Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Sajten dumpen handlar om pedofiler, eller hur? Men är det här tillräckligt för att bli uthängd på dumpen! Jag tycker inte det. Att 404 är runkpelle absolut och med allt det innebär. Ja jag är kritisk till Impulskollen och sättet med pengar etc etc. Om du vore juridisk kunnig så hade du vetat att det är förbjudet och olagligt att kontakta barn i sexuellt syfte, och det har det varit i över 10år, det är självklart bra. Man måste få tycka annorlunda än dig och dumpenfanatiker. Jag är också emot pedofiler, självklart. Men runkpelle är en annan nivå.
Exakt- man måste få ha olika åsikter. Vi har olika åsikter om huruvida #404 ska konfronteras offentligt. Jag tycker att han med råge visat att han talar m ett barn i sexuellt syfte. Bara att föreställa sig att ens egen dotter skulle vara tjejen som skulle möta upp honom i parken- ett klart nej på den.
De lägger ju ut hans chattloggar så alla kan ju göra sin egen bedömning om vilken grad av gränslöshet han besitter.
Eftersom du känner ett sån engagemang för detta antar jag att du vet vilka lagändringar dumpen kämpar för o att jag inte behöver upprepa det.
Min point är att det du föreslår,att man ska möta upp män som #404 o ge dem en avhyvling skulle vara ändlös o att de väl snarare kämpar publikt för en systemändring