2024-01-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Kommande #345
Är ganska säker på att konfrontationen är på parkeringen bakom Scandic Mölndal.
Visst pratar dom även om något Scandic i samtalet. Sen om det är gäddan eller fiskaren som ”bor” i Mölndal återstår att sen när filmen släpps.

”Barnet” sa att hon bor mitt emot Scandic.
Citera
2024-01-10, 13:08
Medlem
MrRelaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Kommande #345
Är ganska säker på att konfrontationen är på parkeringen bakom Scandic Mölndal.
Visst pratar dom även om något Scandic i samtalet. Sen om det är gäddan eller fiskaren som ”bor” i Mölndal återstår att sen när filmen släpps.

Stämmer bra det. Det är nedfarten till parkeringshuset under Scandic Mölndal.
Citera
2024-01-10, 14:27
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMQATAR
Till er detektiver här inne, jag har några frågor.

Ofta hör man dumpen säga ”vi har din IP spårad” hur lyckas dom med det? Vilket program?

Det där är något de alltid sagt för att få internethandikappade gäddor att tro spelet är över. Och det fungerar, då flera stannar upp och lägger korten på bordet.

Om vi låtsas de faktiskt fått tag i IP-adressen så kan Dumpen inte få fram något vettigt med den ändå men det vet inte alla. En IP visar var ISP har sin server vilket kan vara i andra änden av landet i många fall.
Citera
2024-01-10, 14:37
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClandestineSaudade
Så är det kanske, men jag hittade inget om det här på FB. Såg att folk frågade, så då kanske jag har ”hjälpt” någon.

Super. Jag hade inte sett rebusen så din rebus var bra för mig

Sen undrar jag om det finns rebus på telefon-samtal-Göteborgaren som ej blivit publicerad än?
Citera
2024-01-10, 15:23
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Hoppas få lite mer info om vad det här aset gör idag.
En mycket underhållande konfrontation var det, med en av de mest patetiska betamän vi skådat.
Typisk landsvägscyklist (eller längdskidåkare).

Undrar hur hans träningsår2023 sett ut inför vasan om ett par månader. Vill verkligen veta om denna tönt ens är i skick att träna så hårt som krävs i för ett vasalopp.

https://dumpen.se/2023/02/07/vasalop...pp-190-orebro/

Det var högt underhållningsvärde på den konfrontationen ja.
Patrik ropar "Tjena Anders!" när han kommer gående, gäddan tvärstannar, ser ut som en förvånad uggla med Aspergers, vänder sig om och tar några steg, de säger åt honom att stanna, och där ställer han sig mitt i gatan med armarna i kors tills Sara säger åt honom att inte stå där bilarna kör.
Sen följer 5 minuter av att han står med armarna i kors, blicken stadigt fäst på trottoaren, och mumlar och tjurar och stammar och har sig. "Va-va-vad k-kommer hända med mig nu då?"

Och även han var en gädda som kände till Dumpen.
Han hade fått reda på sidan och hur de går till väga.
Eller:
fick. Redan på Sudan i
går
Hur dum går till vägs

som han själv skrev, som en 7-åring med ryckig autocorrect.
Fiskaren ba "Eh va?"

Och bilden han skickade på sig själv, står naken med ryggen vänd mot en spegel som han fotar, med sin lilla pedofilstjärt i all sin prakt.

Med tanke på att de flesta gäddorna har gedigen erfarenhet av att sitta och ragga småbarn hela dagarna, så är det fan helt sjukt vad värdelöst game de har, med tanke på vad de skriver och vilka bilder de väljer att skicka. Inga smooth talkers eller fördelaktiga selfies där inte.
Citera
2024-01-10, 15:39
Medlem
139s avatar
Citat:
Hahaha, sjukt dåligt game.
Älskar hur den jäveln börjar dribbla bort sig själv kring prostitution också, liksom var fan kom det ifrån?!😅😅

Jag kan tänka mig att ens IQ och verbala förmåga sjunker rätt rejält när man har Dumpens mobilkameror i fejjan och insikten av att ens liv tagit slut sköljer över en som en hink med ångest.

Kan tänka mig att Hank i vanliga fall har talets gåva likt en professor i lingvistik, men i den totala chock som uppstod så reducerades hans vokabulär till "jag är ingen ljugare" och "ni känner inte hur jag ser ut på ryggen" och "jag går här runt" och 100 andra episka citat.
Citera
2024-01-10, 15:48
Medlem
Citat:
Hahaha, sjukt dåligt game.
Älskar hur den jäveln börjar dribbla bort sig själv kring prostitution också, liksom var fan kom det ifrån?!😅😅

Tycker ofta deras game går ut på att vara tydlig med vad dom vill göra! Hjälpa barnet o fatta liksom. Jag menar Fittan först är ju svår att misstolka! 🤣🤣
men helt otroliga bilder dom skickar!!! Nästan värt ett vernissage med best of Gäddbilder! Alla missbildade gäddkukar, dubbelhakor, hängrövar o blekfeta gubbmagar, o den lilla sexiga pussmunnen. Tänk o visa dom för 100st medelålders kvinnor o filma deras reaktioner. Inte svårt o förstå att dom inte har nån lycka där som några beklagat sig över! 🤣
Citera
2024-01-10, 15:57
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Ha ha! Förfrusit fingrarna!

Haha, när det gäller Hankyboy hugger jag fort!

Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#190 Skrattar högt då han från klar himmel drog in prostitution när han blev tillrättavisad av S&P.
Ska vi tro att hororna i Västerås nu går i skytteltrafik hem till Pelles nya ungkarlslya.

Det är en mkt, mkt rolig video faktiskt. Sara hade kunnat be honom dansa indiandans och jucka mot ett träd, han hade gjort det.
Citera
2024-01-10, 16:03
Medlem
Djurporrssnubben har stängt sin facebook nu.
Citera
2024-01-10, 16:09
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Djurporrssnubben har stängt sin facebook nu.

Den har inte vart öppen sedan publicering. Vad talar du om?
Citera
2024-01-10, 16:17
Medlem
Citat:
Den har inte vart öppen sedan publicering. Vad talar du om?
Jaha. Visste inte att den stängde så snabbt. Uuuuursäkta mig då.
Citera
2024-01-10, 17:17
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Vem är den här kåta jäveln! Vill förgripa sig på en 13-åring i en tvättstuga!! Sjuk i hela huvudet är bara förnamnet.
Vi måste få ett namn på aset, han ska kölhalas.

https://dumpen.se/2024/01/09/39518/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in