Citat:
Ursprungligen postat av
Prinos79
Han är ingenjör och drev i många år en VVS-rörelse. På senare tid va även hans fru involverad i firman. Denna snubben har bedragit sin fru under mååååånga år. Skönt att han äntligen kom fram i rampljuset.
Som sagt, det är en erbarmlig idiot detta. Han förtjänar henne inte till att börja med av allt att döma, och ändå bedrar han henne på de mest ondskefulla och oförlåtliga sätt. Tror inte jag blivit såhär förbannad över någon gädda, vet inte vad det är. Han är inte den första gäddan som beter sig överlägset osv, men det är någonting i hela hans väsen som gör mig rasande. Det är någonting med att han verkar ha ett så fint och funktionellt liv med en till synes fantastisk fru, och ändå vill psykopaten försöka dra in 14-åringar i mörka trädgårdar. Och han är nog den första gäddan som själv använt ordet ”våldta”, vilket någonstans gör det hela ännu värre då han medger att han är medveten om att det är just våldtäkt.
Jag är principiellt emot PHS då jag finner deras metoder kontraproduktiva, men i det här fallet kan jag ändå önska att han hade stött ihop med de grabbarna istället. Han förtjänar en och annan smäll på käften.