2024-01-03, 01:27
Medlem
IUPAC name:
3-(3-(1-(1-(4-chlorophenyl)ethyl)piperidin-4-yl)-2-oxo-2,3-dihydro-1H-benzo[d]imidazol-1-yl)propanenitrile
Chemical Formula:
C23H25ClN4O*

CYCHLORPHINE is a benzimidazolone derivative with potent opioid effects which has been sold as a designer drug, around 4times stronger than fentany. Unlike other opioid families, where N-cyanoethylation leads to a mixed bag of potency modulating effects (usually in the negative direction), the N(3)-cyanoethyl of the benzimidazolone series imparts some impressive MOR activity far in excess of what would normally be expected by this unusual substitution. Unique to the benzimidazolones are the potency enhancing effects of the N(3)-cyanoethyl analogues

Detta r vad jag hittar om den. Relativt ny och en shop inrikes har brjat slja den. Har bestllt denna tsm med lite annat. Vad tror ni? Flipp eller flopp?
Citera
2024-01-03, 12:54
Avstngd
4X starkare lter ju antingen som ren och skr humbug alternativt sjlvsanering. Pma grna sidan du bestllt ifrn hittar inte nr jag sker.
Citera
2024-01-10, 14:33
Medlem
Jag har testat det nu. Varit helt noddig dygnet runt nu i en vecka. Fan vad nice det va. Pminner nstan om thesmacks tid😂
Citera
2024-01-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geekforce
Jag har testat det nu. Varit helt noddig dygnet runt nu i en vecka. Fan vad nice det va. Pminner nstan om thesmacks tid😂

Hur mycket tog du per dos och hur lnge varade ruset?
Citera
2024-01-26, 19:26
Medlem
Starkaste opi-rus jag ngonsin erfarit. Tur jag hade en sitter annars hade jag mest troligt varit dd. Sjukaste eufori man kan tnka sig. Heroin r 3/10 i jmfrelse med denna. Att ta heroin kallas ju att kyssa Gud, och hur denna knns finns inte ens ord fr. Sjukaste euforin jag upplevt. Jag satt och grt av lycka och noddade samtidigt. Tror att denna kommer skrda mnga liv nr och om den kommer i nsspray. Kommer aldrig vga ta igen fr jag gissar att avtndningen skulle kunna ta livet av en, hjrtstopp etc. Inte ens fentanyl touchar denna. Sgs vara 3-4 gnger starkare n fentanyl, det r fan helt jvla astronomiskt starkt rus.

Var frsiktiga!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2024-01-28, 20:31
Medlem
jomennogardetsas avatar
se till att ha naloxon nsspray i nrheten det ni tar denna fr den r oerhrt potent opioid
Har inte nddat p opis p flera r men denna skickade mig rakt tillbaka till hur oxy kndes frsta gngen men x10 kanske
extremt kraftfull kemikalie som kanske br undvikas fr dom utan/lg tolerans mot smrtstillande preparat
Citera
2024-01-28, 23:25
Medlem
Sprar ur med dessa reklaminlgg, undvik sidan till varje pris imo
Citera
2024-02-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Sprar ur med dessa reklaminlgg, undvik sidan till varje pris imo

Hller med och dom drog tillbaka sina mail frn min mail hur fan man nu gr det och frsker jag g in p sidan nu s kommer varning upp att undvika g in dr s ngot r vldigt konstigt med den siten
Citera
2024-02-04, 11:26
Medlem
Amnshnocks avatar
Hade ocks avvaktat med att lgga bestllningar hr eftersom att inlggen som beskriver hur fantastisk substansen r knns shady/ptvingade.

Anser ocks att du fr bttre varianter till bttre priser om du har koll p lget.

Sett att detta marknadsfrs p Reddit med genom olika rapporter.
Citera
2024-10-22, 14:38
Medlem
Murkelpurkels avatar
Har testat denna en gng.
Mycket mycket potent, (sgs vara ca 4ggr potentare n Fentanyl Parentalt) och ruset hller i sig i 8-12timmar eller mer.
Jag tar Buprenorfin dagligen men nr jag vl "festar" till det lite ngon helg brukar jag ha avtndning senast dagen efter kvllen/dagen jag har unnat mig ngon annan opioid/opiat, men med denna s knde jag inga sna symptom alls p hela dagen efter jag tog Cychlorphine. Inget rus dagen efter men ingen abstinens heller.

Jag vill veta ifall denna r klassad i Sverige nnu och ven ifall den syns p urinprov/salivprov?
Det r ju en bensimidazol precis som t.ex Nitazener r, och inte en piperidin som t.ex Fentanyler.
Av erfarenheter syns iallafall inte Metonitazene p UP/SP, s borde det inte vara liknande med denna med? Eller hur fungerar det, r ingen expert?
Citera
2024-10-25, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Har testat denna en gng.
Mycket mycket potent, (sgs vara ca 4ggr potentare n Fentanyl Parentalt) och ruset hller i sig i 8-12timmar eller mer.
Jag tar Buprenorfin dagligen men nr jag vl "festar" till det lite ngon helg brukar jag ha avtndning senast dagen efter kvllen/dagen jag har unnat mig ngon annan opioid/opiat, men med denna s knde jag inga sna symptom alls p hela dagen efter jag tog Cychlorphine. Inget rus dagen efter men ingen abstinens heller.

Jag vill veta ifall denna r klassad i Sverige nnu och ven ifall den syns p urinprov/salivprov?
Det r ju en bensimidazol precis som t.ex Nitazener r, och inte en piperidin som t.ex Fentanyler.
Av erfarenheter syns iallafall inte Metonitazene p UP/SP, s borde det inte vara liknande med denna med? Eller hur fungerar det, r ingen expert?

Nej den r inte klassad fast den r uppe fr klassning sedan den 23/10 fast lr ju ta ngra mnader till.
De klassar snna hr prepp s fort de bara kan har jag mrkt fast det finns ju 3-4st som r lite svagare och starkare som r nstan identiska.

Vad r en svag dos vet du det? 0,5-1mg
Citera
2025-01-28, 18:39
Medlem
Trolletivarmlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej den r inte klassad fast den r uppe fr klassning sedan den 23/10 fast lr ju ta ngra mnader till.
De klassar snna hr prepp s fort de bara kan har jag mrkt fast det finns ju 3-4st som r lite svagare och starkare som r nstan identiska.

Vad r en svag dos vet du det? 0,5-1mg

Skulle ocks vilja veta hur man br dosera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in