2024-02-07, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Tackar.

Intressant, då har alltså 6 stycken gäddor tagit sig av daga om jag minns rätt.
Tycker synd om om anhöriga dock, gäddan ger jag inte ett vitten för, men det är en annan diskussion

https://dumpen.se/2023/10/08/pappast...la-sundbyberg/

Förvånad att inte fler tagit sig av daga faktiskt.
Citera
2024-02-07, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Länk?

Gå in och sök på Telegram där finns den med länk till den privata gruppen.
Citera
2024-02-07, 09:38
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittilandet85
Gädda #289 Pappa Stor registrerades som avliden 240205. En gädda mindre

Det var i sanning en av de absolut bästa nyheter man kunde få denna onsdag! Nu lär han inte kunna uppfylla sin högsta önskan längre, att göra en 13-åring gravid. En av de mest manipulativa och sjukaste gäddorna, som dessutom hade mage att vara kaxig vid konfrontationen.
Jag förutsätter att han fortsatte att blåneka ända in i det sista.

Och jag som hade tänkt spara min dyra champagne till nyår.. Men vad fan är nyår jämfört med det här?
Citera
2024-02-07, 09:41
Medlem
Om den vidriga gäddan Pappa Stor avlidit, då blir det väl ett nytt drev mot Dumpen från vänstermänniskor i media.

Är det sant, då plockas han väl ner från Dumpen? Eller blir han kvar i Dumpens hall of fame?
Citera
2024-02-07, 09:48
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
#289 Pappa stor

Det förvånar mig om han begick självmord. Han verkade för narcissistisk för det, men jag kan förstås ha fel. Han blev väl ganska ”trakasserad” efter publiceringen om jag minns rätt.

Förvånar mig också med tanke på vilken hal orm det där var. Men bra att han blev trakasserad, det ska kosta att jaga barn.
Citera
2024-02-07, 09:48
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Om den vidriga gäddan Pappa Stor avlidit, då blir det väl ett nytt drev mot Dumpen från vänstermänniskor i media.

Är det sant, då plockas han väl ner från Dumpen? Eller blir han kvar i Dumpens hall of fame?

Jag tror inte att Pappastor #289 kommer att plockas bort från hemsidan

Detta baserar jag på att Mrx samt DinK #225 Ligger kvar
Och båda valde att kasta in handduken

https://dumpen.se/2022/01/12/fran-ha...ade-pa-kroken/

https://dumpen.se/2023/05/07/dink-pa...225-stockholm/
Citera
2024-02-07, 09:50
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Han HAR avlidit. Drev från vänsterpack blir det bara om han begått självmord, vilket ingen verkar veta än. Men lite drev har aldrig skadat Dumpen - tvärtom, det blir ytterligare underhållning som Pappa Stor postumt bjuder på!

Citat:
Glest hår som försökte kompensera med skäggväxt
kortväxt
byggd som en IT tekniker - dvs, slapp och knubbig med blek hy
Dalmål i falsett-ton #289

Klockren beskrivning. Jag blev äcklad av hela hans uppenbarelse.
Senast redigerad av Fulfittan 2024-02-07 kl. 09:52.
Citera
2024-02-07, 10:23
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Han HAR avlidit. Drev från vänsterpack blir det bara om han begått självmord, vilket ingen verkar veta än. Men lite drev har aldrig skadat Dumpen - tvärtom, det blir ytterligare underhållning som Pappa Stor postumt bjuder på!

Klockren beskrivning. Jag blev äcklad av hela hans uppenbarelse.

Vad skulle han annars ha dött av?
Citera
2024-02-07, 10:35
Medlem

Ny "recension" för Arlanda Taxi Remote (#364)

"Den här killen som jobba där var så trevlig mot min 13 åriga dotter, erbjöd sig t.o.m. att hjälpa henne med läxor på hans kontor. Det är en lite speciell lukt inne på restaurangen men inget som störs då man blir hänfören av personalens omänskliga energi och deras passion för barn!"

Vidriga j-a pundare var och varannan gädda börjar vara. Man ryser ju av skräck som vuxen kvinna, över allt som kan hända och händer när man beblandar sig med klientel av det slaget.
Att sen tänka sig ett barn/ungdom inlåst i köket medans den där snubben städar (vilket iofs inte ser ut att göras särskilt noga) och stänger verksamheten för dagen, fy fan.
Citera
2024-02-07, 11:09
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittilandet85
Gädda #289 Pappa Stor registrerades som avliden 240205. En gädda mindre
Han kommer inte gå till historien som någon ljugare i alla fall. Han avslöjade sig från sekunden han öppnade käften. Sara frågar ”PappaStor?” och han svarar ”eeeeh…. neeej?”. En oskyldig person skulle väl knappt höra vad hon sa, eller åtminstone inte förstå vad ”PappaStor” betyder eller varför det helt plötsligt står två personer och filmar en. Det hade blivit en absurd situation. Inte bara massa svammel om ”jag skulle till Solna men nu tror jag jag skiter i det här för att jag blev påhoppad”, men polisen ska absolut inte blandas in för ingen blandar väl in polisen när den blir attackerad på stan.

Han går helt enkelt till historien och bör bli ihågkommen som var han var: en äcklig tomte som ville göra ett barn gravid. Tragiskt för anhöriga, men för alla andra är det en seger när gäddorna gör sorti.

Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Vad skulle han annars ha dött av?
Folk kan ju dö av lite vad som helst. Men visst, sannolikheten att det är suicid är ju betydligt större för människor som kvaddat sina egna liv.
Citera
2024-02-07, 11:22
Avstängd
HassanVonEssens avatar
PappaStor minsann! Det har varit dags ett tag nu då ingen avlidit på över ett halvår. Det han har gemensamt med andra som tagit sina liv, utom möjligen den första, är att han inte vek sig en tum under konfrontationen. Det kom aldrig på tal att erkänna något utan det var förnekelse och bortförklaringar rakt igenom konfrontationen.
Citera
2024-02-07, 11:25
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Jag tror mer att han gav sken av att försöka vara just "stor"

Glest hår som försökte kompensera med skäggväxt
kortväxt
byggd som en IT tekniker - dvs, slapp och knubbig med blek hy
Dalmål i falsett-ton
En omvärld som är raserad

Efter konfrontationen tror jag att han fick en del självinsikter vilket tillslut fick honom att inse att han egentligen var rätt kass på det mesta, tid går och tillslut blir det mörkt ensamt och tråkigt där han tror att det alltid kommer att vara så illa - då tar han livet av sig.

Det var det bästa jag läst på länge, Pappa stor slet ur jacket! 🥂 Hoppas att han valde cyanid!

Gjorde nu på morgonen en drive-by hos en välkänd gädda inte mindre än 💩-Henke. Kan meddela att Henkes silverfärgade XC60 stod parkerad med lite snö på utanför dårens nya soc-boende i Sundsvall! Gissar att han satt på skithuset och mätte kuken!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-07 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in