2023-11-19, 21:59
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Videon på Mackan i hissen tycks vara borttagen:

https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/

Någon som vet vad han gör idag?

Dumpens sida har strulat förr tyvärr. Vore trist om videos försvinner.
Mackan i hissen video:
https://www.onenewspage.com/video/20...kan-hissen.htm

Hittar ingen rebus på honom?
Citera
2023-11-19, 22:07
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Videon på Mackan i hissen tycks vara borttagen:

https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/

Någon som vet vad han gör idag?
Det gick väl ett rykte om att han ställde upp på en intervju så skulle videon plockas ner. Vet inte om det stämmer eller det är uppdiktat. Har bor hemma hos mamma fortfarande.
Citera
2023-11-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
En fin beskrivning av ångest:
”Ni känner ju inte hur jag ser ut i nacken”

DEN ÄR GULD! jag och mina vänner skrattar åt det minst en gång om dagen
Citera
2023-11-19, 22:21
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Dumpens sida har strulat förr tyvärr. Vore trist om videos försvinner.
Mackan i hissen video:
https://www.onenewspage.com/video/20...kan-hissen.htm

Hittar ingen rebus på honom?
Har du sökt i den andra Dumpen-tråden? Den här tråden skapades först efter att ganska många gäddor redan fanns så det kan hända att vissa rebusar bara finns i den andra tråden.

Här har du en rebus för Mackan:

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-11-19, 22:24
Medlem
Lite nyfiken på hur många av er som håller koll på alla gäddor? Jag följer upp alla nån gång i månaden, informerar nya arbetsgivare, bekanta, boende på nya adresser mm mm.
När en gädda har nytt arbete, adress osv informeras alla i gäddan närhet.

Hur många av er gör detsamma?
Citera
2023-11-19, 22:30
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Lite nyfiken på hur många av er som håller koll på alla gäddor? Jag följer upp alla nån gång i månaden, informerar nya arbetsgivare, bekanta, boende på nya adresser mm mm.
När en gädda har nytt arbete, adress osv informeras alla i gäddan närhet.

Hur många av er gör detsamma?
Jag håller koll på dom flesta. Men fler och fler har börjat få skyddad identitet och det gör det mycket svårare att hålla koll på dom. Har aldrig informerat något arbete eller närstående men beundrar dom som gör det.
Citera
2023-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag håller koll på dom flesta. Men fler och fler har börjat få skyddad identitet och det gör det mycket svårare att hålla koll på dom. Har aldrig informerat något arbete eller närstående men beundrar dom som gör det.

Förstår inte riktigt hur de kan få skyddad identitet, det kan man väl inte bara be om.

I vår grupp är vi 5 pers som håller reda på och kontakter alla runt gäddorna vi kan hitta.
Naturligtvis kontaktar vi aldrig anhöriga.
Citera
2023-11-19, 22:43
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Förstår inte riktigt hur de kan få skyddad identitet, det kan man väl inte bara be om.

I vår grupp är vi 5 pers som håller reda på och kontakter alla runt gäddorna vi kan hitta.
Naturligtvis kontaktar vi aldrig anhöriga.
Jag tycker också det är konstigt att dom får skyddad identitet. I mina ögon så borde deras livssituation va fullständigt öppen för alla så inga barn riskerar att komma i deras närhet.
Citera
2023-11-19, 22:56
I väntan på ny gädda så kommer här en "favorit i repris" från våren 2022.

Håriga underbyxan, Kranbalk, eller som jag kallar honom 👉 15:24

Okej, han är kanske inte jätterolig så man "skrikskrattar" men det är något nästan infantilt och samtidigt lågmält känslosamt över honom, och psykologiskt intressant att studera hans fladdrande ögonrörelser, läppar som pressas ihop osv i takt med att han översköljs av nervositet, inre stress, och gissningsvis gigantiska skamkänslor där inne i väntsalen med ett flertal andra som ser på, och hör Sara och Patrik som dundrar på med sina höga röster.

https://dumpen.se/2022/04/27/hariga-...tad-napp-igen/

Och om man skrollar igenom chattloggen så kommer det plötsligt en ådrig HAND på en blöt rostfri yta WTF?? Är han obducent??
Och så avslutas loggen med selfies och den nästan obligatoriska TÖNTIGA pussmunnen!

Tillägg: OBS! Lägg märke till Saras bubblande goa skratt vid 2:32
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-19 kl. 23:16.
Citera
2023-11-19, 23:16
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

Okej, han är kanske inte jätterolig så man "skrikskrattar" men det är något nästan infantilt och samtidigt lågmält känslosamt över honom, och psykologiskt intressant att studera hans fladdrande ögonrörelser, läppar som pressas ihop osv i takt med att han översköljs av nervositet, inre stress, och gissningsvis gigantiska skamkänslor där inne i väntsalen med ett flertal andra som ser på, och hör Sara och Patrik som dundrar på med sina höga röster.

Och om man skrollar igenom chattloggen så kommer det plötsligt en ådrig HAND på en blöt rostfri yta WTF?? Är han obducent??
Och så avslutas loggen med selfies och den nästan obligatoriska TÖNTIGA pussmunnen!

Haha, han verkar ju sinnessjuk. Så jävla tragiskt att vuxna män lägger så mkt tid på barn.. vafan händer.

Äcklig jävul, aldrig sett denna, finns det rebus?
Senast redigerad av UppsalaMILF 2023-11-19 kl. 23:21.
Citera
2023-11-19, 23:16
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

Hahaha just fan, den där herren hade jag glömt. Hajar verkligen inte hur han bara satt kvar där i den ekande stora salen och försiktigt mumlade "bortförklaringar" i typ 3 decibel medan Patrik och Sara hänger ovanför honom och pratar om hans håriga könsorgan och att han skulle våldta barn.

Påminner nästan lite om Milton i Office Space i det att han är så sjukt tystlåten och försiktig när han pratar och samtidigt fladdrar med blicken.
Citera
2023-11-19, 23:31
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
https://dumpen.se/2022/09/06/robinso...44-borgafjall/
Robinsongäddan 144 är den som jag fått störst avsky för av alla fångade gäddor.
Är det någon som förtjänar att aldrig bli lämnad i fred så är det fan i mig han.
"Upp och hoppa"

Alla 312 är vidriga jävla as, men Robinsongäddan är den värsta av de alla. Hur i hela helvete kan han fortfarande vandra runt på fjället?
Trodde norrländska män hade lite mer power i sig än feminiserade sojapojkar i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in