2024-01-20, 20:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Hahahahha, jag skrek rätt ut av äckel efter att ha sett asets manslem. Pungen ser ut som en kombination mellan en persika och ett russin. Ögonen blöder!!!!

Usch, jag såg den också igen. Pungen får mig att tänka på månlandningen, kratrar överallt.

Bilderna på AI-tjejen är kvar i hans chatt. Hon ser ut att vara högst 11, kanske 10 år.
Russinpungen är definitivt en tvättäkta pedofil.
Citera
2024-01-20, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gäddnummer tack

164
Citera
2024-01-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
164
Suverän .telefonkonfrontation, gädda 164.
”-Der gick av bara farten”
Sicka slödder det finns.
Citera
2024-01-20, 21:33
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
En tanke avseende Gädda 164 som lämnar sitt namn i chat - är det samma person vars Facebook slutar på 54 ? ( i facebookadressen )

Förresten, jag var såklart tvungen att kolla skrynkelpungen och än mer såklart dela med mig.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...518013945.jpeg

haha den ser så mkt roligare ut när den är blurrad också. behövde kolla två ggr (tyvärr) för att förstå vad jag ens kollade på!
Citera
2024-01-20, 22:18
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Så dit tips är alltså att pedofiler måste bli mer självmedvetna, sensuellas, ta bättre bilder för att lycka bättre i jakten på barn?

Nej.
Citera
2024-01-20, 22:19
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Den som omtalades mest i media, smålänning som tränade lag med barn, som åkte hem och satte en sax i magen varpå fru/sambo gnällde i media och fick sympati av Aftonbladet, han publicerades aldrig tror jag då han redan dött. Men några andra är där som publicerats (mannen med hunden i bilen) som sedan togs bort efter att de hade dött. Går kanske att hitta på alternativa sajter typ Rumble/Youtube där folk lagt upp filmerna.

Hej - det där låter inte riktigt som det jag har hört, utveckla gärna vidare
Han som bodde strax söder om Ljungby , är det han du syftar till med sax ?

Avseende "mannen med hunden" så finns han kvar i någon länk på Bitchute tror jag det var.
Förtydligande, inte samme " man med hund " som möttes upp på en grusparkering när solen sken - den jokern har ej tagit sig av daga. (minns ej nummer dessvärre)

Mvh
Citera
2024-01-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Ställde nog fråga fel, menade om han hade något nummer, om han blivit outan av Dumpen.
Såg att det var ett fall som gått till åtal.
Inte ett ljud går detta att läsa om på klubbens hemsida.

Du får nog titta igen, för nu skriver de om saken.

https://malmofbc.sportadmin.se/nyhet...88&NID=1116709

Den "externa" gäddan

https://dumpen.se/2024/01/19/moa-ar-fredrik/
Citera
2024-01-21, 00:53
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Religionsforumet
"Jag tänker aldrig bli knipsad. Min k.uk är min. Den är till för mig och tjejerna ❤️ Jessica ❤️. Nora. Julia.❤️. sen... Erika.❤️ Om ni vill ,❤️ och mammorna och kvinnorna ❤️❤️❤️❤️❤️ inga mediciner, sprutor eller nåt annat. Jag bestämmer över mitt eget kön för det är mitt eget kön. Det är jag som bestämmer det."

Verkar inte gå att orosanmäla vuxna, synd. Det är ganska illa att folk som sitter och skriver osammanhängande joller av uppenbart psykotisk karaktär utan att det går att få till ingripande från vården. Dä ä svärg 2023 dä, hähä.

Vad jag vet så blir hjärnan mer och mer marinerad i fantasivärlden ju längre man låter det hållas, dvs det blir svårare och svårare att häva psykosen.

Det går orosanmäla vuxna i teorin. Man kontaktar kommunen/socialtjänsten där man bor och man kan vara anonym. I praktiken kommer dock ingenting att hända sålänge inte orosanmälan kkommer från en läkare/vården.
Tyvärr.
Citera
2024-01-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Det går orosanmäla vuxna i teorin. Man kontaktar kommunen/socialtjänsten där man bor och man kan vara anonym. I praktiken kommer dock ingenting att hända sålänge inte orosanmälan kkommer från en läkare/vården.
Tyvärr.

Heja samhället. Jag tipsade snuten, med skärmdumpar på snacket om att XX måste dö och annat om mord.
Citera
2024-01-21, 08:13
Medlem
Citat:
"Jag tänker aldrig bli knipsad. Min k.uk är min. Den är till för mig och tjejerna ❤️ Jessica ❤️. Nora. Julia.❤️. sen... Erika.❤️ Om ni vill ,❤️ och mammorna och kvinnorna ❤️❤️❤️❤️❤️ inga mediciner, sprutor eller nåt annat. Jag bestämmer över mitt eget kön för det är mitt eget kön. Det är jag som bestämmer det."

Verkar inte gå att orosanmäla vuxna, synd. Det är ganska illa att folk som sitter och skriver osammanhängande joller av uppenbart psykotisk karaktär utan att det går att få till ingripande från vården. Dä ä svärg 2023 dä, hähä.

Vad jag vet så blir hjärnan mer och mer marinerad i fantasivärlden ju längre man låter det hållas, dvs det blir svårare och svårare att häva psykosen.
Låter inte hälsosamt.
Stackars alla barn som råkar ut för sådant.
Borde absolut orosanmälas. Även rapport till polisen.
Citera
2024-01-21, 08:14
Medlem
Citat:

Tack för klipp och klistra.

Han är uppenbart inte bra, det är märkligt att han får hålla på som han gör.

Om han fortsätter i sin fantasivärld i den där takten skulle inte jag bli förvånad om han börjar höra röster senare, och vad som kan ske då är galet.

Jag försökte starta en tråd tidigare enbart om honom men fick avslag.
Om det här nu är en fullblodspsykopat i sin linda bör han ju ha ögon på sig.

Jag skulle inte bli förvånad om han de facto har ihjäl någon i framtiden om det här får fortgå.

Citera
2024-01-21, 10:47
Medlem
Jahapp, då har vi ett nytt napp:

Mannen med barnflickvän (Napp #351

Får riktigt vidriga vibbar när jag ser bilderna på hur han håller om barn i sängen. Denna känns riktigt vidrig.

Edit: Alltså menar det, RIKTIGT många bilder när han ligger i sängen med små flickor, vilken ålder kan det var? 7-9?... Bland anat asiatiska. Denna man måste identifieras ASAP!

Pedofiljävel!
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-01-21 kl. 10:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in