2024-02-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nyårsraketen, ja... Hans chattloggar är vidriga. Jag har skrivit om honom flera gånger. Känslomässig jävla utpressare. Fy fan! #183

Hans chat hade fallit i glömska. Och det vanliga snacket om att han ”inte skulle fullfölja” Finns det fler som håller på med samma typ av skuldbeläggning?

Jag undrar hur livet ser ut för gemene publicerad gädda. Säkert varierande, jag vet. Men ändock undrar jag
Citera
2024-02-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När man ska summera gäddåret 2023 så tycker jag att Nyårsraketen #183 bör lyftas igen. Han håller på med klassisk känslomässig utpressning i chatten.

"Jaha ???? Vart blev du av
Lektion nr 1: Lämna aldrig en
kille som visat dej kärlek o du
hetsat upp så han fått stånd

,, vad gör du

Tack för att du lämnade mig här

Hallå vad gör du

Vad har hänt . Du bara drog ?"

När barnet svara att hon somnade på soffan svarar gäddan

"Jösses"

Barnet säger förlåt.

"Gör bara det jag vill ska du få något fin

Du sa ju att du skulle va snäll

Bejbi <3

Har du glömt bort mig

Gott nytt år

Jaha så du så upp tagen

Ja trodde du var sugen ?

Ville du inte ses eller vad håller du på med

Till slut svarar barnet: "Hej gott nytt år"

Gäddan:

"Åhh du lever .. Vad har du gjort senaste dygnet
God fortsättning"

Barnet svarar att hon firat nyår.

Gäddan:

"Jag men . Vi män kan göra mer saker samtidigt"

Herregud! Vilken high maintenance jävla bitch! Det är nyårsafton och han förväntar sig att få barnets uppmärksamhet då. Tänk er om det vore två vuxna som hookat i en datingapp och de aldrig ens har träffats och en av dem börjar hålla på så där. Röddflagg! Kontrollerande jävla psykfall. Block direkt! Och hur han skuldbelägger henne, säger att hon lovat att vara snäll och att män minsann kan göra flera saker samtidigt. Vilket jävla as.

Och den där lektion 1... Wtf? Jo, man har all rätt att ångra sig även om man har hetsat upp nån. Oavsett om det är IRL eller på nätet. Man måste inte fortsätta med nåt kan tyckte var kul först och sen ångrar. Gäddjävlen har barn själv, har han lärt ut samma sak till dem tro? Vad är det här för daterat tankegods? Det är 2023, inte 1923. Och vi vet att män inte är djur och att de kan kontrollera sig själva. Alla friska människor, oavsett kön, är dessutom noll intresserade av att övertala nån till sexuella aktiviteter.

Nyårsraketen är typexemplet på gäddan som skammar barnet, talar om för det att det inte är snällt, blir kränkt, vill ha bekräftelse och uppmärksamhet, jobbar med känslomässig utpressning osv. Fy fan!
Ja fyfan den där vidrige fan. Äckligt manipulativ jävel. Grandios självbild lider de flesta av de hr fula fiskarna av, de anser sig mer värda en en liten flicksnärta, det är tydligt.
Citera
2024-02-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ja fyfan den där vidrige fan. Äckligt manipulativ jävel. Grandios självbild lider de flesta av de hr fula fiskarna av, de anser sig mer värda en en liten flicksnärta, det är tydligt.

Tittade på #183 och två saker slog mig:
- Patrik var mycket lugnare än han varit på senare tid och de var båda väldigt samspelta. Jag gissar att det sliter att jobba med vad de gör samt att ligga ute på vägarna.

- Har jag rätt i att gäddorna har slutat försöka ta i hand, på senare tid. Om så är fallet, har gäddorna alltså lärt sig att ingen PoS inte vill ta i dem och därmed har de som åker dit sett dumpen?

Go Patrik och Sara
Citera
2024-02-13, 17:33
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Text...

Tycker den är mycket mer underhållande än Hank som mest bara är äcklig och dum i huvudet...
Hank, ångesten och de redan "tänkta på" replikerna som bara blir fel.
Oslagbart! (Kanske!)
Citera
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Kanske riskerar att stöta mig med några här när jag erkänner att jag mitt i allt det bedröva tycker att flera publiceringar är underhållande. Det finns något värde i att se en del av dem falla och bli till allmänt åtlöje. Men om ni inte tycker att Hanks publicering är underhållande, vilka tycker ni är bäst? En ödmjuk undran och inte för att reta upp någon...

Mr X är en riktig klassiker.
Citera
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Kanske riskerar att stöta mig med några här när jag erkänner att jag mitt i allt det bedröva tycker att flera publiceringar är underhållande. Det finns något värde i att se en del av dem falla och bli till allmänt åtlöje. Men om ni inte tycker att Hanks publicering är underhållande, vilka tycker ni är bäst? En ödmjuk undran och inte för att reta upp någon...

Tiktok-Jannes konfrontation toppar alla gäddor inkl Hank.

En lite bortglömd (trots att den bara är några månader bort) och underskattad gädda är karategubben Svordomsgäddan. Inte mycket till konfrontation då han trampar gasen i botten. Men eftersom han livesänder hela konfrontationen genom sitt telefonsamtal får man ändå en unik inblick i en gäddas innersta tankar i samma ögonblick som han konfronteras och livet rasar samman.

”Jävlar!
Fan!
Skit!
Nu är det kört.”

https://dumpen.se/2023/11/15/svordom...311-sandviken/
Senast redigerad av dead-arson 2024-02-13 kl. 17:55.
Citera
2024-02-13, 17:40
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Tittade på #183 och två saker slog mig:
- Patrik var mycket lugnare än han varit på senare tid och de var båda väldigt samspelta. Jag gissar att det sliter att jobba med vad de gör samt att ligga ute på vägarna.

- Har jag rätt i att gäddorna har slutat försöka ta i hand, på senare tid. Om så är fallet, har gäddorna alltså lärt sig att ingen PoS inte vill ta i dem och därmed har de som åker dit sett dumpen?

Go Patrik och Sara

Jag tror att de är påverkade senaste konfrontationerna. Hetsiga, aggressiva, noll risktänkande, inga väl genomförda diskussioner med gäddorna utan bara kaos. Kalmarsessionen var nog ett tjackrace...
Citera
2024-02-13, 18:08
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Tiktok-Jannes konfrontation toppar alla gäddor inkl Hank.

En lite bortglömd (trots att den bara är några månader bort) och underskattad gädda är karategubben Svordomsgäddan. Inte mycket till konfrontation då han trampar gasen i botten. Men eftersom han livesänder hela konfrontationen genom sitt telefonsamtal får man ändå en unik inblick i en gäddas innersta tankar i samma ögonblick som han konfronteras och livet rasar samman.

”Jävlar!
Fan!
Skit!
Nu är det kört.”

https://dumpen.se/2023/11/15/svordom...311-sandviken/
Håller med. Det är svårt att toppa den konfontationen.

"NU KOMMER DUMPEN"
Citera
2024-02-13, 18:18
Medlem
Allas vår officersperson (#367) har via Facebook beordrat en cyberattack mot flashback!

Citat:
Artificiell Intelligence (AI) blir mer och mer kraftfullt. En bra funktion med AI är språkförståelse och översättning av språk.
Nedanstående exempel visar hur man enklast översätter från t.ex. svenska till ryska. Det bästa sättet är att först översätta svenska till engelska. Därefter översätter man från engelska till ryska.
AI bygger beträffande översättning bl.a. på maskininlärning och blir bättre och bättre ju mer frekvent ett språk översätts. Exempelvis ryska och kinesiska översätts mer till engelska än till svenska helt enkelt därför att fler använder engelska, ryska och kinesiska än svenska.
Textexemplet ned är just endast ett exempel och kan sägas utgöra en slags övning på både det ena och det andra.
//
Var vänliga genomför cyberattack mot "flashback.se". Cyberattacken bör slå ut sidan totalt. Tack på förhand.
Please carry out a cyberattack against "flashback.se" The cyberattack should knock out the site completely. Thanks in advance.
Пожалуйста, осуществите кибератаку на "flashback.se". Кибератака должна полностью вывести из строя сайт. Заранее спасибо.
//
Citera
2024-02-13, 18:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Hans chat hade fallit i glömska. Och det vanliga snacket om att han ”inte skulle fullfölja” Finns det fler som håller på med samma typ av skuldbeläggning?

Jag undrar hur livet ser ut för gemene publicerad gädda. Säkert varierande, jag vet. Men ändock undrar jag

Han är en av de värsta skammarna jag kan komma ihåg. Men det måste ju finnas fler som håller på med skuldbeläggning? Ett vanligt modus operandi är ju att gäddan skickar nakenbild till barnet och drar till med "Nu har du fått av mig, så nu måste du skicka tillbaka!". Det är ju inte riktigt samma, men det är ändå ett sätt att få barnet att få dåligt samvete.

Bra han hålls i minnet mellan varven! #183. Jävla äckelgris.

Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Ja, en del av dem har en brutalt grandios självbild. Helt galet. Sen så finns det ju den ensamma och socialt utstötta typen som nappar på allt. Men det här sjuka och krävande beteendet som #183 visade upp är så stört. Kommentaren när barnet inte svarar på nyårsafton: "Åhhh... Du lever? Vad har du gjort det senaste dygnet?". Jävla dåre. Det var nyårsafton för i hela helvete! Tänk om det hade varit en vuxen person som betett sig så mot en potentiell Tinder-date?

Här är det medelålders gubbfan, som har egna barn, och var på ett nyårsfirande men som ändå spårar ut för att 14-åringen inte svarar honom under nyårsdygnet. Idiot.
Citera
2024-02-13, 18:25
Medlem
immenhusens avatar
#369 känns som snubben med elevassistent som alla hade i klassen i mellanstadiet, som var lätt förståndshandikappad och alltid gick med en hand innanför byxorna.

/AI
Citera
2024-02-13, 18:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennymugambo
Allas vår officersperson (#367) har via Facebook beordrat en cyberattack mot flashback!
Jag har tillgång till hans Facebook men det där du citerar är inget jag hittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in