Citat:
Ursprungligen postat av
Reka
Den intervjun är mycket roande. Ena sekunden minns han årsmodellen och t.o.m. månad när den bil han föddes i blev satt i trafik, men han minns inte mycket av hans snuskchatt med dumpen.
Och man kan ju bara älska att han säger att sin bror är både pedofil och bög när han hävdar att brorsan har utsatt han för upprepade sexövergrepp under barndomen
Och icke att förglömma är att han skryter över sin karriär inom motorcross. Han fick det att låta som att han tillhörde eliten i norra Europa.
Här på videon får vi se när cross-kungen verkligen kör skiten ur bågen. De fick nog renovera motorn efter en sådan färd. Hjälmen blåste ju nästan av i fartvinden.
https://www.youtube.com/watch?v=c6txG2l0xn4
Edit: har för mig att Guldtand stoppade världsmästaren mitt i en mening och klargjorde att han riskerar anmälan för förtal när han snackar så där. Mister Cross brydde sig dock inte, misstänker att ordet 'förtal' är ett för svårt ord för honom.
Hur många minuter in i intervjun är det som han hävdar att fosterpappan backade in sin 52 meter långa lastbil på skolgården?
Tillåten längd idag är väl 25.25 har jag för mig....
Han hävdade ju att han var för duktig på gymnasiet. Dom hade ju snart inga bilar att laga för han var för snabb och duktig.
Och alla tjejer som skriver till honom pga tiktok och hans elit kärriär på cross..
Jag tror inte idioten kan få ihop en hel mening utan att ljuga.
Tycker seriöst synd om både hans biologiska familj och alla som haft honom som foster/avlastning.
Och han förtalar dom nästan allihopa med