2024-01-10, 23:45
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hallå? Vi som inte kan avkryptera förtjänar väl också att få veta vem det är? Rebus tack

Men för helvete, finns rebus å länk till avkryptering. Lär dig något i stället för att bara vara efterbliven
Citera
2024-01-10, 23:46
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Fanns många med efternamnet på hans frus profil, verkar vara en stor och lycklig familj.
Mängder med bilder.
#345 kommer nog att lära sig om innebörden av enorma konsekvenser som han aldrig någonsin upplevt innan.

Fy fan. Aset har tydligen varken pratat med sin fru eller förberett omgivningen på att the shit was about to hit the fan.

Allt öppet och han har nog stuckit på en resa kan jag tänka mig.
Citera
2024-01-10, 23:46
#345 sitter där och ler på yogaskolan. Samma halssmycke som i chatten. https://nyoga.se
Citera
2024-01-10, 23:47
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Skön på tyska är komfortabel.

"vacker" på tyska+vattendrag
Citera
2024-01-10, 23:47
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Det finns ett annat ord för "skön" på tyska som börjar på S.
Citera
2024-01-10, 23:48
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det verkar ju vara peddot som drar in stålarna, så vi får väl se hur frun reagerar. Det är ju förbluffande många fruar/sambor/flickvänner som stannar kvar hos sina karlar som vill knulla barn.
Många som håller på med dessa saker är empatistörda manipulatörer, så visst lyckas de ofta få saker och ting på sitt sätt. Men den här chatten visar på någon som vet precis vad han gör; att han vet att det är våldtäkt och att han vill hålla det hela extremt hemligt. Finns inte minsta förmildrande omständighet att peka på, korten ligger på bordet. Han har å andra sidan ekonomiska fördelar, som du säger. Vi får hoppas på det bästa (värsta) helt enkelt, för han förtjänar inget bättre än det allra värsta.
Citera
2024-01-10, 23:50
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ok trevligt då. Eller så säger du skön och uttalar det som en tysk hade uttalat det.
Citera
2024-01-11, 00:02
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Fy fan. Aset har tydligen varken pratat med sin fru eller förberett omgivningen på att the shit was about to hit the fan.

Allt öppet och han har nog stuckit på en resa kan jag tänka mig.

Haha! Jag vet inte riktigt varför men den tanken får mig av någon anledning att skratta lite.
Skulle vara så typiskt "rövhåligt" att bara sticka och lämna över den kommande skiten åt familjen som ovetandes väntar.

Jag skrattar inte åt familjen, jag skrattar bara för jag fann tanken på sådant rövhåleri rolig på något sätt. Det är på något sätt precis det man förväntar sig av en sån här jeppe....och sara nämnde ju i förbifarten att anhöriga skulle kontaktas så något förberedda måste de ändå varit.
Citera
2024-01-11, 00:16
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Hon kanske kommer att acceptera det här också? Så att hon kan fortsätta med sin yoga och sina utflykter och sina konsertbesök?

Säger inte att det är så, men tror definitivt att det kan bli så.

Gäddfrun var mycket vacker och ungdomlig. Ett halvt liv flimrade förbi på Facebook.

De ser ut att ha haft det mycket trivsamt. Men ... Mycket vill ha mer!

Han hade nästan 10 år på Kik? Verkar inte främmande för att sticka åt tjejer pengar.

Vad var det som han så hemskt gärna ville berätta? Har frugan godkänt förfarandet?

Med Kik alltså, och unga tjejer. Förstås inte så unga tjejer ...

Gäddgåtan får väl aldrig något svar.

Nästa t-shirt:

"Va e Dumpen då?"
Citera
2024-01-11, 00:17
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Bra jobbat ❤️

Fattar vad menar, blev också sjukt provocerad av denna lite för dryga och självgoda slemgubbe. Som inte har problem och jahaja du tror vad du vill men ETT (finger i luften) barn pratar jag med. Endast.

Blev inte han lite ställd när P sa att de ofta får in tips efter publiceringen? Han har nog lite hemligheter som inte kommit fram än.

Sara: Du skulle ta med barnet till Botaniska och våldta barnet
Gäddan: Haha, nääe, hehe, ja nä det var ju lite ironiskt, haha *armarna i kors*
---
Sara: Vad ska du göra åt det här?
Gäddan: Vad ska NI göra åt det då? *armarna i kors fortfarande*
---
Sara: Det är även dags att du berättar för anhöriga om ditt beteende
Gäddan: Jaaa, om jag hade sett det som ett problem *armarna i kors och tuggar tuggummi*
---
Gäddan: Ah men hur länge ska vi...? *signalerar att han inte pallar snacka mer, dags att dra*
---

Samt det du nämnde, samt lite andra saker. Allt medan han står med armarna i kors, tuggar tuggummi, ler och garvar titt som tätt, och bara allmänt nonchalant kroppsspråk och attityd.
Han påminde lite om den där företagaren de tog i Slussen i somras typ, han var också jävligt dryg men inte på den här nivån.
Citera
2024-01-11, 00:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Det #345 ville ha sagt när kameran var avstängd var att han inte ville att publiceringen skulle göras.

Han ska tydligen ha ringt i efterhand och gett en massa orsaker till att de inte skulle lägga upp videon alternativt klippa den lite.

Källa: Sara på Fejan
Citera
2024-01-11, 00:29
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Det #345 ville ha sagt när kameran var avstängd var att han inte ville att publiceringen skulle göras.

Han ska tydligen ha ringt i efterhand och gett en massa orsaker till att de inte skulle lägga upp videon alternativt klippa den lite.

Källa: Sara på Fejan

Haha klippa, han vet vad som kommer klippas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in