2024-01-11, 14:41
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är ganska säker på att gäddan Napp #342 varit pedofil hela tiden och innan han började jobba med att granska övergreppsmaterial. Du blir inte bög som heterosexuell man av att tvingas titta på bögporr. Lika lite som du blir pedofil av att jobba med att granska sådant material. Tror snarare en normal person får rejält med avsmak av att titta på sådant material. Har hört att flera granskare får psykologhjälp under tiden dom jobbar med att granska den här skiten.

Det finns ett talessätt ( låter tuffare på engelska )

Dont Assume, it makes an ASS of U and Me

Att # 342 arbetade som forensiker behöver ej innebära att han hade dagarna fulla med barnporr och granska övergreppsmaterial i arbetet- Tvärtom tror jag att hans inriktning var ljud och ljudrelaterat arbete. Men jag tar det ej för givet.

Mvh
Citera
2024-01-11, 14:44
Medlem
#345 Missade att han skrev "vad kostar en avsugning?" Hade han varit medveten om Dumpen hade han kanske blivit misstänksam när cigg kom på tal.
Citera
2024-01-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Yogadamerna verkar dock ligga 30-40 år över hans "målgrupp".

Gädda 345 kan mycket väl vara hypersexuell. Han erkänner i konfrontationen med Dumpen att han sexchattar frekvent.

Välkomstbilden till yogastudion i Lund, den har den flinande gäddan, vilken ville våldta ett barn, med bakom texten:

"Non-violence, peace in oneself, peace in the world"

Hur länge får gäddan synas där? Spännande att följa.
Citera
2024-01-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag ska ha det i åtanke jag med. Men jag funderar på att dra till med "Kuk först!!!" i sann barometeranda. #307 Ett framgångsrecept tror jag.

Det och så kör jag vidare med "Lite naken ensamtiden med paddan". Given succé! #345

Många gäddor som tittar på porr, skickar porrbilder osv. Vad är det för fel på dem? Sånt är väl privat och något man håller tyst om? Ska man dejta en person så vill man väl inte veta att han legat och runkat med paddan i högsta hugg ett par dagar tidigare?! Är inte pryd, men tycker att det är helt socialt inkompetent beteende.
Citera
2024-01-11, 14:52
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Finns det länk till dumpenuthägningen?

Tack på förhand
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-ha...ade-pa-kroken/

Där sitter han och drar i snorren
Citera
2024-01-11, 14:59
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#345 Missade att han skrev "vad kostar en avsugning?" Hade han varit medveten om Dumpen hade han kanske blivit misstänksam när cigg kom på tal.

Och om man ska vara någorlunda uppdaterad på vad köp av tillfälliga sexuella tjänster kostar så tycks en avsugning/kort träff gå på typ 30 paket Level (i SEK alltså). Eller så är det jag som har gjort dålig research, men jag tror dock inte det. Snålgäddorna däremot, de verkar tycka och tro att typ tre paket Level är ett rimligt pris. Inte nog med att de vill förgripa sig på barn, de är som sagt snåla som in i helvete. Så sjukt allting.

#345 såg dock sin chans och möjlighet att våldta ett barn i en park (något han dessutom "skämtade" om) för betydligt mindre än 30 pkt Level. Tror jag? Nån som minns vilket pris/antal pkt de om överens om? Störd jävel hursomhelst.
Citera
2024-01-11, 15:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
#345 har nu förlorat jobbet

Hans LinkedIn är därmed återaktiverad. Men nog blir det svårt att bli populär på någon arbetsplats framöver.
Citera
2024-01-11, 15:02
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-ha...ade-pa-kroken/

Där sitter han och drar i snorren

De sekunder det tog innan poletten trillade ner i hans gäddhjärna kommer skrivas in i historieböckerna. Det var inte som att han "OH SHIT!" och avbröt direkt, utan fortsatte rycka i drulen med ett leende en stund till. Tänk att försöka snacka sig ur den situationen.
Citera
2024-01-11, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Hans LinkedIn är därmed återaktiverad. Men nog blir det svårt att bli populär på någon arbetsplats framöver.

Han lär ju inte få jobb i Botaniska trädgården iaf.
Citera
2024-01-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Vad hade han för typ av position på företaget han sålde sitt företag till?
Citera
2024-01-11, 15:05
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Han lär ju inte få jobb i Botaniska trädgården iaf.

Undrar hur det kommer kännas att gå från topposition till vanlig knegare och undersåte, vilket är det högsta han har möjlighet till nu. Om han inte börjar frilansa. Han kan ju alltid bli föreläsare för skolbarn: ”det började med en helt vanlig p-rulle, va”.
Citera
2024-01-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Vad är det som är konstigt med det? Varför tror folk att man måste jobba som astronaut eller minister för att det ska vara legitimt att inte vilja förlora sitt jobb? Ingen jag känner skulle bli glad att förlora sitt arbete, oavsett vilken typ det är. Har han dessutom ingen familj så är väl arbetet rent naturligt en större del av livet och representerar inte bara en inkomst utan också rutiner, ett sammanhang och kanske kollegor som är vänner.

Sen valde han själv att riskera allt det men det är en helt annan diskussion.

Grejen är väl att han tjatar sönder om sitt arbete på ett sätt så man tror att det är ett yrke för livet, inte ett ord om flickväns och bonusbarnens känslor, eller det fiktiva barnets för all del.
En extrem egoist som bara tänker på sig själv, och som är van vid att kunna argumentera och tjata sig ur problem.

Vi alla målade upp en bild om en välavlönad och välutbildad ung kille som nu skulle förlora sitt livs drömjobb, och så går vi ett kassabiträde på Clas Ohlsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in