2024-01-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Så han sitter och grinar och snörvlar i 20 minuter med Sara i telefon
för att han är så rädd att hon ska slå hans liv i spillror genom att göra
så att han kan förlora sitt älskade jobb som SÄLJARE PÅ CLAS OHLSON!?!?!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/robinH.m4a
Vad är det som är konstigt med det? Varför tror folk att man måste jobba som astronaut eller minister för att det ska vara legitimt att inte vilja förlora sitt jobb? Ingen jag känner skulle bli glad att förlora sitt arbete, oavsett vilken typ det är. Har han dessutom ingen familj så är väl arbetet rent naturligt en större del av livet och representerar inte bara en inkomst utan också rutiner, ett sammanhang och kanske kollegor som är vänner.

Sen valde han själv att riskera allt det men det är en helt annan diskussion.
Citera
2024-01-11, 14:22
Medlem
Gädda 345 yogar själv! Han fanns med på en bild där han yogar hos frugans företag iklädd sitt unika halssmycke.

Någon som har bilden kvar?

Spännande att följa den pinsamma men kaxiga gädda 345:s resa från "troligtvis" respekterad i samhället till mänskligt avskräde.

Inte bra när hjärnan kopplas ur och kuken tar över allt vett och förstånd
Citera
2024-01-11, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#345 Denne självgoda skåning hade ingen aning under konfrontationen vad Dumpen är, han visste inte att han stod mitt emot avgrunden, slutet på det liv han levt i symbios med fru, barn och barnbarn och yoga.
Han har på riktigt skitit i det blå skåpet.
Undrar hur koncernen Umia ställer sig till detta, kan innebär att de drar sig ur ett pågående förvärv, enligt bokföringen så har han fortfarande inte cashat ut sin firma. Vill kunder nere i Skåne arbeta med företaget om dåren är kvar. En person som ordagrant säger att han ska våldta en 14-åring i en mörk park. Fy fan vilket vidrig person.
Är Umia underrättade?
Han levde inget extra vagant liv bodde i ett getto-område i en liten lägenhet med frun och en inneboende 47-årig man och körde en gammal Passat.
Frågan är ifall den stackars yoga-frun har råd att slänga ut aset då han verkade stå för inkomsterna, får hoppas att hon har medel och kraft, den självgoda dåren kommer säkert att slingra sig och försöka ljuga och manipulera.
Stackars frun har ägnat hela förmiddagen till att stänga ner Facebook men gäddan är fortfarande kvar på hennes Yoga företags Insta där han står och spänner sin lekamen.

För att avsluta dårens plågor ordineras Cyanid.

https://dumpen.se/2024/01/10/39542/

Jag hoppas verkligen han tar livet av sig. Men inte direkt. Jag vill att han ska få lida i något år som Mr.X gjorde. Hans dryga överlägsna attityd gör honom till top 5 gäddor som jag önskar livet ur.
Citera
2024-01-11, 14:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
En kandidat till Årets Raggningsreplik minsann. Får försöka minnas den. Samma innebörd som när "Skulle bara träffa Bengt" #226 skrev att "blir nog en p-rulle innan jag somnar". Den ska jag testa på Tinder nästa vecka bara för att se vilken respons man får. "Du det börjar bli sent. Tänkte glutta lite porr innan jag slocknar. Vi får höras imorgon."

Jag ska ha det i åtanke jag med. Men jag funderar på att dra till med "Kuk först!!!" i sann barometeranda. #307 Ett framgångsrecept tror jag.

Det och så kör jag vidare med "Lite naken ensamtiden med paddan". Given succé! #345
Citera
2024-01-11, 14:30
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag hoppas verkligen han tar livet av sig. Men inte direkt. Jag vill att han ska få lida i något år som Mr.X gjorde. Hans dryga överlägsna attityd gör honom till top 5 gäddor som jag önskar livet ur.

Tog Mr.X livet av sig? Han som satt å runkade i bilen när de knackade på?
Citera
2024-01-11, 14:31
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!
Snyggt! Hur blev han hittad?

Har nog aldrig lagt så mycket tid på att leta efter nån och förstår inte hur jag lyckades missa honom. Han har ju tom använt sitt riktiga namn, varit hyfsat ärlig med ålder och bor i norrort som det mesta pekade mot.
Senast redigerad av carlv0nlinne 2024-01-11 kl. 14:39.
Citera
2024-01-11, 14:31
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Om man har lite i livet är det absolut inte konstigt att det man har är viktigt för en. Men om man verkligen älskar det lilla man har så kanske man ska ge fan i att sätta allt på spel. Bara en tanke. Krokodiltårar hjälper föga efter att man redan tagit steget och förstört precis allt för sig.

Nej så är det. Man skall inte håna folk för att de har ett jobb med låg status. Ett jobb är ett jobb och även ett enkelt jobb med låg status (säljare på clas ohlsson är knappast högstatus men skulle inte säga det är lågstatus heller direkt iofs) kan älskas och betyda mycket. Vi skall inte håna den här gäddan för att hans jobb betydde något för honom eller att andra ser ned på det, vi skall håna gäddan för att han kastade bort det genom att tänka med kuken.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-01-11 kl. 14:34.
Citera
2024-01-11, 14:32
Avstängd
Citat:
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!

Riktigt snyggt jobbat!

Lite antiklimax dock, jag trodde att han oroade sig för något superjobb. Och nej, det är inget fel på att jobba som säljare hos Clas Ohlson. Men borde han inte ha oroat sig mer för sambo, familj och vänner?
Citera
2024-01-11, 14:37
Medlem
Gädda 345 finns kvar på yougastudions hemsida!

På flera svartvita bilder.

Nu när man vet hur porrskadad han verkar vara, då är det halväckligt att kolla in hur han sitter med ett riktigt gäddflin bland en massa yogadamer.

Man kan riktigt ana hur gäddan slickar sig om munnen när det vankas yogatights i olika utmanande positioner runt honom.

Kan ha givit inspiration till många nakna runkstunder med plattan som han beskriver i chatten.
Citera
2024-01-11, 14:38
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Tog Mr.X livet av sig? Han som satt å runkade i bilen när de knackade på?

Ja, enligt info tog han till repet på Midsommarafton året efter uthängning, en så kallad "fördröjd-nöduthängning" Om det var modern eller systern som hittade honom minns jag ej, kan minnas fel.

Off topic - Även i sitt självmord visade Mr X att han var omdömeslös, skall man ta livet av sig så gör man det annorstädes så ingen närstående behöver hitta ens lik.

Mr X
Tidig Gädda
Inget nummer
Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-01-11 kl. 14:45.
Citera
2024-01-11, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Klarade inte av att lyssna på det. Människor i allmänhet reagerar på känslor runtomkring sig. Men tydligen inte sara

Vad är det hon ska "reagera" på? Hans snyftande självömkan?

Han snyftar för att han blev påkommen - annars hade han leende våldtagit ett barn.

Lyssna på Johanna Möllers snyftande - det handlar om exakt samma sak - självömkan. För att de blev påkomna. Inte för vad de har gjort eller vad de tänkte göra med andra människor. De snyftar för att de tycker synd om sig själva.
Citera
2024-01-11, 14:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 345 finns kvar på yougastudions hemsida!

På flera svartvita bilder.

Nu när man vet hur porrskadad han verkar vara, då är det halväckligt att kolla in hur han sitter med ett riktigt gäddflin bland en massa yogadamer.

Man kan riktigt ana hur gäddan slickar sig om munnen när det vankas yogatights i olika utmanande positioner runt honom.

Kan ha givit inspiration till många nakna runkstunder med plattan som han beskriver i chatten.

Yogadamerna verkar dock ligga 30-40 år över hans "målgrupp".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in