Citat:
Ursprungligen postat av
Rodaste-raven
Bråken handlar nog en del om hur du hanterade detta. Ingen bra strategi att följa med in på toaletten, kräva urinprov etc. Du hade barn, du behövde inte vara hans morsa också... Kränkande det du gjorde.
Sen finns väl alltid en högre risk för missförstånd om en part går på substanser och den andra inte.
Du har noll koll, alltså verkligen noll koll!!
Jag läser ditt inlägg och ser att du bara är på något safariäventyr här. Snälla låt folk som lever det här skriva istället för att du ska skuldbelägga offer och medberoende. Fattar du att ditt ordbajs träffar folk jävligt snett?
Igår kastade du stenhårt på en snubbe som tyckte om större kvinnor. Du skrev att han var egoistisk och hemsk mot kvinnorna för att han kände så...
Baxnar. Hela jävla Flashback kan ta och brinna alltså!
Edit:
Varenda missbrukare VET att man får hala fram dicken när man ska lämna up - ännu hellre när det är familj. Du vet alltså inte vad du snackar om när du kastar ordet KRÄNKADE till någon som har ett helvete just nu.
Edit igen, fantastiskt:
Personangrepp?
Läs inlägget jag citerade istället och kika på ts reaktion på det. Är mitt inlägg pesonangrepp? Att påstå att du har totalfel och skriver elaka saker till folk som mår dåligt?
Du kastar fucking kaos på folk och när någon lessnar på det så är du där och rapporterar. Du gör mig mållös.