Amnshnocks avatar
Värt att nämna är ju det faktum att Chrippa åkt dig tidigare i sitt liv för just misshandel, om jag inte minns fel skedde den 2008.

Så tendenserna finns där, även om jag nu vill tro att han har någon slags respekt för kvinnor.
Citera
2024-01-04, 09:31
  #11621
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Kollade just på den där ostbågetjockisen Anjos patetiska video där han lägger på ljudeffekter och försöker framställa sig som en detektiv baserat på avfotade bilder som grisflickans mamma har tagit på sin svettiga ipad. Baserat på vad som står i dessa meddelande säger ingenting. Alla fattar att chrippa brukat våld mot henne. Ni som försvarar honom kommer se jääävligt dumma ut framöver. Hoppas innerligt dom förlorar vårdnaden då det är uppenbart att spermahinken Julia inte är kapabel till att ta hand om barn och då pappan Chrippa är en drogmissbrukande kvinnoboxare. Man vill bara börja poppa popcorn och njuta av freakshowen.

Roligaste var när kronofogden anjo började fake snyfta i slutet hahahah!
Citera
2024-01-04, 09:32
  #11622
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Värt att nämna är ju det faktum att Chrippa åkt dig tidigare i sitt liv för just misshandel, om jag inte minns fel skedde den 2008.

Så tendenserna finns där, även om jag nu vill tro att han har någon slags respekt för kvinnor.

Och nu senast nåon månad sen narkotikabrott folkbokföringsbrott.... Han är ju inte ostraffad direkt så helt klart kan åklagare ta det i beaktning.
Citera
2024-01-04, 09:34
  #11623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Printsen som visades igår var faktiskt lite chockande, helt sjukt hur han som alltid är så macho och tuff blir plötsligt väldigt liten.

Han har spelat en roll, fasaden har vi pratat om mycket.
Citera
2024-01-04, 09:34
  #11624
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Alla som har erfarenhet av borderline kunde se direkt att Linnea lider av denna personlighetsstörning. Chrippa har således levt i ett psykologiskt helvete de senaste månaderna. Ständig ovisshet om hela tillvaron, självmordstankar, depression, desperation osv.

Jag tror faktiskt att Chrippa delvis är lättad där han sitter i sin cell på Kungsholmen. Han slipper för första gången på länge hantera en sinnessjuk kvinna och hela tiden balansera på äggskal.

Buhuhu, cry me a river! Det är så "synd" om lilla Christoffer...
Citera
2024-01-04, 09:34
  #11625
Medlem
jesussugers avatar
Kikat på anjo`s video och för att dra en slutsats så verkar Linnea vara en riktigt störd psykopat.
Citera
2024-01-04, 09:38
  #11626
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Värt att nämna är ju det faktum att Chrippa åkt dig tidigare i sitt liv för just misshandel, om jag inte minns fel skedde den 2008.

Så tendenserna finns där, även om jag nu vill tro att han har någon slags respekt för kvinnor.

Stämmer bra men då var gärningsmannen kille och det var på fest med alkohol.
Citera
2024-01-04, 09:42
  #11627
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Stämmer bra men då var gärningsmannen kille och det var på fest med alkohol.

Gärningsmannen var väl Chrippa. Är han kvinna nu?
Citera
2024-01-04, 09:42
  #11628
Medlem
vemsfels avatar
Juste ”vän” El Chipso är som fläker ut privata konversationer på det där viset i en monetäriserad video kompanjerad av ledsam pianomusik och tårar. Vad äär det för fel på dessa människor???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in