2024-01-26, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Har fått lite mer info...Sägs att pojken var ute och lekte med antingen kompisar och/eller syskon nära sitt hem.

När alla gick hem ville pojken stanna kvar och leka och han stannade ensam..efter en bra tid undrade föräldrarna vart han tagit vägen och då hittade man pojken med huvudet före/först i en större grop..liksom upp o ner.
Fick inte ut mer vettig info än så.

Mer har jag inte hört..

Troll haha, inte alls vad som hände
Citera
2024-01-26, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerstappoElPaco
ahahaha

Du har ingen koll alls

Så blir det när ni med info vägrar yppa något!

Du kan ju börja nämna lite än att bara hävda att "du har noll koll", "det där stämmer inte" osv.

Det med att grabben hittades upp och ner i en "grop" låter rätt intressant och skull mycket väl kunna stämma som olycka men kan också tyda på allt annat än olyckshändelse.

Har vi ett mord/dråp utfört av kompisar måntro?

Det har hänt förr och hoppas polisen gör en grundlig undersökning och inte avskriver det som en olycka, bara för att det är bekvämast så.
Citera
2024-01-26, 22:29
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Har fått lite mer info...Sägs att pojken var ute och lekte med antingen kompisar och/eller syskon nära sitt hem.

När alla gick hem ville pojken stanna kvar och leka och han stannade ensam..efter en bra tid undrade föräldrarna vart han tagit vägen och då hittade man pojken med huvudet före/först i en större grop..liksom upp o ner.
Fick inte ut mer vettig info än så.

Mer har jag inte hört..

Låter väldigt märkligt även om jag inte kan ifrågasätta att det är vad du hört. Jag kan inte se polisen avskriva detta som en olycka utan noggrann utredning ifall det verkligen var förloppet - alltså att han lekt med andra barn och de var de sista som sett honom i livet. Polisen måste direkt ha kunnat få en tydlig bild av hela händelseförloppet, ev genom vuxna vittnen, för att så snabbt avskriva som olycka. Vad jag förstår avskrevs det som olycka redan innan någon obduktion kan ha hunnit genomföras?
Citera
2024-01-27, 05:19
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Så blir det när ni med info vägrar yppa något!

Du kan ju börja nämna lite än att bara hävda att "du har noll koll", "det där stämmer inte" osv.

Det med att grabben hittades upp och ner i en "grop" låter rätt intressant och skull mycket väl kunna stämma som olycka men kan också tyda på allt annat än olyckshändelse.

Har vi ett mord/dråp utfört av kompisar måntro?

Det har hänt förr och hoppas polisen gör en grundlig undersökning och inte avskriver det som en olycka, bara för att det är bekvämast så.

Du har så rätt.
Kan vara andra barn som har lyft upp honom och tryckt ner honom med huvudet före. Sådant har hänt förut.
Citera
2024-01-29, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerstappoElPaco
Troll haha, inte alls vad som hände

Inget troll alls...men kom du gärna med vettig info. Har försökt iaf och det är vad som sades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in