Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 12:45
  #17077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sista kommentaren i kommentarsfältet, Varför gråter han Ja det undrar fan jag också. Är det nån som skall gråta just nu så är det Anjo för snart kommer notan
Exakt! Och hela hans värld kommer att slås i spillror.
Citera
2024-01-16, 12:46
  #17078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Finns inga bevis att Linnea är galen så som förtals gänget påstår, kom inte och säg "kolla anjos videos", jag orkar inte ha en kurs i hur enkelt det är att förfalska meddelanden emellan personer.
Linnea har inte falskanmält honom eftersom det inte ens var hon som anmälde honom.
Enligt domstolen och polisen verkar Linnea vara offret och Chrippa förövaren. Kanske Linnea som blivit hjärntvättad?

De "förfalskade" meddelandena är åtminstone bättre bevis än Linneas självframkallade sugmärke och blåmärke på stortån. Vad jag vet är inte Chrippa dömd för något ännu så vad domstolen och polisen anser kan du vänta med att basunera ut.

Sen spelar det väl ingen roll vem som anmälde. L har ju bevisligen försökt driva processen mot Chrippa med byte av advokat etc.

Något är lurt med hela grejen. Visst kan man bli förblindad av ett toxiskt förhållande men att fria till sitt ex för att sedan några dagar fly till Spanien med en annan tjej känns bara FÖR skumt. Den här historien tar så många vändningar att jag funderar på att checka ut i någon vecka och se vad som har hänt sedan sist.
Citera
2024-01-16, 12:46
  #17079
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Tycker otroligt synd om hans bröder nu framförallt Jocke som gjort allt för honom tillsammans med Jonna. Skaffat lägenhet, tänkt betala hyror, lånat ut bilen, säkert gett honom pengar med. Gått ut med allting, varit på förhör, letat och läst hela nätterna säkert för att hjälpa crippa. Och detta är tacken. Illa

Och Chloe. Fy fan. Stackars liten. Och Julia som har blciit så lurad och fått förhoppningar. Han frågade tydligen om hon ville förlova sig. Sen stack han med Linnea. Igen, sjukaste har tappat all respekt och avföljt med.

Ja jag känner med Jocke & Jonna. De känns som de enda vuxna i denna soppan
Citera
2024-01-16, 12:49
  #17080
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja jag känner med Jocke & Jonna. De känns som de enda vuxna i denna soppan

Inte ett dugg synd om dom. Man väljer att backa en gaphals med massa skulder inget fast jobb gör precis som han själv vill. Finns fan gränser även för en broder.
Citera
2024-01-16, 12:49
  #17081
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo är kastad under bussen och insåg det i morse


Hahaha. Fan vad dum han måste känna sig nu 😂😂
Tror inte chrippa kommer försvara anjo efter all förtal mot hans tjej,

Så glad för deras skull. Chippa ❤️Linnea =sant
Citera
2024-01-16, 12:51
  #17082
Avstängd
dunderCs avatar
Vinnaren i allt detta är Anjo som nog dragit in en årslön på dessa videos. Han skrattar sig nog hela vägen till banken 😀
Citera
2024-01-16, 12:52
  #17083
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt! Och hela hans värld kommer att slås i spillror.
Ja det får vi hoppas på! Pompös äcklig jävla pundarsnubbe den där Crippa. Pratar äcklig göteborgska också.
Citera
2024-01-16, 12:53
  #17084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vinnaren i allt detta är Anjo som nog dragit in en årslön på dessa videos. Han skrattar sig nog hela vägen till banken 😀

Men vänskapen med Berg/Lundell är snart över och då är Anjo ensam igen

Varför skall Julia och lilltjejen bo hos Anjo? Dem har ju eget boende i Karlskoga. Är det inte bättre att strata om i ett nytt liv utan drama, för barnets skull+
Citera
2024-01-16, 12:53
  #17085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
De "förfalskade" meddelandena är åtminstone bättre bevis än Linneas självframkallade sugmärke och blåmärke på stortån. Vad jag vet är inte Chrippa dömd för något ännu så vad domstolen och polisen anser kan du vänta med att basunera ut.

Sen spelar det väl ingen roll vem som anmälde. L har ju bevisligen försökt driva processen mot Chrippa med byte av advokat etc.

Något är lurt med hela grejen. Visst kan man bli förblindad av ett toxiskt förhållande men att fria till sitt ex för att sedan några dagar fly till Spanien med en annan tjej känns bara FÖR skumt. Den här historien tar så många vändningar att jag funderar på att checka ut i någon vecka och se vad som har hänt sedan sist.

Kan det ha med droger att göra? Att dom måste göra något i Spanien? Allt känns så skumt man har ju sett en del av de chrippa har skrivit i sina brev som han själv lagt ut och då har han ju varit skit anti mot Linnea känns ju as skumt att dom bara drar iväg och det är ju ingen hemlighet att droger förekommer i chrippas liv, han kanske har en jävla skuld till någon och måste fly.
Citera
2024-01-16, 12:53
  #17086
Medlem
Jaha. Det här lär väl sluta som för alla andra tjejer som vill livnära sig som influencer, att Linnea om några månader kommer sälja bilder på kissmuttan på Onlyfans
Citera
2024-01-16, 12:53
  #17087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vinnaren i allt detta är Anjo som nog dragit in en årslön på dessa videos. Han skrattar sig nog hela vägen till banken 😀
Och förtalsmålen kommer serverad som en efterrätt 🎂
Citera
2024-01-16, 12:55
  #17088
Medlem
Pianotangents avatar
En fråga, Anjo kan väl bara vara förtalsanmäld av Linnea alt Chrippa? Ska de driva detta mot honom nu då?

Kanalen kan ju släckas av Youtube pga allt han lagt ut men det är väl två olika saker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in