Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-11, 03:11
Medlem
Hej!

Jag är en nybliven 20 åring man som inte har haft vanan att vara så mycket på klubbar. Jag har inte varit i någon relation eller något seriöst.

Jag var ute med två vänner och vi skulle utforska nattlivet, jag hade i bakhuvudet att sådana miljöer är man vanligtvis inte så bra på innan man kommer in i det och att det behöver lite träning.

Under hänget lyckades jag prata ett tag med en tjej men var säker på att hon inte ville mer än prata då hon började prata om att hon hade en kille.

Jag hade varit på klubbar ett få antal gånger och för varje gång försökte jag bli en bättre kille på att ragga. Ögon kontakt, leende och humör var bra tips med det känns som att någon fattas.

Vad är era tips? Hur mycket ska man gå på klubbar för att bli bra på sånt? Hur mycket ska man ta för sig?

Jag ska åka utomlands inom kort och där tänkte jag också gå ut med vänner. Vad är era bästa tips? Tänker jag rätt när jag tänker på hur jag ska göra?

Tack för alla seriösa svar i förhand!
Citera
2024-02-11, 03:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hittaintemig
Hej!

Jag är en nybliven 20 åring man som inte har haft vanan att vara så mycket på klubbar. Jag har inte varit i någon relation eller något seriöst.

Jag var ute med två vänner och vi skulle utforska nattlivet, jag hade i bakhuvudet att sådana miljöer är man vanligtvis inte så bra på innan man kommer in i det och att det behöver lite träning.

Under hänget lyckades jag prata ett tag med en tjej men var säker på att hon inte ville mer än prata då hon började prata om att hon hade en kille.

Jag hade varit på klubbar ett få antal gånger och för varje gång försökte jag bli en bättre kille på att ragga. Ögon kontakt, leende och humör var bra tips med det känns som att någon fattas.

Vad är era tips? Hur mycket ska man gå på klubbar för att bli bra på sånt? Hur mycket ska man ta för sig?

Jag ska åka utomlands inom kort och där tänkte jag också gå ut med vänner. Vad är era bästa tips? Tänker jag rätt när jag tänker på hur jag ska göra?

Jag kan säga att hemmfester är bäst i din ålder. Om du bor i Stockholm kanske statgårdsterminalen eller Bara bar eller nåt. Nu är klockan över 3 och då måste du gå till bögklubb på patricia eller nåt skit på stureplan. Fixa hemmafest är mitt råd.
Citera
2024-02-11, 04:30
Avstängd
OneTaps avatar
leta fram nån tjej som ser lagom wobblig ut. ju mer du pratar desto bättre. visa att du har mycke o säga o mycke personlighet. ta plats o avbryt gärna tjejen för o visa pondus. sen efter du pratat i 10 15 minuter föreslå en taxi hem till din lägenhet. innan hon hinner svara så säger du "gryymt stumpan" o sen lägger du armen runt axeln o leder henne runt. kanske låter klyschigt men de funkar nästan varje gång =)
Senast redigerad av OneTap 2024-02-11 kl. 04:35.
Citera
2024-02-11, 04:41
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
leta fram nån tjej som ser lagom wobblig ut. ju mer du pratar desto bättre. visa att du har mycke o säga o mycke personlighet. ta plats o avbryt gärna tjejen för o visa pondus. sen efter du pratat i 10 15 minuter föreslå en taxi hem till din lägenhet. innan hon hinner svara så säger du "gryymt stumpan" o sen lägger du armen runt axeln o leder henne runt. kanske låter klyschigt men de funkar nästan varje gång =)
Exakt! Grab ’em by the pussy!
Citera
2024-02-11, 06:28
Medlem
Du gör helt rätt, i min ungdom var jag ute i princip varje helg. Ibland fåf man napp, ibland inte. Ibland suger klubben/klientelet/stämningen, ibland inte.

Visst kan du förbättra ditt game genom att öva och förfina tekniken, men allt som oftast är det många yttre faktorer som spelar in. Grab 'em by the pussy är absolut en välkänd teknik du kan använda dig av, funkar förvånansvärt bra på alla brudar när dom fått någon grogg för mycket.
Citera
2024-02-11, 08:35
Medlem
Citat:
Hej!

I Sverige är det enklast att vara förberedd.
Bäst är att använda typ tinder på krogen. Då har man redan en första like.

Utomlands kan man chansa eftersom ingen känner dig.
Citera
2024-02-11, 09:23
Medlem
Meningslöst att ragga på nattklubb. Lägg ner och spara dina pengar . Mitt sista nattklubbsbesök ägde nog rum som 30- åring. Gick aldrig på ställen med hög musik efter det . Började jag få hemsläp .
Finns dejtingsidot,,trånga barer ,caféer, gym. arbetsplatser, intresseföreningar, samhället i stort.
Sist jag fick napp så raggade jag upp en morsa i en lekpark när våra barn lekte . Hon fick mitt nummer , 5 dagar senare ringde hon. Klart .
Men det är klart , det är ju lite som att köpa något på Tradera , man får vänta lite. 😄

Nattklubbsbesök förstör din nattsömn, plånbok och hörsel. Dessutom verkar det livsfarligt idag med Red Bull och skjutningar.
Citera
2024-02-11, 10:17
Medlem
Jordgubbes avatar
Grattis i alla fall till att du slipper garanterad lungcancer, förr luktade man ju fiskrökeri en vecka efter en helt vanlig utekväll. Ett råd är att du håller dig borta från uteställen. Poängen med att betala tvåhundra spänn för att ha lika trist men på andra sidan om ett rött rep är överskattad. Liksom vilka som uppehåller sig på sådana ställen (inkl vilka halvkriminella organisationer som tar vinsterna). Så även de förhållanden och barn som kommit i förlängningen av de mötena, kan nog förklara varför var och varannan förvirrad unge idag har bokstavskombinationer. Nej försök mötas via vänner och normalbegåvade aktiviteter istället där det hörs vad man tänker.
Citera
2024-02-11, 10:17
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Hej!

Brasilien
Citera
2024-02-11, 10:27
Medlem
Vad är det jag ska säga? Hur ska jag öppna en diskussion utan att hon ska känna att vi har en arbetsintervju? Tips där? Blir det inte stelt när de är i en grupp så kommer man in och avbryter eller är det normalt?
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
Senast redigerad av hittaintemig 2024-02-11 kl. 10:32.
Citera
2024-02-11, 10:29
Medlem
Adda de på en klubb? Hur ofta hör man av sig efter?
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
I Sverige är det enklast att vara förberedd.
Bäst är att använda typ tinder på krogen. Då har man redan en första like.

Utomlands kan man chansa eftersom ingen känner dig.
Citera
2024-02-11, 10:31
Medlem
Vilka tjejer ska man gå för? Vad är det man ska leta efter?
Citat:
Ursprungligen postat av afie
Du gör helt rätt, i min ungdom var jag ute i princip varje helg. Ibland fåf man napp, ibland inte. Ibland suger klubben/klientelet/stämningen, ibland inte.

Visst kan du förbättra ditt game genom att öva och förfina tekniken, men allt som oftast är det många yttre faktorer som spelar in. Grab 'em by the pussy är absolut en välkänd teknik du kan använda dig av, funkar förvånansvärt bra på alla brudar när dom fått någon grogg för mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in