Citat:
Enligt mig så av infon du ger, tyvärr. Var det inte då han nekade urinprov också som han tidigare gick med på?
Hoppas att du ringer beroendeenheten imorgon och berättar att du är medberoende. Tror verkligen att du behöver det och att det kommer vara 'skönt' för dig att träffa proffs. Proffs som kommer hjälpa dig och ge dig vägledning.
Tystnadsplikt har de också.
Hoppas att du ringer beroendeenheten imorgon och berättar att du är medberoende. Tror verkligen att du behöver det och att det kommer vara 'skönt' för dig att träffa proffs. Proffs som kommer hjälpa dig och ge dig vägledning.
Tystnadsplikt har de också.
Ja han vägrade lämna test, bad om de samma dag som han skulle träffa dem och hade ordnat en privat behandlingshem/plats som skulle göra de anonymt. Ville säga de utan förvarning så han inte skulle fejka de. Hans svar var ”jag är inte rädd att du ska lämna mig längre och nej kommer inte lämna några tester”…. Hörde av sig 1-2 veckor senare och ville träffa dem och jag kvarhöll drogtest och då skulle han istället komma och ”hälsa på dem en kväll” och dök inte upp…. Och efter de dog allting ut…. Han hotade med tingsrätten för jag inte gick att samarbeta med. Jag kontaktade familjerätten för samarbetssamtal och gav alternativet familjerätten eller att vi träffas så han träffa barnen och sätter oss tillsammans och kommer överens. Han valde att ses, men vid de tillfället gjorde vi istället bodelning och efter det har han inget intresse mer. Inte ens när han var hör och hämtade däcken ville han träffa dem….. DOCK så sa hans föräldrar att han ville veta allt om deras besök när DE. Ar här och träffade barnen. Ville veta detaljer…. Kör han ett spel med mig?