Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 10:24
  #11665
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja, och det utnyttjas nåt rejält.

Jag tycker att det är bra att folk har börjat lyfta det faktum här och där nu.
Jag såg i kommentarerna hos cluee på Instagram att liknande iakttagelser fanns där med.
Det är en mycket bra utveckling.

Mer om män, som kvinnor vill påstå om sig själva:

Det är fler män som råkar ut för våldsbrott
Det är fler män som Lider av psykisk ohälsa
Det är fler män som begår självmord
Det är fler män som lever i ensamhet
Jag har också läst mig till (någonstans) att det oftast är kvinnorna som lämnar männen.
Listan kan göras längre.

Det här är uppgifter som är enkla att googla upp om man är intresserad.

Som förälder till både killar och tjejer så är det här en fråga som intresserar mig då det gynnar BÅDA könen att äga den kunskapen, den rätta kunskapen.

Fruktansvärt viktigt inlägg!!
Citera
2024-01-04, 10:24
  #11666
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av em3i
Alltså, nu har jag inte sett A's video. Men såg vad G la ut på instagram ang dessa sms och nån video. Mina funderingar då, hur kan vi va så säkra på att smsen stämmer, att det handlar om de dom påstår? Vad har sagts innan just dessa printscreens? Har C gjort något som gör att L reagerar på detta sätt? Tex haft kontakt med J bakom ryggen (på ett kärleksfullt sätt dvs)? Helt ärligt, jag hade också reagerat så om min sambo gjort det..!
Ang videon då, att L ska ha kicksparkat C när han kört, bakifrån på näsan? Det låter helt otroligt, är L en ninja? Vem filmade det? Eller missuppfattade jag att ngn filmat och skickat vidare? Hur som helst, tar man mycket kola tex, genom sin lilla näsa, så börjar man blöda näsblod väääldigt lätt, när som helst dessutom! Och C är ju en liten skojare så han hade lätt kunnat dra till med "ah L sparkade mig på näsan hårt som fan, värsta ninja ju HÖHÖHÖ" så som han är ni vet? Så det skulle jag inte lita blint på hörni. Hm ja, vi får se vad utredningen visar! Men något har ju definitivt hänt, å oavsett vad L gjort i form av verbala saker, så är det inte okej att slå fysiskt tillbaka! Med tanke på att han är fortsatt häktad, skäligen misstänkt för grov misshandel.. Ojoj...
Jag själv är dömd för just det, men satt aldrig häktad osv, så han har ju gjort bort sig totalt där!


Ja för oavsett vad som sagts och gjorts innan så rättfärdigar det dessa meningar från Linnea
Citera
2024-01-04, 10:26
  #11667
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Låga odds på när Chrippa kommer ut att Linnea kommer börja stalka honom. Såg Anjos video igen och det är så sjukt!

Tror hon hittar nästa offer. Det viktiga är att närstående till Chrippa sätter ned foten. Inte sällan personer i relationer likt dessa hittar tillbaka ett par gånger innan man slutligen får nog!
Citera
2024-01-04, 10:26
  #11668
Avstängd
dunderCs avatar
För er som missat Anjos video:
https://youtu.be/KdXVIWmpRz8?si=lmiYtcPxnX9MvdiO

Slutklunsat.
Citera
2024-01-04, 10:28
  #11669
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Borde inte han vara släppt nu om allt bara va hittepå? Sånt kommer polisen på väldigt fort.

Nog för att Chrippa är en gaphals som är ett rasisitiskt svin, Linnea är fan inte mycket bättre själv när man läser sms. Man får inte glömma att Chrippa skulle kunnat få ett RoidRage när hon raderade hans kanal... Inte helt omöjligt. Anabola kan fucka upp hjärnan duktigt.
Citera
2024-01-04, 10:28
  #11670
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det brukar låta så....
Chrippa själv som kär i kärleken, kåt och full av beskyddarinstinkt, som fick det hela att kännas peddocreepy, med tanke på Linneas unga ålder då dom fick kontakt via snapchat....
Chrippa försvarade Linnea mot oss på flashback som ifrågasatte äktheten och han blev hatisk och manisk i att hylla henne och försvara elaka påståenden, eftersom hon haft ett helvete med tidigare elaka killar, han har stöttat henne....hon är stark och har rest sig och försörjt sig själv osv


Brukar låta så fast de i själva verket levt som parasiter på andra! Och kär och blind så vill man ju tro att det är så! En sådan där brud hittar någon ny att sätta klorna i, för det är sällan de klarar av att vara själva!
Citera
2024-01-04, 10:29
  #11671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men är det då rätt att sprida sk bevismaterial som ska vara till hans fördel?

Nu är det ju faktiskt så att både Linnea och Chrippa är oskyldiga tills motsatsen bevisats.
Chrippa är den som sitter häktad med restriktioner för misshandel. Linnea är inte anmäld för något, varken misshandel eller att ha nästlat sig in i hans konton, så vitt jag vet.
Så varför anmäler inte Chrippa henne för misshandel om det finns så mycket bevis att han varit utsatt så pass länge?

Väldigt ovanligt att män anmäler kvinnor som fysiskt och psykiskt misshandlar dom.
Citera
2024-01-04, 10:30
  #11672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tror hon hittar nästa offer. Det viktiga är att närstående till Chrippa sätter ned foten. Inte sällan personer i relationer likt dessa hittar tillbaka ett par gånger innan man slutligen får nog!

Provar med dig med:
Ni som nu uppenbarligen påstår att ni har direktkontakt med Jocke och får allt "bevis" direkt till er kan väl fråga
1) varför de tillåtit sina egna barn vara så nära en "fullblodspsykopat"?? Hur kan de även låta Linnea skapa den relationen med Chloe hon fått göra?? Borde de inte åtminstone skyddat dem? Det är jag helt seriöst väldigt intresserad av att veta.
2) om det är nu eller i rättegången hon var i mot Henrik som Julia talar sanning/ljuger om Chrippa och hur han behandlat henne? Om det är nu kanske de ska se över hennes uttalande i rättssak?
3) finns det ingen annan med trovärdighet som inte är en fanboy/simp gentemot Jocke (läs Anjo; och som även suttit någon timme tidigare och gjort en video kring och tröja kring Cluees barn bara för drama 🤦‍♂️) som faktiskt kan göra ett oberoende material som dessutom då skulle kunna innehålla lite trovärdighet och objektivitet? (Och med objektivitet menar jag ju inte nödvändigtvis talar för Linnea för att förtydliga det utan enbart som faktiskt inte gör allt för att Jocke ska se personen)
Citera
2024-01-04, 10:30
  #11673
Medlem
Vi leker med tanken att ALLT svettlöken Anjo stämmer i sin förståndshandikappade video, t.ex då att Linnéa tycker det är drygt att umgås med grisflickan osv. Försvarar det en misshandel? Jag tror många av oss män lever med fruntimmer som kan vara totalt efterblivna men vi brukar ändå inte våld mot dom? Man blir inte häktad såhär utan orsak. Det är riktigt tydligt att spermahinken Julia vill tillbaka till värmen med familjen Lundell. Det är uppenbart att det gamla onlineludret Jonna kom bättre överens med grisflickans mamma än med den nya yngre förmågan Linnéa
Citera
2024-01-04, 10:31
  #11674
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Borde inte han vara släppt nu om allt bara va hittepå? Sånt kommer polisen på väldigt fort.

Nog för att Chrippa är en gaphals som är ett rasisitiskt svin, Linnea är fan inte mycket bättre själv när man läser sms. Man får inte glömma att Chrippa skulle kunnat få ett RoidRage när hon raderade hans kanal... Inte helt omöjligt. Anabola kan fucka upp hjärnan duktigt.


Han kan mycket väl nitat henne, men då har fanskapet förtjänat det genom att själv utövat våld och psykisk misshandel. Kvinnor tror de kan bete sig hur fan de vill och ändå vara fredade.
Citera
2024-01-04, 10:32
  #11675
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Hon verkar inte va helt 100 när man läser hennes SMS till Chrippa
Mitt tips till Chrippa är att häng med gänget han hängde med när dom körde brödernaberg då va det iaf underhållande att titta på.
Tydligen vill inte jacke va i rampljuset men det kanske kan ändra sig om dom går tillbaka till sin gamla youtube kanal. Dom hade nog kunnat lyckats bra med den kanal med lite hjälp av jocke, nån gym video med jocke osv

Tyvär. Den kanalen fick dom inte ha för jockiboi då den förstörde jockes liv, och Chrille ville ha 75 000 kr av Jocke för att stänga ner den åt diktatorboy.
Det tog många år innan jocke kunde bli av med Chrilles kanal utan att dra uppmärksamhet mot sig själv.

Chrille har varit taskig mot jocke sen dom var barn, och jocke skar sig och smetade blod på väggarna för att Chrille var och är extremt ond.

Att jocke ens lever är ett under.

En gång kom inte Chrille till sjukhus när jocke hade försökt ta självmord. Ett drev startades mot Chrille på grund av denna onda handling.

Chrille spelade CS istället. Fett ond. Fråga Jonna det var hon som hjälpte jocke med att starta drevet mot Chrille .. precis som drevet mot Linnea nu.. då Linnea är fett elak.

Den enda snälla heter jockiboi.
__________________
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-04 kl. 10:35.
Citera
2024-01-04, 10:33
  #11676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Borde inte han vara släppt nu om allt bara va hittepå? Sånt kommer polisen på väldigt fort.

Nog för att Chrippa är en gaphals som är ett rasisitiskt svin, Linnea är fan inte mycket bättre själv när man läser sms. Man får inte glömma att Chrippa skulle kunnat få ett RoidRage när hon raderade hans kanal... Inte helt omöjligt. Anabola kan fucka upp hjärnan duktigt.

Det behöver inte vara steroider inblandade för att man ska tappa det. Tänk själv att den du lever med kallar din avkomma för missbildad och ful, saboterar dina ägodelar, slår och sparkar dig, tar bort din Youtube-kanal (som du sagt upp dig från ditt jobb för) samtidigt som de hånskrattar. Människan förtjänar ett rejält kok stryk och man önskar att rätten såg hennes vidriga personlighet som en förmildrande omständighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in