2024-01-16, 23:29
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det här med att scrolla runt lite bland gamla gäddor.

"Gäddan som inte har problem" #164 har bjudit på en av de märkligaste nakenbilderna.

Vad i hela friden är detta?

Han ser ut som en handikappad person utan ben som fått problem med vikten p.g.a stillasittande. Inget hån mot rörelsehindrade, men den här mannen har ju ben. Allt med den här bilden är konstigt. Precis allt.

För att inte prata om kukbilden.

"Så ser det ut när man är rakad"

Nej, det ser ut som en korsbefruktning av snigeln Gary och sjöstjärnan Patrick i Svampbob Fyrkant.

Slutsats: gäddan har problem.

Jag vet inte men det där är inte en kuk utan ser mer ut som sjukdom
Hopps pedofil homot blir rånbögmördad eller nått

Hur tänkte han att nån skulle gilla bilder på en uppenbart missbildad och sjuk snopp?
Citera
2024-01-16, 23:29
Medlem
SuicidalTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Gissningarna om finsk bakgrund och hans sätt att skriva verkar stämma, om man ser till namnet Dumpen publicerat, så det var bra gissat här inne! Synd att han har skyddad identitet och inte ska gå att hitta, är det bara kriminella som får det i Sverige idag?
Så det är alltså inte han som är gift med en person i Marbäck då alltså?
Citera
2024-01-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalTiger
Så det är alltså inte han som är gift med en person i Marbäck då alltså?

Nej, de har samma för, mellan o efternamn men den personen är äldre.
Citera
2024-01-16, 23:33
Medlem
SuicidalTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Nej, de har samma för, mellan o efternamn men den personen är äldre.
Såg ditt förra inlägg om det nu precis. Tack för svaret.

Då är det nog extra viktigt att man inte använder hans namn här i tråden.
Citera
2024-01-16, 23:35
Medlem
#245 Bossgäddan

Googlar man namnet så hittar man en träff på Eniro som stämmer med hans adress i domarna samt ett telefonnr.
Är ju förmodligen Eniro som inte uppdaterat, för inte lär han bo kvar där?
Citera
2024-01-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Källa? Länka gärna. Vore intressant att läsa!
Ungefär lika lätt som att hitta en rapport från BRÅ som säger att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken.
Jag har inte räknat, men procenten bögar bland gäddorna verkar oproportionerligt stor

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Haha, nej så är det inte. Känner du några homosexuella? Kolla med dem.
Det vågar jag fan inte.
Jag har genomfört en online studie över vad som föregår på bögklubbar, och det mesta verkar handla om sex. Ofta kinky. Studien tog mig även in på webshoppar jag inte trodde fanns. Hur mycket pengar som helst verkar läggas på sex kläder och sex prylar. Knullmaskiner med standardiserat fäste för dildo. Med mera.
Samt självlysande glidmedel.
Citera
2024-01-16, 23:37
Medlem
Negerkyssars avatar
Nu måste vi få identitet på Dramagäddan, han har legat och gömt sig i vassen länge nog.

https://dumpen.se/2022/11/24/dramaga...167-stockholm/
Citera
2024-01-17, 00:12
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
Nu måste vi få identitet på Dramagäddan, han har legat och gömt sig i vassen länge nog.

https://dumpen.se/2022/11/24/dramaga...167-stockholm/

Vad vet vi?
- Bor (eller bodde då) 20 min med tåg söder om Stockholm C, oklart om pendel eller tuben. Så typ Fruängen, Farsta, Skarpnäck. Skulle även kunna vara typ Handen om han vill impa lite extra
- Bodde/bor med brorsan. Har en syster.
- Användarnamn S*v*nius (*=e). Säger att betet kan kalla honom Seven eller Sev. Användarnamn på snapchat är också likt. Så S*v*nius är inte så långt från det riktiga.
- Fyllde 32 hösten 2022, så född 90. Om det han skriver stämmer.
- Oskuld

Edit
Vår allas Hassan har gjort en bättre sammanställning
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Senast redigerad av DannyButterman 2024-01-17 kl. 00:32.
Citera
2024-01-17, 00:49
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 345 kan mycket väl vara hypersexuell. Han erkänner i konfrontationen med Dumpen att han sexchattar frekvent.

Välkomstbilden till yogastudion i Lund, den har den flinande gäddan, vilken ville våldta ett barn, med bakom texten:

"Non-violence, peace in oneself, peace in the world"

Hur länge får gäddan synas där? Spännande att följa.

Ska bli intressant att följa gädda #345's vidare irrfärder.

"Non-violence, peace in oneself, peace in the world" adderat med: "Vad tar du för ett sug?"

Någon borde göra en meme på detta tema.
Citera
2024-01-17, 00:57
Medlem
phreuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Gissningarna om finsk bakgrund och hans sätt att skriva verkar stämma, om man ser till namnet Dumpen publicerat, så det var bra gissat här inne! Synd att han har skyddad identitet och inte ska gå att hitta, är det bara kriminella som får det i Sverige idag?
Det står i en av domarna att han är finsk medborgare.
Citera
2024-01-17, 02:49
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Otäck person, dömd flera gånger!!!
Instämmer. Det var en fulare fisk än man först trodde. Skönt att han är identifierad och ännu bättre att Dumpen publicerade identiteten.
Citera
2024-01-17, 02:57
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Tror också att den är mörkblå som nämnts tidigare. Jag får i alla fall en mörkblå ton när jag väljer färgen med en "color picker" i mitt bildredigeringsprogram.

Är det någon av dem med ett registreringsnummer som slutar på 84? Tycker mig se det vid ett tillfälle i videon.

Edit: Tror att regnumret börjar på U
Låter lovande om du har rätt på antingen sista siffrorna eller första bokstaven. Då kan man checka av samtliga mörkblå V70 i Örebro Län och Värmlands Län och kolla tidigare ägare på de bilar som bytt ägare sedan konfrontationen. Är den mörkblå är det inte oöverskridligt många bilar man får fram på biluppgifter.se, under antagandet att bilen fortfarande befinner sig inom en begränsad radie från Darth. Jag har ont om tid just nu men kan annars genomföra det vid annat tillfälle. Tror Darth är en av de vi har störst chans på av de ännu oidentifierade. Stockholmarna är mycket svårare då antalet tänkbara på både Dramagäddan och Snabbgäddan är enormt många.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-17 kl. 03:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in