Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-15, 22:43
Medlem
"Chrippa" är en Youtuber som är kanske mest känd för att vara Jockibois ena bror. Han lägger upp reaktionsvideor, vloggar, med mera.

Kanalen: https://www.youtube.com/c/CHRIPPA
Instagram: https://www.instagram.com/christoferberg/

Ganska rolig tycker jag. Hjärndött men härligt att kolla på när man ska t.ex. käka mat.
Citera
2021-05-15, 22:43
Moderator
Carlboms avatar
Länk till aktuell ny kanal: https://www.youtube.com/@CHRIPPA2.0

/moderator
Citera
2021-06-15, 14:05
Medlem
Har sett när han reagerar eller rättare sagt skriker på Superspararna, Hade det inte varit för att han har en känd bror så skulle folk inte bry sig om ett skrikande ADHD-mongo
Citera
2021-07-13, 10:54
Medlem
Bret-Harts avatar
Han är underhållande, rolig och fyndig, i början tyckte jag också att han var jobbig men det ger med sig, hade ingen aning om att han var bror till Jocke dock
Citera
2022-08-08, 02:16
Medlem
JerryCottons avatar
Skulle vilja slå en machete mitt i skallen på gaphalsen om det inte vore straffbart. Jag är dock en laglydig gubbe. Sicken jobbig jävel. Gissar att hans målgrupp är pojkar 13-18 år som tror sig vara "överklass". Ljuger som fan gör han också. Men enligt "kidsen" så är han sk. "kung".
Senast redigerad av JerryCotton 2022-08-08 kl. 02:19.
Citera
2022-08-11, 16:27
Medlem
Töntig pank gubbe med liten anabolakuk som behöver hävda sig med piratkopierade märkeskläder och diverse andra konsumtionsvaror.
Citera
2022-09-16, 23:12
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysmannen
Töntig pank gubbe med liten anabolakuk som behöver hävda sig med piratkopierade märkeskläder och diverse andra konsumtionsvaror.

Nja tycker han är ganska skön som person, bara han skippar rappen i sina videos. Kolla gärna hans senaste videos om klimataktivisterna väldigt underhållande =).
Är över 30 om det nu har någon betydelse
Citera
2022-09-19, 05:24
Medlem
Gretathugbergs avatar
Han borde chilla med pulvret den där idioten. Visst vissa saker stämmer och är roligt, men han är ju för fan helt körd i skit. Dessutom släkt med jockeböy vilket i sig säger ganska mycket.
Citera
2022-09-19, 14:53
Medlem
Tycker han e rolig och underhållande. Men tittat endel på han o börjat tröttna lite på gapandet. Han blir lite för mycket efter ett tag.
Citera
2022-10-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljcreme
Tycker han e rolig och underhållande. Men tittat endel på han o börjat tröttna lite på gapandet. Han blir lite för mycket efter ett tag.
Han är vettig, men pallar nte skrikandet, blir fan knäpp. Kan han inte prata i normalt tonläge? Skulle vara mycket mer nice
Citera
2022-12-03, 02:10
Medlem
Han har riktigt kul humor o han spontana ordval riktigt underhållande att kolla på hans reagerar videos på andras spökvideos och på olika tv serier dock hans skrikande i början är riktigt jobbigt och att han har SJUKT mycket youtube reklam på sina videos. Lätt en av dom roligaste o underhållande på youtube enligt mig.
Citera
2022-12-03, 02:16
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Han har riktigt kul humor o han spontana ordval riktigt underhållande att kolla på hans reagerar videos på andras spökvideos och på olika tv serier dock hans skrikande i början är riktigt jobbigt och att han har SJUKT mycket youtube reklam på sina videos. Lätt en av dom roligaste o underhållande på youtube enligt mig.
Han videos med Jacke för några år sedan på bröderna berg kanalen var ju guld! Speciellt deras sketcher! I en av dem så vågade faktiskt en svensk stå upp emot en uppkäftig invandrare. Sånt gillar vi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in