2024-01-11, 06:19
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, men exakt. Återigen, översätter man det till en konversation mellan två vuxna så fattar man hur muppigt det är. Tänk att två stycken har träffats på Tinder och i chatten föreslår mannen att de ska ses vid en grind till en park där det är "mörkt och bra" så att han kan våldta kvinnan. Ehhh...? Charmigt och roligt? Knappast. Det hade renderat i blockning och avstängning från Tinder. Vilka jävla idioter det finns alltså.

Han skriver ju annars helt ok, bättre än de flesta gäddorna och jag fattar att man inte är så noga på Kik och Snap. Men han bjuder på en liten godsak han med "Landat i sängkammaren nu"... "Lite naken ensamtiden med paddan."

Den här också spännande. Han pratar om att känna i barnets trosor. "Oj, varmt, ångade och blöt". Låter som att han beskriver en termisk källa på Island, inte ett barns underliv.

Det fetade. Vi får hoppas att han syftade på det elektroniska redskapet. Annars blir det ännu surare miner därhemma, om det nu är möjligt.
Citera
2024-01-11, 06:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det fetade. Vi får hoppas att han syftade på det elektroniska redskapet. Annars blir det ännu surare miner därhemma, om det nu är möjligt.

Det tänkte jag inte ens på!

Men vem uttrycker sig så? Nu är morfar naken i sängkammaren och ska ha lite egentid med paddan! Morfar är naken och ska porrsurfa. Bra då vet vi. Återigen; det är något som skrivs i ett uppraggande syfte. Tänk om det skulle ha skrivits i Tinder-chatten för att få motparten lite sugen på kvällskvisten.

Citera
2024-01-11, 06:47
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Informerar dumpen anhöriga om att deras anhörige är pedofil fortfarande?

Ja.
Citera
2024-01-11, 06:48
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det tänkte jag inte ens på!

Men vem uttrycker sig så? Nu är morfar naken i sängkammaren och ska ha lite egentid med paddan! Morfar är naken och ska porrsurfa. Bra då vet vi. Återigen; det är något som skrivs i ett uppraggande syfte. Tänk om det skulle ha skrivits i Tinder-chatten för att få motparten lite sugen på kvällskvisten.

En kandidat till Årets Raggningsreplik minsann. Får försöka minnas den. Samma innebörd som när "Skulle bara träffa Bengt" #226 skrev att "blir nog en p-rulle innan jag somnar". Den ska jag testa på Tinder nästa vecka bara för att se vilken respons man får. "Du det börjar bli sent. Tänkte glutta lite porr innan jag slocknar. Vi får höras imorgon."
Citera
2024-01-11, 06:55
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!

Har de kommit fram vart han jobba?
Citera
2024-01-11, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Ni som har koll. Vad hände med #309?
Vapengäddan?

Hans tråd är stendöd här på fb, han var ju ändå spekulativ.

Sitter häktad o skyddad. Är många som är efter honom.

Jobbar såklart inte längre på Arbetsförmedlingen och lär få minst 5år.
Citera
2024-01-11, 07:15
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Tack kompis! Alltid trevligt med en guide om man inte är med på noterna. Förhoppningsvis blev det lite tydligare.

Satt för övrigt och tänkte på #345. Hur tänkte han att barnet skulle tycka att det var "roligt" när han skrev att han skulle våldta henne? Snacka om att slinta i hjärnan. Hade man sagt så till en vuxen person man dejtade? Ens på skoj? Kanske efter tio år som gifta om man hade en lite svart jargong sinsemellan ibland, men knappast till en dejt. Det borde vara maximalt avtändande för den som får höra det.

Och vad blir nästa steg? Ska man kanske fila på en kontaktannons där man är brutalt ärlig redan från början? "Hej jag heter Wolfgang och söker barn att våldta".

Gäddan som hade allt:

Superhet fru
Framgångsrik karriär
Välfylld plånbok
Säkrat släktträd
Välsmort munläder
Präktig påle
Skånsk (eller tysk?) självsäkerhet
Aktiv fritid

Men se, det räckte inte.

Man måste toppa med att bli Dumpen-farare också.

P.S.

Det där devglan bör alltid åtföljas av en klurig rebus.
Citera
2024-01-11, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Har de kommit fram vart han jobba?

Enligt Linkedin finns en med samma namn som jobbade som Säljare på Clas Ohlsson
Citera
2024-01-11, 07:24
Medlem
Citat:
Här kommer en Devglan på #337 Sprutaren i Kista:

Devglan

Och en Rebus på #337 Sprutaren i Kista:

Förnamn: Samma som han använder i chatten.

Andranamn: Samma som Astrids grabb i Lönneberga.

Andranamn 2: Samma som efternamnet på den tidiga Robinson-deltagaren Jan som då hette Johansson i efternamn och som är en rik sosse med hus i Norrtälje och som samlar på ostskivor.

Efternamn: Svaret på frågan "kan man göra med en sax"? Även ordet för något som är gjort av berg och som man hoppar i vattnet från när man badar i havet på sommaren. Om jag inte minns fel är det också namnet på en stadsdel i Göteborg, men utan den sista bokstaven n. Ibland behöver man också gå till frisören för att ****** håret.

Född: Exakt samma dag som den amerikanska basketspelaren Russell Westbrook.

Verifierad via Facebook.

Edit: Nu har vi för övrigt 9 gäddor med detta tilltalsnamn. Det är nästan 3 % av alla identifierade gäddor. Mycket överrepresenterat!

Som Gert brukade säga..
”-ÄNTLIGEN””.

Hur fn kunde vi missa den här? Han måste ju funnits i alla våra sökmönster på Mr:Koll??

Tjejen står som singel på FB om det är rätt som jag hittar.
Citera
2024-01-11, 07:33
Medlem
Radhuset ligger nu ute för försäljning på hemmet om nån är sugen på ett boende med historia från ”Den tjutande och sprutande Pedofilen”
Citera
2024-01-11, 07:42
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Bra jobbat ❤️

Fattar vad menar, blev också sjukt provocerad av denna lite för dryga och självgoda slemgubbe. Som inte har problem och jahaja du tror vad du vill men ETT (finger i luften) barn pratar jag med. Endast.

Blev inte han lite ställd när P sa att de ofta får in tips efter publiceringen? Han har nog lite hemligheter som inte kommit fram än.
Det är nog bara så det är och ett försök att få honom erkänna mer eftersom de inte har mer på honom. Personer ser och hör av sig. Tror inte Putte är smart nog för baktankar. Han erkänner ju att det är detta barn men att han gjort det innan.
Citera
2024-01-11, 07:43
Medlem
En fråga till er rutinerade.. Jag gjorde sökning på Mr:Koll nu för att se hur man kan missat denna gädda.
När jag söker på för och efternamn så får jag träff.
Men när jag söker på förnamn och orten så får man inte träff (Trots att orten helt klart står med i hans adress)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in