Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 04:43
  #18169
Medlem
Hypokondrias avatar
Inget försvar alls då jag tycker Chrippa är en idiot, även alla de andra inblandade.
Vill dock säga att Linnea är the puppetmaster och den som styr, tar vad hon vill ha, använder.
Fullständigt Bdp livsfarlig och exakt sådär helt jävla manipulativt bedårande.

Har själv för många gånger råkat illa ut av Bpd & Npd:s men lär mig aldrig läxan.

Kan verkligen förstå kräftans tankar och han speglas så jävla lätt av henne, han tror nu igen på henne, att han är medskyldig och kanske boven till hennes mående och tvära kast.
Medberoende och empati blir en drog och hon är knarket. Det heliga, den unga kroppen, hennes fitta, det hänsynslösa sexet som han inte tror finns någon annanstans. Han är hennes lilla leksak som använder han och alldeles snart slängs han på tippen igen. Redan nu, i Spanien när hon vänder han ryggen, men änfå får han att tro på sagor där han känner sig levande.

Det är en dans med döden, och hon äger och har andra backups redo.

Ibland vet jag inte om Bdp är en annan högre ras eller demoner som spelar spelet bättre än någon annan. Snubben är körd och han vet om det fast han ännu tror att han har spelet på sin sida.

Märks att det är hans första runda.
Ger det max 6mån till innan han är helt utspelad.
Go Linnea, du äger detta spelet 🔥
Citera
2024-01-17, 05:03
  #18170
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hoppas, först ska Chrippa bli av med vårdnaden om han fortsätter med Linnea, och missköter Julia Chloe så kommer soc ta Chloe tyvärr...

Börjar ändå tro efter allt hon varit med om i livet att det kanske vore det bästa för henne? Har varit mycket med polismyndigheten, varit utsatt för våld och bevittnat det (bekräftat), föräldraförmågan finns inte hos någon av de två och dom kan inte samarbeta hennes mamma och pappa, hon kommer alltid i andra hand och sen allt detta med att hon inte har förskola osv. Socialtjänsten skulle agerat redan när polisen hittade narkotika i hemmet när dom grep hennes pappa framför henne och nu hävdar Chrippa att Chloe inte är hans osv.

Tror Chloe skulle må bättre med att bo fosterhemsplacerad och få lugn och ro och få en förskoleplats i närheten av fosterhemmet.
Får föräldrarna träffa henne med umgängesstöd på helgerna.

Det är så synd om den lilla flickan.
__________________
Senast redigerad av dunderC 2024-01-17 kl. 05:07.
Citera
2024-01-17, 05:06
  #18171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Julia låter så otroligt jävla svartsjuk, och hotar med att lägga ut saker som kommer förstöra Chrippas liv om han inte kommer hem till henne.

Det verkar som att alla har puschat honom emot Julia efter han kom ut. Han kördes hem till Julia, han fick en lägenhet där han och Julia skulle bo ihop med lilla C, han fick låna en bil så han kunde köra Julia och lilla C, allt detta säger dem i Anjos video.
Kan det vara så att han kände sig instängd, fick panik, och såg Linnea som sin utväg?

Varför kördes han inte hem till en familjemedlem, fick landa, fick fokusera på sig själv och lilla C, och inte behöva välja vilken tjej han ska vara tillsammans med när hans liv redan är kaos?

Jag tror Chrippa skulle må bra av att ta avstånd ifrån både Julia och Linnea, att bo själv, ha lilla C varannan vecka, och ta tag i sitt eget liv, och landa och sedan fundera vad som verkligen hänt, vad han vill göra med livet.


Jag tror inte man ska underskatta betydelsen att Charlotta Riberdahl kom in som målsägandebiträde i en stillastående rättsprocess.
Citat:
Charlotta Riberdahls inriktning: särskild företrädare för barn, LVU-, LPT och LVM-mål. Familjerätt och civilprocesser samt uppdrag som särskild medlare.

När Skabbe efter några dagars frihet, antagligen efter Riberdahls medlingsförsök, såg han kanske hur alla helt skamlöst utnyttjade honom och dottern för views. Att t o m Julia deltagit. Och reagerade med ryggraden: "Vad i helvete har de gjort?!" Han ville bara iväg och tänka igenom allt ett par dygn.


Julia framstår ju är den mest psykotiska i historien. Hemliga bandinspelningar och fotat av Skabbes anteckningar. Hota att läcka än mer privata saker för att få honom att komma hem. Och noll insikt i det gigantiska problemen med att hålla hemmaförhör med dottern.

Anjo förtjänar all den skit han kommer få.
__________________
Senast redigerad av banal 2024-01-17 kl. 05:12.
Citera
2024-01-17, 05:23
  #18172
Medlem
Tycker också att det framgick hur ekonomiskt utblottad Skabbe faktiskt är. Fick en telefon av Jockiboi. Lgh ordnad och hyror betalda. Lån av J&Js familjebil, som han dessutom väljer att köra till flyget - att hyra en bil går antagligen inte med alla hans betalningsanmärkningar.
Citera
2024-01-17, 05:41
  #18173
Medlem
"Chrippa tvingades alltid duscha med öppen dörr, så att Linnéa kunde kontrollera så att han inte runkade."



Herrejävlar vilket pack alla inblandade är.
Citera
2024-01-17, 06:00
  #18174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Kolla under hans vänster öga och jämför med det andra. Hans vänstra öga är svullet och har en blåtira under, händer det här på riktigt?
Ni ser verkligen det ni vill se. Jämför med gamla foton han lagt ut. Hans vänstra öga ser ut sådär på alla.
Citera
2024-01-17, 06:14
  #18175
Avstängd
Det blir svårt att snacka bort samtal och bevis Chrippa skrivit.
Citera
2024-01-17, 06:17
  #18176
Medlem
Haha , nu när chrippa är under bussen vilket alla verkar ha velat att han vart sen dag ett så går man på Anjo för Flashback har fått som Flashback vill, ingen stöttade chrippa , men nu när han är påväg åt HELT fel håll då jävlar stöttar man och pushar på ordentligt såklart, så gott det går, varför stöttade man inte chrippa innan, men nu när han är på fel bana då ska man passa på o stötta, folk här vill verkligen se folk gå misslyckade för alla som sitter här är ett par sadister utan några liv.
Citera
2024-01-17, 06:21
  #18177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ni ser verkligen det ni vill se. Jämför med gamla foton han lagt ut. Hans vänstra öga ser ut sådär på alla.

Du har suttit och försvarat Linnea sen början på den här tråden. Jag antar att du lider utav samma diagnos och känner ett sammanhang med henne. Det är du som är väldigt selektiv med vad du tror på och blundar för verkligheten.

Jag har laddat ner hans två bilder som laddats upp sen han kom ut, och jämfört med bilden från igår. Det är 100% förändringar i färgtonen i hans hud kring ögat, och det är svullet.

Det är du som har en agenda, inte jag. Jag vill inte se någonting specifikt, jag observerar bara vad mina ögon ser. Jag inser till skillnad från dig att båda dessa individer är sjuka i huvudet.

Hoppas du får den hjälp du behöver.
Citera
2024-01-17, 06:26
  #18178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Du har suttit och försvarat Linnea sen början på den här tråden. Jag antar att du lider utav samma diagnos och känner ett sammanhang med henne. Det är du som är väldigt selektiv med vad du tror på och blundar för verkligheten.

Jag har laddat ner hans två bilder som laddats upp sen han kom ut, och jämfört med bilden från igår. Det är 100% förändringar i färgtonen i hans hud kring ögat, och det är svullet.

Det är du som har en agenda, inte jag. Jag vill inte se någonting specifikt, jag observerar bara vad mina ögon ser. Jag inser till skillnad från dig att båda dessa individer är sjuka i huvudet.

Hoppas du får den hjälp du behöver.
Haha. Jag väntade bara på en sådan kommentar. Tyvärr fungerar inte den typen av påhopp på mig. Bara för att man inte ser C som ett offer så stöttar man inte L. Som sagt, ni ser det ni vill se.
Citera
2024-01-17, 06:36
  #18179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Haha. Jag väntade bara på en sådan kommentar. Tyvärr fungerar inte den typen av påhopp på mig. Bara för att man inte ser C som ett offer så stöttar man inte L. Som sagt, ni ser det ni vill se.

Du vet att dina tidigare inlägg är offentliga för alla att se va? Alla kan läsa att du tydligt tagit ställning för Linnea, att du tydligt försökt att smutskasta Julia. Att du spridit Linneas lögner och tydligt haft en selektiv bild utav verkligheten som passar din egna agenda.

Som sagt, DU ser det du vill se. Om du inte ens kan ta in sanningen trots att det finns på bild kan jag inte hjälpa dig. Jag tycker illa om båda två, vilket varenda frisk människa gör. Men vi kommer inte spela med i dina villfarelser, så funkar det inte i den riktiga världen.

”Den typen av påhopp” haha du är för söt. Hoppas du får den hjälp du behöver, önskar dig allt väl.
Citera
2024-01-17, 06:39
  #18180
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Du vet att dina tidigare inlägg är offentliga för alla att se va? Alla kan läsa att du tydligt tagit ställning för Linnea, att du tydligt försökt att smutskasta Julia. Att du spridit Linneas lögner och tydligt haft en selektiv bild utav verkligheten som passar din egna agenda.

Som sagt, DU ser det du vill se. Om du inte ens kan ta in sanningen trots att det finns på bild kan jag inte hjälpa dig. Jag tycker illa om båda två, vilket varenda frisk människa gör. Men vi kommer inte spela med i dina villfarelser, så funkar det inte i den riktiga världen.

”Den typen av påhopp” haha du är för söt. Hoppas du får den hjälp du behöver, önskar dig allt väl.


Det är för att Linnea är kvinna, hatet mot mannen är stort bland vissa här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in