Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 10:45
  #11689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jösses vad många som här som är manipulerade av Linnea. Hon är kvinna och ALLTID offret

Har man bröst och en fitta är man ALLTID ett offer när man lever i Sverige 😂
Citera
2024-01-04, 10:45
  #11690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är mer åt det störda och sjuka hållet. Som om hela vansinnet river i henne…så full av hat.

Det stinker sjukdom om henne.

Fast du har sett en bråkdel av konversationen och du vet inte det bakomliggande.
Klart hon är förbannad om hennes snubbe trånat efter sitt ex hela tiden bakom ryggen på henne.
Försvarar inte hennes språkbruk, men kom igen. Ingen av de är några Guds barn här heller
Citera
2024-01-04, 10:45
  #11691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hade hon skurit i hans barn hade hon varit störd.
Gränsen för sjukdom går betydligt tidigare, tack och lov.
Citera
2024-01-04, 10:45
  #11692
Medlem
kanblikuls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=C7YlMfMbAbo
Va det här ena personen som hängde ut Linnea? Han som har sjukdomen "otrohet"?
Vilket gäng.... ALDRIG deras fel.

Linnea 16 år va hemsk som manipulerade lilla Creepy-Chripp, hoppas hon får ut sin hämd
Citera
2024-01-04, 10:46
  #11693
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Märkt att du är en del av de mest drevande mot Linnea här på Flashback. Är det något personligt som gör det? Bara en undran, för du upprepar dig väldigt mycket men det har du ju din rätt till i och för sig. Menar inget illa, mest nyfiken!

Jag gillar inte Chrippas personlighet sedan han blev tillsammans med henne, man såg att hon var sjuk i huvudet. Jag var del i drevet mot honom då han gjort så jävla mycket skit. Jag försöker ändå sära på alla händelser. Han är dock ingen som oprovocerat flyger på sin kvinna. Det har tidigare kvinnor vittnat om, även läckta konversationer och film styrker den tesen.

Jag är allergisk mot kvinnor som tror att de kan bete sig hur de vill, de är fullt medvetna om att en man inte ska lägga sin hand på de. Därför tror de att de kan slå och psykiskt bryta ner sin partner utan repressalier och de vet även att i en potentiell rättegång så ses de alltid som offer och mannen boven.

Och ja det är även personligt för mig. För ca 15 år sedan levde jag ett helvete med en såndär. När jag fick nog gjorde hon allt i sin makt för att svartmåla mig. Det tog dock inte lång tid innan nästa kille fick uppleva den sidan av henne, och kort därefter var det en annan kille som också fick känna på den smärtan. Det som är med dessa är att de ofta är snygga och supercharmiga, så man kärar ner sig. Det är först efter ett par månader deras riktiga ansikte kommer fram och då är man redan invaggad i skiten och det är svårt att ta sig därifrån. Jag var precis som Chrippa, man skämdes något otroligt för att berätta, för stora starka jag ska ju ha förväntningarna på mig att klara av allt.
Citera
2024-01-04, 10:47
  #11694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han har väl högt blodtryck så röd i fejset han är. Sniffa puder och anabola då lär snoken blöda titt som tätt.
+1 en spark på snoken är påhittad skit.
Klanen är är bra med att ljuga, jockiböi fick inspiration av jabba the hutt och lokal😉
Citera
2024-01-04, 10:47
  #11695
Medlem
Är inte Anjos video ändå ganska legitim? Det verkar ju som chrippa haft att göra med en väldigt störd individ..

Sen kan jag ju tycka det är lite märkligt att man kan kalla nån en vän när man bara umgåtts i några dagar irl.. och sen bakgrundsmusiken till det.. blir ju larvigt men innehållet i övrigt videon går ju inte att missa..
Citera
2024-01-04, 10:48
  #11696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fast du har sett en bråkdel av konversationen och du vet inte det bakomliggande.
Klart hon är förbannad om hennes snubbe trånat efter sitt ex hela tiden bakom ryggen på henne.
Försvarar inte hennes språkbruk, men kom igen. Ingen av de är några Guds barn här heller

Tror Chrippa kände att han levde i en mardröm och att livet med Julia och Chloe lockade alldeles för mycket. Hade Linnea varit normal hade han förmodligen inte längtat tillbaka till Julia.
Citera
2024-01-04, 10:49
  #11697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Stämmer bra men då var gärningsmannen kille och det var på fest med alkohol.
Spelar mindre roll, en gång en misshandlare alltid en misshandlare, förresten du är rätt brun runt munnen. Tror du slickat jockiböi i röva lite väl mkt
Citera
2024-01-04, 10:50
  #11698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fast du har sett en bråkdel av konversationen och du vet inte det bakomliggande.
Klart hon är förbannad om hennes snubbe trånat efter sitt ex hela tiden bakom ryggen på henne.
Försvarar inte hennes språkbruk, men kom igen. Ingen av de är några Guds barn här heller
Ja exakt!
Mina svar är enbart baserade på vad som blivit postat, inget annat.
Citera
2024-01-04, 10:50
  #11699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag gillar inte Chrippas personlighet sedan han blev tillsammans med henne, man såg att hon var sjuk i huvudet. Jag var del i drevet mot honom då han gjort så jävla mycket skit. Jag försöker ändå sära på alla händelser. Han är dock ingen som oprovocerat flyger på sin kvinna. Det har tidigare kvinnor vittnat om, även läckta konversationer och film styrker den tesen.

Jag är allergisk mot kvinnor som tror att de kan bete sig hur de vill, de är fullt medvetna om att en man inte ska lägga sin hand på de. Därför tror de att de kan slå och psykiskt bryta ner sin partner utan repressalier och de vet även att i en potentiell rättegång så ses de alltid som offer och mannen boven.

Och ja det är även personligt för mig. För ca 15 år sedan levde jag ett helvete med en såndär. När jag fick nog gjorde hon allt i sin makt för att svartmåla mig. Det tog dock inte lång tid innan nästa kille fick uppleva den sidan av henne, och kort därefter var det en annan kille som också fick känna på den smärtan. Det som är med dessa är att de ofta är snygga och supercharmiga, så man kärar ner sig. Det är först efter ett par månader deras riktiga ansikte kommer fram och då är man redan invaggad i skiten och det är svårt att ta sig därifrån. Jag var precis som Chrippa, man skämdes något otroligt för att berätta, för stora starka jag ska ju ha förväntningarna på mig att klara av allt.

Jag förstår, tack!
Citera
2024-01-04, 10:53
  #11700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Någon som kom ihåg de otroligt omogna tiktoksen paret gjorde? Gangsterrap och pistoltecken. Det var så jävla cringe, tror arabälskaren Nea låg bakom det. Hade hon varit tillsammans med en arab hade hon varit död nu!
De sista är skitsnack, så länge man särar på benen lever man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in