2024-01-16, 21:10
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Det är väl gädda #164
Hur som helst ett intressant telefonsamtal efter konfrontationen med en gädda som målmedvetet gräver sig djupare ned i den grop han står i. Vid samtalet hade han i vart fall pratat med frugan om det hela.

164-ans insta fortfarande öppen!
Citera
2024-01-16, 21:26
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Den här dåren skriver dessutom att han har en 14-årig son () och då borde man väl kanske ha lite koll på vad kids gillar? Pappagubbar utan ben men med svällande kagge och daggmask går liksom inte hem.

Han skickar en kavalkad av kukbilder och frågar barnet dagen efter hur mycket hon tittade på bilderna innan hon somnade (eller nåt liknande). Så sjukt pinsam.

Pinsamt är bara förnamnet. Man undrar hur tusan dom klarar sig i det vardagliga livet och hur dom lyckas dölja dessa sjuka sidor för deras partner.
Citera
2024-01-16, 21:30
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Bossgäddan är alltså identifierad, ÄNTLIGEN! Är jag sist på den här bollen?

https://dumpen.se/2024/01/16/bossgad...-identifierad/

EDIT: Nej det verkar vara breaking news! Jag har väntat på detta ögonblick hur länge som helst. Störst mig som fan på hur den jäveln ”kom undan”, men detta var som misstänkt inte hans första rodeo.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-16 kl. 21:36.
Citera
2024-01-16, 21:36
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Fan vad skönt!

Nästan så att man vill fira med lite rosé.
Citera
2024-01-16, 21:43
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Det här med att scrolla runt lite bland gamla gäddor.

"Gäddan som inte har problem" #164 har bjudit på en av de märkligaste nakenbilderna.

Vad i hela friden är detta?

Han ser ut som en handikappad person utan ben som fått problem med vikten p.g.a stillasittande. Inget hån mot rörelsehindrade, men den här mannen har ju ben. Allt med den här bilden är konstigt. Precis allt.

För att inte prata om kukbilden.

"Så ser det ut när man är rakad"

Nej, det ser ut som en korsbefruktning av snigeln Gary och sjöstjärnan Patrick i Svampbob Fyrkant.

Slutsats: gäddan har problem.

Söte Jesus.Ja han har problem. Stackars jävla missbildade krake.
Citera
2024-01-16, 21:50
Citat:
Det här med att scrolla runt lite bland gamla gäddor.

"Gäddan som inte har problem" #164 har bjudit på en av de märkligaste nakenbilderna.

Vad i hela friden är detta?

Han ser ut som en handikappad person utan ben som fått problem med vikten p.g.a stillasittande. Inget hån mot rörelsehindrade, men den här mannen har ju ben. Allt med den här bilden är konstigt. Precis allt.

För att inte prata om kukbilden.

"Så ser det ut när man är rakad"

Nej, det ser ut som en korsbefruktning av snigeln Gary och sjöstjärnan Patrick i Svampbob Fyrkant.

Slutsats: gäddan har problem.

Värsta kukbild jag någonsin har skådat. Den ser snarare amputerad ut.
Citera
2024-01-16, 22:21
Medlem
Citat:

EDIT: Nej det verkar vara breaking news! Jag har väntat på detta ögonblick hur länge som helst. Störst mig som fan på hur den jäveln ”kom undan”, men detta var som misstänkt inte hans första rodeo.

Otäck person, dömd flera gånger!!!
Citera
2024-01-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
En sak är i alla fall säker, han är bögpedofil.
Som jag förstått det hela är bögar överrepresenterade bland pedofiler.
Dessutom är tröskeln för att ha sex mellan bögar ganska låg. Från en åskådares perspektiv verkar allt kretsa kring sex.
Detta gör att homosexuella barn och ungdomar har större risk att råka illa ut.
Citera
2024-01-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det blir spännande att följa barntrosgädda 349 från Gävle och hans framtid.

Han kändes mer uppstuddsig än många andra gäddor i sitt gäddförsvar mot Sara och Patrik.

Som facklig ledare och vänsteranhängare kommer han möjligen att strida hårt för sina rättigheter.

Det kan inte vara kul för ICA att ha en snuskig misstänkt bisexuel barntrosrunkare smygande bland, arbetskamrater hyllor och kunder.

Gädda 349 verkar inte ens skämmas över sitt tilltag.

Intressant att följa utvecklingen där. Håll oss uppdaterade Gävle
#349 är även frekvent besökare på ståplats i Monitor ERP Arena. Finns dock en överhängande risk att han uteblir under morgondagens match.
Citera
2024-01-16, 23:00
Medlem
Gällande #245
Det finns en man med exakt samma namn som gäddan (För, mellan o efternamn) men som är fem år äldre och bor i södra Sverige.
Skriver det för att ingen ska råka hänga ut fel man nu om ni googlar runt.
Citera
2024-01-16, 23:02
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Gissningarna om finsk bakgrund och hans sätt att skriva verkar stämma, om man ser till namnet Dumpen publicerat, så det var bra gissat här inne! Synd att han har skyddad identitet och inte ska gå att hitta, är det bara kriminella som får det i Sverige idag?
Citera
2024-01-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Gissningarna om finsk bakgrund och hans sätt att skriva verkar stämma, om man ser till namnet Dumpen publicerat, så det var bra gissat här inne! Synd att han har skyddad identitet och inte ska gå att hitta, är det bara kriminella som får det i Sverige idag?

Man blir givetvis erbjuden skyddad identitet om det finns en hotbild mot en. Det gäller alla.

Juridik styr, inte känslor. Tack och lov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in