2024-01-27, 01:46
Medlem
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!
Citera
2024-01-27, 01:49
Medlem
SMART4SSs avatar
Just slidan går att tvätta så det inte finns några kukspår kvar, det finns andra spår som aldrig går att tvätta bort.

Självrespekt, läs på om det och ta sedan ditt beslut.
Citera
2024-01-27, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Just slidan går att tvätta så det inte finns några kukspår kvar, det finns andra spår som aldrig går att tvätta bort.

Självrespekt, läs på om det och ta sedan ditt beslut.

Det är det jag menar!
Citera
2024-01-27, 01:51
Medlem
Om en annan kuk har varit inne i din tjej så är det på gränsen till oförlåtligt och om den dessutom har sprutat där så kan du inte förlåta det än hur mycket du försöker och vill. Det är samma som att ett våldtäktsoffer skulle förlåta och börja älska en våldtäktsman.
Citera
2024-01-27, 02:02
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Var din flickvän oskuld innan du träffade henne?

Det är väl snarare hennes svek som är problemet, eller hur?

Hade ju varit lika illa om en butchflata tryckt upp armen i fittan på henne.
Citera
2024-01-27, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocksund
Om en annan kuk har varit inne i din tjej så är det på gränsen till oförlåtligt och om den dessutom har sprutat där så kan du inte förlåta det än hur mycket du försöker och vill. Det är samma som att ett våldtäktsoffer skulle förlåta och börja älska en våldtäktsman.

Men hon älskar ju mig och jag älskar henne! Jag tror hon blev desperat för att jag höll min kant och inte var påflugen! Hon gav mig signaler men jag förstog inte dom. Nu jag vet bättre men nu är det försent kanske!? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta och nu vill hon ha mig tillbaka!
Citera
2024-01-27, 02:05
Medlem
Citat:
Men hon älskar ju mig och jag älskar henne!
Du älskar inte henne. Gå och lägg dig! Hon gjorde det och det kan inte bli ogjort. Anledningar och allt annat kan du strunta i. Gå direkt. Säg inget.
Citera
2024-01-27, 02:10
Medlem
Citat:

Hon var otrogen. Gå vidare och hitta någon bättre. Det finns magiska fittor där ute, ditt ex verkar inte besitta en sån. Sök och du kommer att finna!
Citera
2024-01-27, 02:23
Medlem
Det hanslar inte bara om sex utan mera om att hon haft en annan kile mellan sian ben och hur hon troligen jämför oss.
Citera
2024-01-27, 02:27
Medlem
Citat:
redan levt i celibat i 20 år just pga. sånt här!

Dåså... case solved
Citera
2024-01-27, 02:31
Medlem
Grejen är så här att om jag tar henne tillbaka kan det resultera i att jag ser henne som en knulldocka i latex! Alltså det blir inget känslomässigt utan jag kommer hålla henne på en arms avstånd för jag kan vinna henne en dag och nästa dag drar hon med en kille i ferrari!
Citera
2024-01-27, 02:34
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Otrohet är fan inte okej, skit i ludret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in