Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-10-10, 16:10
Medlem
r det ngon som har testat bgge och kan recensera?
Citera
2023-11-11, 13:42
Bannlyst
Testade gummies men har redan glmt hur ruset var riktigt, men nog blev man stenad p nt stt fast vissa sger att det endast skulle vara en body high. Sov inte bttre av dem vilket var frhoppningen.
Citera
2023-11-11, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Nr blir denna illegal?
Det finns inget frslag ens p vilka substanser som ska klassas nsta gng, sen drjer det ytterligare ett tag innan datum slpps.
Citera
2023-11-30, 22:23
Medlem
fittballs avatar
H4cbd rekommenderar jag starkt!

Fr psykos av vanligt rka, men inte av detta!
Bara skn i kroppen och behagligt bng som man vill vara. Och det dr med hosta s hller det max 5 sekunder sen r allt bra.

Det r skitnice helt enkelt.

Hoppas det frblir lagligt... 😅

Kpte hrifrn: https://cannacare.shop/
Citera
2023-12-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Fr att det r kks-syntet, skit rent ut sagt. Annat r det nr man lter plantan synta sjlv, the natural way, som det r menat. Men fortstt rk ditt ckelpckel du

Sdana som er r en skam fr cannabis-kulturen! Inte konstigt det r olagligt nr det pundas p detta vis. Ni visar ju bara att ni r villiga att trycka i er vad som helst fr lite rus eller "helande".

Vilken jvla troll. Baserat p din inlggshistorik verkar du ju inte m bra. I en annan trd frgar du ocks om man kan skjuta HHC fr att "smeta p det riktigt ordentligt".
Citera
2023-12-18, 18:10
Medlem
Ammunakis avatar
D kommer inte h4cbd narkotika klassas eller lste jag fel
Citera
2023-12-18, 18:15
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammunaki
D kommer inte h4cbd narkotika klassas eller lste jag fel

Osker p hur framtiden ser ut, men den r inte pvg att klassas just nu iallafall, den r inte ens under utredning
Citera
2024-01-24, 10:57
Medlem
Tjo, vill bara varna och avrda alla frn att vejpa detta (fattar att dom flesta inte str ut med smaken nd, vilket r bra)

Jag har personliga problem s jag uppskattade knslan h4cbd, lste p internet att de var ofarligt, men slngde min cart t helvete pga problem. Hur mr jag nu? Huvudvrk, chills, illamende, igr hade jag ingen aptit. Provade ven hhco men slngde ven den t skogen.
Senast redigerad av KlasKapital 2024-01-24 kl. 11:10.
Citera
2024-01-24, 11:18
Medlem
N0.N4M3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Tjo, vill bara varna och avrda alla frn att vejpa detta (fattar att dom flesta inte str ut med smaken nd, vilket r bra)

Jag har personliga problem s jag uppskattade knslan h4cbd, lste p internet att de var ofarligt, men slngde min cart t helvete pga problem. Hur mr jag nu? Huvudvrk, chills, illamende, igr hade jag ingen aptit. Provade ven hhco men slngde ven den t skogen.
Dumt att vapea allting som r nytt mer eller mindre anser jag d det finns ingen forskning p om det r skert att inta via lungorna som ett knsligt organ. Men sedan s vapear jag nstan aldrig.
Citera
2024-03-02, 11:57
Medlem
oggethedoggs avatar
Wow! Brukar inte f nt mrkvrdigt rus av detta, men tog 5 cannapuff gummies igr och det gjorde mig SUPERBNG hela dagen, blodsprngda gon, var r sen jag blev sdr fucked rligt talat
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in