2024-01-10, 21:37
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Synd att de inte sa att de kommer kontakta familj och arbetsgivare. Hade velat se den reaktionen nu när han inte visste vilka Dumpen var och greppade konsekvenserna.

03:45 i videon

Sara: Det är även dags att du berättar för anhöriga om det här beteendet
Gäddan: Ja, om jag hade sett det som ett problem
Sara: Det är ju ett problem, och om du inte ser det som ett problem så är det i problem i sig

Där borde hon även sagt att de kommer kontakta hans anhöriga i vilket fall som helst. För det kändes verkligen inte som att han hade några planer på att göra det. Det var ju inget problem liksom? Han skulle ju bara våldta ett barn, det är ju sånt som händer...
Citera
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Synd att de inte sa att de kommer kontakta familj och arbetsgivare. Hade velat se den reaktionen nu när han inte visste vilka Dumpen var och greppade konsekvenserna.

Dem sa ju ”kontakta anhöriga”? Hoppas namnet kommer fram ikväll redan, vet nån får dem gärna skicka PM till mig 🙏. Jag ska ev flytta till Lund i augusti, vill gärna veta var denna ondska bor så man kan hålla sina döttrar därifrån.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
De sa de ska kontakta anhöriga, men osäker på om han snappade upp det riktigt. #345 verkar vara en iskall jävel.
Han fattade garanterat inte allvaret. Kaxig och dryg, behövde tas ner på jorden.
Citera
2024-01-10, 21:40
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
De sa de ska kontakta anhöriga, men osäker på om han snappade upp det riktigt. #345 verkar vara en iskall jävel.

Okej, jag hörde nu att Sara sa det, precis när han själv påbörjade en mening så det uppfattade han nog aldrig.
Jag vill alltid att dumpen ska vara SJUKT tydliga med att de kommer berätta för fru och familj och arbetsgivare - först då brukar allvaret sjunka in och den kaxiga attityden släpper lite.
Citera
2024-01-10, 21:43
Avstängd
Vad kan gädda 345 tänkas jobba som/vara pensionerad från? Lärare av något slag? Kommuntjänsteman? Bank?
Citera
2024-01-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vad kan gädda 345 tänkas jobba som/vara pensionerad från? Lärare av något slag? Kommuntjänsteman? Bank?

Kul att det inte är ännu en varselgädda som är typ lastbilschaffis. Detta känns som en akademiskt utbildad individ. Lärare tror jag dock inte på, för då hade Sara skrikit om det.
Citera
2024-01-10, 21:51
Medlem
Jagskatilltuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar

Spontant så ser det ut som att han tillhör medelklassen av medborgarna. Ganska bra lön, van att få som han vill, tror att han kan blåsa bort vad som helst.

Fjällrävenjacka, modellen på glasögonen är medveten… kan vara allt mellan rektor och mellanchef.
Citera
2024-01-10, 21:52
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Det har ryktats en del om självmordsförsök, men det kan vara en trådsanning.

Det skulle vara trevligt om man kunde kartlägga självmorden.

Vad är kontentan av tråden, tycker ni man skall jaga dessa herrar in i det sista? Skall man rentav försöka förstöra deras liv trots att de omplacerat sig?
Citera
2024-01-10, 21:54
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Finns tyvärr väldigt lite att gå på gällande en så här pass hemlig person. Jobbar ändå för att på ett eller annat sätt få ut psykopatens identitet i tråden så alla får veta vem han är. Äcklet ska ständigt ha allmänhetens ögon på sig hädanefter. Han ska aldrig igen få känna att han sitter på anonymitetens höga hästar, så kanske han inte är så kaxig längre. Orden till den han trodde var en 14-åring ska vara som skrivna i pannan på honom: ”där e mörkt o bra så jag kan våldta dig där”
Citera
2024-01-10, 21:55
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Gift
61 år (ser ut att stämma)
Har minst en bil skriven på sig.

Troligtvis ingen öppen/aktiv facebook (min egen känsla)
Frugan har säkert halvöppen facebook där hon postar barn och barn barn å annan skit, håll koll på inredningen när ni kollar facebook: https://ibb.co/nzHGSnG
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-10 kl. 21:58.
Citera
2024-01-10, 21:56
Medlem
Patrik förstör även denna videon. Sara ställer en relevant fråga och Patrik bryter in mitt i frågan och delar ut det där jävla visitkortet. Ja, Dumpen är säkert sponsrade av dom. Men det går att göra reklam för dom efter Saras fråga och gäddans svar.
Dessutom är hans användande av ordet "tändningsmönster" ganska uttjatat nu.
Patrik borde väl kunna lära sig någon annan replik om han övar lite?
Citera
2024-01-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Gift
61 år (ser ut att stämma)
Har minst en bil skriven på sig.
https://ibb.co/nzHGSnG

Troligtvis ingen öppen/aktiv facebook (min egen känsla)
Frugan har säkert halvöppen facebook där hon postar barn och barn barn å annan skit, håll koll på inredningen när ni kollar facebook: https://ibb.co/nzHGSnG
Det är samma länk 2 gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in