2024-01-10, 23:07
Medlem
Lagopussys avatar
Stackars 345-ans fru. 33 år med den mannen hon aldrig kommer kunna betrakta utan en sorg nu. Föreställer jag mig iallafall.
Citera
2024-01-10, 23:08
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Även delägare i det bolaget. Hur länge till kan man ju undra.
Flertalet småbolag också. Med andra personer.
Citera
2024-01-10, 23:08
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Stackars 345-ans fru. 33 år med den mannen hon aldrig kommer kunna betrakta utan en sorg nu. Föreställer jag mig iallafall.

Sjukt tråkigt för henne och övriga. Hon verkar vara en riktig klippa!
Synd att våldtäktsmicke med negeravataren inte kunde hålla sig..
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-10 kl. 23:10.
Citera
2024-01-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vad kan gädda 345 tänkas jobba som/vara pensionerad från? Lärare av något slag? Kommuntjänsteman? Bank?

Han är ingenjör och drev i många år en VVS-rörelse. På senare tid va även hans fru involverad i firman. Denna snubben har bedragit sin fru under mååååånga år. Skönt att han äntligen kom fram i rampljuset.
Citera
Medlem
139s avatar
Vad är det för 47-årig man som står skriven på samma adress som gäddan och hans fru?

Står att han flyttade dit 1997 och gäddan flyttade dit 2013.
Är det att de hyr av honom i andrahand eller hur ser såna där upplägg ut? Jag är för korkad för att tänka ordentligt just nu, bara så jävla nöjd över att Flashbacks mästerdetektiver lyckades få fram honom så snabbt!
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Tacksam ifall någon skickar info om 345 till mig eftersom länken ni postar inte funkar för mig.
Citera
2024-01-10, 23:14
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Frun ser verkligen jättefin och snäll ut. Om sisådär fyra månader skulle de fira sin trettiofjärde bröllopsdag, nu lär det knappast bli av. Hoppas ditt tänkande med kuken, ditt sjuka lilla begär att stoppa kuken i en random jävla 14-åring i botaniska trädgården var värt allt detta. Idiotjävel.
Enligt ryktesväg är han känd för att bedra sin fru.

Frun kanske accepterar det?
Citera
2024-01-10, 23:14
Medlem
Torchs avatar
345 måste ju vara största fallhöjden hittills? Kollar man på fruns facebook blir man ju riktigt ledsen. Oerhört synd om henne, och då känner man inte henne ens.

Fyfan vilken jävla idiot.
Citera
2024-01-10, 23:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinos79
Han är ingenjör och drev i många år en VVS-rörelse. På senare tid va även hans fru involverad i firman. Denna snubben har bedragit sin fru under mååååånga år. Skönt att han äntligen kom fram i rampljuset.
Som sagt, det är en erbarmlig idiot detta. Han förtjänar henne inte till att börja med av allt att döma, och ändå bedrar han henne på de mest ondskefulla och oförlåtliga sätt. Tror inte jag blivit såhär förbannad över någon gädda, vet inte vad det är. Han är inte den första gäddan som beter sig överlägset osv, men det är någonting i hela hans väsen som gör mig rasande. Det är någonting med att han verkar ha ett så fint och funktionellt liv med en till synes fantastisk fru, och ändå vill psykopaten försöka dra in 14-åringar i mörka trädgårdar. Och han är nog den första gäddan som själv använt ordet ”våldta”, vilket någonstans gör det hela ännu värre då han medger att han är medveten om att det är just våldtäkt.

Jag är principiellt emot PHS då jag finner deras metoder kontraproduktiva, men i det här fallet kan jag ändå önska att han hade stött ihop med de grabbarna istället. Han förtjänar en och annan smäll på käften.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-10 kl. 23:23.
Citera
2024-01-10, 23:19
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
345 måste ju vara största fallhöjden hittills? Kollar man på fruns facebook blir man ju riktigt ledsen. Oerhört synd om henne, och då känner man inte henne ens.

Fyfan vilken jävla idiot.
Ja verkligen..
Citera
2024-01-10, 23:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Enligt ryktesväg är han känd för att bedra sin fru.

Frun kanske accepterar det?

Hon kanske kommer att acceptera det här också? Så att hon kan fortsätta med sin yoga och sina utflykter och sina konsertbesök?

Säger inte att det är så, men tror definitivt att det kan bli så.
Citera
2024-01-10, 23:25
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tacksam ifall någon skickar info om 345 till mig eftersom länken ni postar inte funkar för mig.
Rebus #345:

Förnamn som en basketspelande ärkeängel
Efternamn: Skön på tyska + kraftigt vattendrag (vanlig ändelse på svenska namn)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in