Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Så skall det förbli fram till rättegången. Det är direkt korkat att hålla på som klanen. Leta bevis och i brist på bevis så fabricerar man. Inte första gången det händer
Jag håller med om att män utmålas som värsta banditerna men vad skall vi göra med dem som faktiskt har slagit? Båda har varit inne för förhör och dokumentation som ligger till grund för häktningen
Men hon är väldigt aktiv på sociala medier både hennes egna och hans och det är något återkommande inslag med att vilja hämnas mot sina ex i sina relationer ifrån Linnea. Flera män som klivit fram nu och jag hoppas att hon får hårt straff, mycket hårt!
Det är väldigt lätt som kvinna att skylla på män som får extremt hårda konsekvenser och påföljder.
Linnea har skrivit flertalet gånger att hon ville sätta dit honom och anmäla honom vilket vi sett. Det har ingen trovärdighet överhuvudtaget och det måste upp till ytan.
Givetvis ska dom kvinnorna som verkligen bli utsatta ha allt dom behöver med stöd och likande - självklart! Och där ska mannen straffas betydligt hårdare än vad det är idag. Det är vi överens om men sen dessa män som får sina liv förstörda och en stor del får inte se sina barn igen osv för att kvinnan har hittat på för att ”ge igen” för att man är sårad. Det måste bli konsekvenser och måste ha bevisning och inte bara ord.
Jag tror ärligt talat efter vad jag har sett och hört att Chrippa sitter oskyldigt häktad. Och vi som är vuxna (misstänker att du också är det) kan se att denna tjej behöver få vård. Att bli svartsjuk på en 3 åring är sjukt.
Kan ge dig med bevisningen. Det läcks för mycket nu från Chrippas håll vilket är fel men samtidigt så är han framställd som en kvinnomisshandlare och kan förstå att alla runt honom vill visa motsatsen. Vet också hur män döms i en domstol när kvinnor anmäler så hade det varit min bror så hade jag nog gjort likadant. Dock är det hjärndött med Chloe varför det läggs ut. Det är att skjuta sig i foten både två och tre gånger.
Men så tyst ifrån Linnea och med hennes cv så tror jag inte ett dugg på henne utan detta är endast för att hämnas.
Men vi alla kan vara överens om att det blir med högsta intresse man längtar till Chrippas bemötande i video efter häktningen.